Kaja, pia, nők

 2012.05.03. 00:17

Na, akármennyire nincs most kedv, csak kell posztolni egyet, mert mára igértem a méreteimet. Lusta vagyok, így ma linkeskedem.

Először is muhhhahhha, a La Fanfare en Petard mindenkit átvert, engem pedig meghazudtolt, hiába döntöttem le egy liter szódát a koncert alatt, csak sikerült magam 55 kiló alá pattogni. Vízhiány, de hát ezt mutatta a mérleg, ezzel kell kezdenem.

A mérési pontok a szokásosak

 
1. nap
X. nap
(X-1)x2+1. nap
Testmagasság 
157 cm
157 cm
157 cm
Testtömeg
54.8 kg
? kg
? kg
Mell 
92/76 cm
? cm
? cm
Derék
67 cm
? cm
? cm
Csípő
85.5 cm
? cm
? cm
Felkar
28 cm
? cm
? cm
Comb  
56.5/48 cm
? cm
? cm
Bricsesz
92.5 cm
? cm
? cm
Fenék
94 cm
? cm
? cm

  
 "X" értéke az első fotózásig függőben marad, bár ha jól láttam a szavazás során nyerésre áll a józan ész (vagy a konvenciók:)).

Ezenkívül íme a beígért kaja-pia, a nőkről pedig mára ennyit. Nem szeretném nyilvanossá tenni az összes futásunkat, de a szigetkör talán még nem olyan szenzitív információ.

Ja igen, és úgy tűnik még mindig nem vagyok teljesen normális, ami számomra nem az a kimondott meglepetés, viszont új fejlemény hogy mostanra -és Boszi szerint, tehát állítólag:) - nem csak ön-, hanem közveszélyes is lettem. Az úgy kezdődött hogy visszaütött, hogy álltunk a piros lámpánál a Sziget felé igyekezvén s félig még kómában (btw ha tényleg jön a globális felmelegedés, nekem tuti reszeltek), amikor Boszi egyszer csak rámnéz, megpiszkálja a vállam oldalról és közli hogy fordítva van rajtam a futópóló. Már kifordítva. Ajjajj, mondom, tényleg? És azzal a lendülettel lekapom magamról, majd megfordítva visszahúzom. A látótér szélén autók húznak el békésen a kétszer kétsávoson, szélvédőik üvegén - ahogy Boszi lassan üvegessé váló szemein is - megcsillan a lenyugvó nap fénye. Nézek rá félig mentegetőzve, hát de igazából ilyesmiben strandon is járnak, és integetek kétségbeesetten a közeli Dagály feredő felé. Legközelebb nem szólok, mondja csendesen (bár szerintem titokban kicsit vigyorog). Akkor viccesnek tűnt amúgy, de hazafelé jövet bevillant a jelenet, "na és mi történt ma, apus? Semmi különös, szívecském, csak láttam egy nőt melltartóban az út szélén. A kocsi nagyja a garázsban, a többiért meg holnap világosban visszamegyünk!"

Asszem télleg az a legkisebb baj velem, hogy állandóan énekelgetek.

Címkék: méretek

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr564485528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.05.03. 12:06:31

:D az volt a probléma, hogy nincs olyan tested mint B-nek, így aztán tök gáz sportmelltartóban járkálni :D:D

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.05.03. 19:26:49

MC, néztem miket eszel, és minden tiszteletem a tiéd, komolyan. Egy hét után én feladnám, tuti. De neked nem megengedett:)))

PrettyWitch 2012.05.03. 20:21:22

Én kérek elnézést, hogy szóltam. Legközelebb megvárom vele, hogy a négysávos úttól kicsit eltávolodjunk... ahol közben kicsit mintha belassúdott volna a forgalom... :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.05.03. 22:36:45

@Titti_: Mondjatok meg el egy parszor, foleg igy h harmadik napja csinalom :D:D:D:D
Barbi is ezt tolatta ma futas alatt, en meg mar szinte erzem ahogy puhul felfele a dieta :D
*btw ma baszom ehes voltam, holnap meg lehet beteszek egy szelet tomor rozskenyeret a reggeli 2 tojashoz*

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.05.03. 22:38:07

@PrettyWitch: igenigen, orulok h nem nekem kellett felhoznom! Tulkepp erre akartam kilyukadni, hogy tehibad :))(nem)

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.05.04. 07:56:25

@Leningrad: látod milyen jó ez a myfitnesspal...mindenki láthatja mit eszel, és jól bele is szólhat:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2012.05.05. 16:15:19

Szia! Jó rég jártam erre:) Gratulálok a futásaidhoz és a Vivihez is! Király vagy!!!
süti beállítások módosítása