NP (no para, azaz do not fos!)

 2012.09.10. 00:44

Ne aggódjatok, nem tűntem el az éterben, sőt nemsokára visszakapjátok a bejegyzéseket is, csak épp under construction az új (blog)tematika, és kicsit a régi posztokat is átalszortírozom.

Addig is megörvendeztetnélek titeket (és magam) pár, tulajdonképp teljesen lényegtelen adattal:

A blog indulása óta 10.777 egyedi látogatóm volt (ezek ti vagytok, és létetekért utólag is hálás köszönet! :))), akik 30.979 oldalmegjelenítést generáltak malackacicónak (bármit jelentsen is ez:). A blog 2011. szeptember 6-án indult, a cipőméretem 36-os, a múlt -azaz 36.- heti  5öslottó nyerőszámok pedig 1, 7, 30, 44 és 69, növekvő sorrendben.

Most hogy így elnézem, három mulasztásomért kell instant megrónom magam, miszerint

  • kihagytam a 10.000. egyedi látogatóm köszöntését :/, 
  • elbalfaszkodtam a blog egy éves születésnapjának megünneplését,
  • nem vettem a héten lottószelvényt, pedig 3 szerencseszámomat is kihúzták. Fcuk. *


Hát így mulat egy magyar nagyúr (most néztem, 16.765 forinttól estem el), sebaj, majd megünnepeljük a 11.111-edik látogatót, az egy és egyhatodik szülinapot, éééés most jut eszembe hogy a zsíros nyereményből még le kellett volna úgyis vonni 225 forintot, így a lottós bukta miatt sem búslakodom annyira.

No, most így hirtelen ennyi, de stay tuned, hamarosan visszajövök :)

*na igen, és új template is kell, mert úgy látom a mostaniban elég random mód jelennek meg a csilivili, high-tech fancy elemek, mint például a roppant egzotikus számozott felsorolás.

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr394765457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása