Lutra album - day 47

 2011.10.22. 12:23

Vannak képek. Ez a jó hír. A rossz, hogy tanúságuk szerint az elmúlt 24 napban nagyjából semmit sem változtam.

Most:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 23.nap:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 0. nap:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Illetve nem igaz, hogy semmi sem változott,azért látható ez-az, pl lecseréltük a Klimt képet egy vizimanóra, és mivel a hasam alsó része pár napja fel van puffadva (és vacakol is), így konkrétan a "szemből" fotón talán még picit szarabbul is nézek ki mint 3 héttel korábban :D

A paraméterek:

 

0. nap

23. nap

47.nap

Testmagasság 

157 cm

157 cm

157 cm

Testtömeg

55.7 kg

53.2 kg

53.2 kg

Mell 

96 cm

92 cm

90 cm

Derék

73 cm

67 cm

65.5 cm

Csípő

85 cm

82 cm

82 cm

Felkar

29.5 cm

28 cm

27.5 cm

Comb  

60 cm

56 cm

56 cm

Bricsesz

97 cm

91 cm

90 cm

Fenék

97 cm

93 cm

93.5 cm

Azaz számszerűen is látszik, hogy semmi nem változott. Ami azért becsapós egy kicsit, menet közben voltam 52,7 is egy ideig, és láttam egyszer 54-et a mérlegen, szóval teljes a káosz. Mivel magam sem hittem el h képes vagyok dekára ugyanannyi lenni, mint 3 hete, így mérgemben le is fotóztam:


 

 

 

 

 

Ja igen, a leeresztett kezű képek, most:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a 23. napon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és induláskor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval mérhetlőleg és láthatólag semmit nem változom újabban. Ugyanakkor edzésen érzem, hogy sokat erősödtem, és tapintásra keményedtem is, ez a combomnál a legfeltűnőbb* de ezzel kb semmire sem megyek. Viszonylag ritkán szoktak idegenek tapogatni; és arra is csak különleges alkalmakkor kérnek, h ugyan nyomjak már egy kicsit fekve.

*igazából lábon egy helyről fogytam még centikben mérhetően, ez a comb "egyenes szakasza". Ahogy írtam, induláskor ez a rész (térd fölött 15 centivel, egy anyajegynél mérve) 52 centi volt, most pedig 48. A bal lábamon, ami erősebb. Mondjuk az egyenes szakasz vékonyodása meg pont nem jön ki igazán a fotókon :(

Egy kedves barátom kérdezte, hogy ekkora súllyal miért akar valaki zsírégetőket szedni, a válasz pedig a képeken látható: a jelenlegi táplálkozás és mozgásmennyiség csak a szinten tartásra elég. Plusz 2 kardiót még beillesztek (így heti 6ra nő az edzések száma), de ennél kevesebb CHt nem tudok egyszerűen enni, vagy ki kell vennem arra az időre szabadságot, mert azt nem tehetem hogy teljesen elbutulva csak üldögélek a gép előtt. Így maradt a HCA, a CLA és az IMA.

Mező Mónitól, a Peak szakértőjétől kértem segítséget az adagoláshoz, mivel nem tudtam eldönteni, hogy az alacsony súlyom miatt a javasolt minimumot szedjem-e, vagy tekintettel a (sajnos most már bizonyítottan) lelassult anyagcserémre inkább toljam a maxot. Idézem a levelét, szerintem nagyon kedves, korrekt és segítőkész volt:
Szia!

 
A blog.hu+-n válaszolok, mert látom citromailes emailed van, ilyen emailcimre pedig nem jut el az emailek nagyrésze.
Köszönöm hogy szóltál a Tedd fel kérdésed doboz hibájáról - javitja a programozó máris!
Elég vékonyra szeretnél lefogyni, és az utolsó pár kb mindig a legnehezebb. Igen az is számit hogy 35 éves vagy már. (én is annyi vagyok, rengeteget lassul az anyagcserénk ahogy öregszünk)
Még 3-4 kg szeretnél fogyni - szerintem ehhez minimum kell még két hónap igy az utolsó kilóknál.A HCAból minimum szedj 3x2 kapszulát. (tehát napi 3szor 2db-ot), a CLA-ból pedig 3at esetleg akkor amikor a HCA-t szeded be.
Ha úgy érzed már semmi nem mozdul meg a súlyoddal, akkor a HCA-t felviheted 3x3 db kapszulára, de ennél feljebb felesleges menni adagban.
Ha ennek hatására sem éred el a kivánt súlyt, akkor a diétádba kell belenézni - de ha alacsony a szénhidrát bevitel, akkor ennek működnie kell, de adj még magadnak időt. A fitness modellek 3 hónapig diétáznak - sztem neked is kell annyi.
 Ha maradt még kérdés állok rendelkezésedre,  
Móni

 

Úgyhogy CLA 3x1 lesz, HCA 3x2, imádkozni meg majd ahogy sikerül.

Búcsúzóul még próbáltam Nyahunak fotózni tricepszet, de persze nem látszik rajta juszt sem az a kis alakulófélben levő hupli. Azért csak felteszem, ehhez sajnos nincs előtte kép.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hát, mostanra ennyi. Jó hétvégét mindenkinek! :)
 

 
PS: a kungfu miatt meg mindig lógatom az orrom.
 

Címkék: képek méretek

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr703321707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 15:39:49

A mérési pontok a szokásosak:

Derék: köldök fölött közvetlen.

Csípő: csípőcsontnál.

Felkar: befeszít, bicepsz bemélyedéshez teszi a szalagot, lazít, mér.

Comb: combtőnél a leghusibb részen.

Bricsesz (úgy is mint lovaglónadrág): szemből nézve a comb legkiállóbb részénél, körbe a két lábon.

Fenék: oldalról nézve a legkiállóbb részen körbe mérve.

pöttyöstúrórudi 2011.10.22. 15:53:12

Na szerintem meg vagy!

A hasadon és karodon is látszik szerintem változás. Ne kenődj el!

pöttyöstúrórudi 2011.10.22. 15:57:01

Na és narancsbőrből is kevesebb van.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 16:42:54

@pöttyöstúrórudi: Bingó, és köszi :) Igen, kiindulashoz kepest szerintem is változtam azért, csak az keserít el, hogy egy ideje beálltam mint a cövek. Na de majd most! :)

thatsme 2011.10.22. 17:19:53

héjj, én a leeresztett kezesnél határozottan kisebbnek látom a feneked!
A feltartott kezesnél pedig a combod formásodott és a hasad kisebb lett :) na megyek, elolvasom a szöveges részt is, csak már nagyon kíváncsi voltam a képekre :D

Frucsasz 2011.10.22. 18:03:22

Ezerszer tónusosabb a hasad, kezdenek kialakulni a "kockák" sávjai, úgyhogy ne mondd ,hogy nem változott semmi :) Van különbség, méghozzá jó irányban.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 18:17:49

@Frucsasz: @thatsme: lanyok, nagyon kedvesek vagytok h ezt mondjatok, es igen, feszesedem, behuzott hasnal latszik a legjobban, ti. eddig is behuztam vegig a hasam oldalrol, amennyire csak birtam, csak most mar ennyire birom :)) Szoval erosodnek az izmaim es valamennyivel jobb a tonusom is, a baj csak az, hogy ez a sulyveszto fazis kene meg legyen. Es se a suly, se a centik szama nem csokken, ez a szivas.
Nincs az etrendemben kenyer, napi fel adag rizsnel sosem eszem tobbet, vagy meg egy marek zabpehely, vagy nehany wasa-lap (magas rost, alacsony CH), napi 1 natur joghurt vagy kefir, turo, csirke, marha, paprika, ilyeneket eszem. Nincs kenyer (a multkori egyszeletes elhajlast leszamitva), nincs krumpli (a 3 hettel ezelotti chipsezest leszamitva), szoval igen, hibazom neha a dietaban, de azert nem akkorakat, hogy rohadtul ne csokkenjen a sulyom. Vagyis de, pontosan akkorakat mint latszik, csak az nem fer meg egyelore a fejembe, h en ennyit sem engedhetek meg magamnak :( :))))
De nem adom fel :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 18:28:53

@Leningrad: egy kis magyarazkodas:)
Szembol es meresnel termeszetesen nincs behuzva, csak oldalrol nem tudtam elsore beloni h hogy fog majd latszani a valtozas, mert ugye hol ennyire, hol annyira puffad az ember hasa, ezert ugy dontottem h oldalrol fotozva mindig behuzom annyira, amennyire birom (ugy persze, h levegot meg kapjak).

NDG 2011.10.22. 22:48:11

Abszolút látszik a változás, teljesen jó alkatod van, megfelelő edzéssel nagyon klassz izomtónusokat lehetne elérni. Jobb eredményt lehetne belőled kihozni az alkatoddal, mint a Lauráé. Milyen magas vagy ?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 22:52:13

@NDG: 157 centi, szóval zsebcirkáló:) Ami nagyobb baj, hogy már 35 éves vagyok, nem jön úgy az izom mint régen.

NDG 2011.10.22. 23:07:51

Én 40, és nekem jön ....

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 23:10:15

@NDG: jó neked, én azért sajnos most látom a változást ezekben a dolgokban. Mostanáig elég nagy arccal osztottam azokat akik a kor miatt lelassult anyagcserére hivatkoztak, ezt az álláspontot át kell most gondolnom.

NDG 2011.10.22. 23:11:17

Azért próbálom mondani, hogy nem mindegy hogy mit csinálsz edzés gyanánt.

NDG 2011.10.22. 23:12:23

Metabolikus edzésekkel fel tudod pörgetni az anyagcserét.

NDG 2011.10.22. 23:18:17

A Bence blogján ezt próbáltam elmagyarázni, hogy amit ő csinál, az lehet, hogy neki megfelelő, de a nagy többségnek nem (sőt veszélyesm ha erölteti), aztán kizárt a blogról, nyilván ütközött az érdekeivel.
Tudok adni elérhetőséget 2 edzőhöz, az egyik a munkatársamat fogyasztotta le, Óbudagate-nél van, az Ildihez a barátnőm jár a Lehel térnél a www.abazis.hu ba. Crossfit jellegű edzések vannak, mindenki felméréssel kezdi, és testreszabottan kezdenek el a vendéggel foglalkozni.

NDG 2011.10.22. 23:21:26

Mindketten komolyat fogytak, szépen felhoztak izomzatot (lányok), barátnőm 2,5 hónapja jár az Ildihez, gugolás saját testsúllyal 60kg (10 kgról), elemelés szintén 60kg, és már majdnem fel tudja magát húzni egyszer (meg sem tudta mozdítani magát előtte a húzodkodón)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 23:30:46

@NDG: hmmm, utánanézek a crossfitnek, kosz szepen az infót!
A bencés marakodást nem szeretném áthozni a blogomra, annyit tennék hozzá, hogy ott volt pl kopaszmercis, ő is mindig mondta h sokkal jobbat tud, mint Bence, és mégsem lett kitiltva. Bár azt hiszem NDG-ként már te sem lettél.
Nem tudom pontosan milyen szóváltásokon mentetek át, de amikor én láttam, akkor csak a válogatás nélküli lehúzás ment, nem alternatívát kináltál vagy magyaráztál, csak beszólogattál. Nem azért mondom hogy megbántsalak, de kívülről tényleg pont ez látszott. De légyszi ezzel ne offoljuk szét ezt a blogot, ha gondolod válaszolj még rá, de nem akarok itt leragadni.

NDG 2011.10.22. 23:30:56

Tök egyszerű, menj le nézz meg egy edzést a bázisra, a barátnőm nem néz ki ndksnak hála istennek.

NDG 2011.10.22. 23:32:57

Kínáltam alternatívát, csak kitörölte, de mindegy igazából nem érdekel, ennyit még részemről.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 23:37:26

@NDG: ok, megnezem, szeretem a brutal dolgokat :D Heti hany edzesre jarnak a csajok? (mi az ami már használ?) A kung-fu mellé kell beférnie, szóval max heti 3-ra tudnék menni.

NDG 2011.10.22. 23:45:58

2-3ra, az okés is, a lényeg hogy folyamatos legyen, ne legyen 1 hónapos kihagyás. A brutális dolgoknak pedig nincs felső határa :) persze nem evvel kezdődik. A legjobb az, hogy ha mindent megcsinálsz, amit mond neked, akkor nyugodt lehetsz, annak meg lesz az eredménye.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.23. 09:49:25

Helló Barbie:) Lutra album LOL:) Nekem is volt kis koromban (barbies)
Na szóval!Ne legyél elkeseredve, és látom rajtad a változást. Lejjebb jött a derekad, nem is kicsit, az első képen sokkal inkább mell alatt voltál a legvékonyabb, a mostani fotón meg teljesen jól látni, hogy a derekadnál. A legnagyobb, hogy látszik a bordád!!!Előtte nem lehetett, és a hasad is sokkal kisebb,kockásabb hát na, nem voltál te olyan husos, hogy 10 centi mínuszokat produkálj, de én nagyon genyó tudok lenni képnézés közben, szóval nem csak azé mondom hogy örüljél:) A combod is slankult, főleg a 0. naphoz képest, a hátsód sokkal jobban néz ki.
Köszi a tricepszes hupli fotókat, az első képen látni vélem ott könyök fölött valamivel, arról van szó nemde?:)
Szóval ne tessen elkenődni, van változás, csak picit lassabban mint szeretnéd,de nézd a jobbik oldalát, valószínű tartósabb is lesz. Egyébként lehet a kajáláson kéne valamit változtatni hogy jobban nekilendülj, mert mozogni jó sokat mozogsz. Vagy!Próbáld ki a masszázst mint én, az lekeni rólad a felesleget amitől rohadt nehéz megszabadulni.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.24. 00:25:07

@Nyahu: :))) nalad mar koszontem, oh kosz az odakat! Adtal viszont egy otletet, matol van jobboldalt egy I/O doboz is, irom naponta pontosan mit ettem es sportoltam, egyszerubb mint erzesre... :)))
Es most h felvestem a vasarnapot, aminek resze volt egy itthonrol SOS elrohanas, majd csaladi ebed majd csaladi uzsonna... haaat... lehet hetfon kellett volna kezdeni az osszeirast? :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.24. 00:44:38

@Nyahu: "az első képen látni vélem ott könyök fölött valamivel, arról van szó nemde?:)"
és igen, arról van szó, csak a vaku mellett még kicsit szégyenlős szegény :D

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.24. 07:51:31

@Leningrad: Hát igazán nincs mit, zsigerből jött:) Tök jó ez az opció, meg is néztem, vélemény ott kifejtve, most már megérdemelten fogok kávézni:)

debramorgan 2011.10.24. 11:13:53

nem olvastam el a kommenteket, de hát nem is tudom...szemüveges vagy? ha nem, vegyél egyet:)))) én megnyitottam ma a blogodat, az első reakcióm az volt, hogy anyám, mennyit fogyott, de jól néz ki, én is akaroooom!!!!!:))))

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.24. 13:45:54

@debramorgan: amugy telleg szemuveges vagyok, de jelentem benn volt a lencsem amikor neztem :) Az zavar h a sulyom nem moccan, es igazabol derekon kivul a centik sem mar jo ideje. De mar rajta vagyok a projekten (a tegnapi kajalasomat tilos megnezni :D)

_Mulder 2011.10.25. 15:17:29

grat nagyon nagy a változás a 0. naphoz képest, a legnagyobb változást a fenekeden látom és a narancsbőr is sokkal kevesebb van. Gratula csak így tovább :)
süti beállítások módosítása