az első 11-es

 2011.09.17. 01:45

Nahát, azt hittem, az első 11-esemet hatalmas izgalmak mellett fogom a hálóba csavarni (vagy legalább oda feltölteni), de mára alighanem már kiizgultam magam. Most ezt jobban nem is fejteném ki, jöjjenek a képek, szépen párba válogatva.

Most:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 napja:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A figyelmes szemlélő több kicsi, és egy hatalmas különbséget fedezhet fel: mivel ma reggel nem volt verőfény, viszont cserébe jöttek a felhők, így az új képek vakuval készültek. Az oldalsó képet pedig egyenesen meg kellett fordítanom, mert fotózáskor nem emlékeztem eredetileg merre néztem, és persze alap, hogy nem arra :) Így mindenkit megnyugtathatok, a képeket nem érte photoshop, csak rossz idő és -memória. Különben is, ki fotoshopolna magára ekkora segget? :D

Csináltam ám a rend, és a precízebbek kedvéért új leeresztett kezű képeket is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Régi párjuk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na és a friss mérési adatok:*

 
0. nap
11. nap
Testmagasság 
157 cm
157 cm
Testtömeg
55.7 kg
54.9 kg
Mell 
96 cm
92 cm
Derék
73 cm
70 cm
Csípő
85 cm
85 cm
Felkar
29.5 cm
28 cm
Comb  
60 cm
57 cm
Bricsesz
97 cm
93 cm
Fenék
97 cm
95 cm

* a fiúk itt nyugodtan abbahagyhatják az olvasást, több kép ma nem lesz.

A mérésekről: 

A súly ugye mérlegen, a többit centivel lehet.

Derék: köldök fölött közvetlen.

Csípő: csípőcsontnál.

Felkar: befeszít, bicepsz bemélyedéshez teszi a szalagot, lazít, mér.

Comb: combtőnél a leghusibb részen.

Bricsesz (úgy is mint lovaglónadrág): szemből nézve a comb legkiállóbb részénél, körbe a két lábon.

Fenék: oldalról nézve a legkiállóbb részen körbe mérve.

A mell origi méreténél szerintem kicsit beremegett edzőbá' keze a teremben, mert kizárt hogy úgy csökkent a mérete körbe 4 centit, hogy tök ugyanazok a melltartók jók rám. Vagy hát ki tudja, majd meglátjuk.   

Edzés summary: 3 konditermi edzés, ebből 2 hegymászás (7,5%-os emelkedőn gyaloglás 40 percig), egy súlyzós edzés; 2 futás, 2 gyaloglás, egy esküvő, egy másnap, egy összeestem nap.

Asszem mára ennyi, pezsgő helyett pedig most ágyat bontunk :)

Címkék: képek méretek

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr183233152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frucsasz 2011.09.19. 14:03:55

Bakker, neked a képek alapján nemhogy kisebb ,de nagyobb lett a melled... "irigykedik"

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.19. 18:52:41

@Frucsasz: Szerintem csak a fények játéka, nagyobb biztos nem lett:) Az a furcsa, hogy látszólag kisebb sem. Na de ami késik az nem múlik :)

thatsme 2011.09.20. 01:10:37

lehet, hogy nem lett nagyobb, de ha lement a hasadból, akkor nagyobbnak látszik :) nálam legalábbis ez történt ;)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.21. 20:30:59

@thatsme: Nemtom, kozvetlenul a mellem alol talan tenyleg ment le egy pici, de nem hiszem h az szamit. Majd meglatjuk h a masodik 11-esre hova fejlodnek az aranyok, szerintem Frucsasz se fog mar "irigykedni" :)))
Mondjuk én nem bánom, sosem voltam nagymell fan.
süti beállítások módosítása