<thx for google cache - a sok szep kommentet sajnos nem tudtam visszanyerni, igy jarnak a villamkezűek...> 

Én pedig egy ilyet kaptam

"Kedves Leningrad!

Az összeg megérkezett, ezzel lefoglalta helyét a jazz-balett tanfolyamon. 

Ha később hírlevelet kap, hogy betelt a tanfolyam, az nem Önnek szól,hanem azoknak, akik jelentkeztek, de elkéstek a befizetéssel.

Önt várjuk a tanfolyamon, a meghirdetett időpontban! 

2011. november 19. szombat 13.40

Ha bármi egyéb kérdése van, kérem keressen meg az elérhetőségeken."

Szóval megyek a balettbe ugrálni :DDD

Gyors update az összegyűlt eseményekről: a rollerezés a fő program még mindig, de már nagyjából végeztem a zacskózással-dobozolással. Lesz azért jópár kemény nap, de majd megoldom:) Bárcsak az érzéseket is be lehetne zacskózni, aztán meg jól eldobozolni.

Kungfura járok továbbra is (még szép), vége a startnak, és elkezdtünk konkrét stílust tanulni. Ennek keretében kaptunk mind egy-egy irtó csini fekete selyem kungfus gatyót , az enyém alig ér hónaljig, pedig méretre készült, szerintem a varrónő nem hitte el h tényleg csak 157 az a 157(újabban törpéket is bevesznek rohamosztagosnak?:)), de bevallom a gatya csak részben kárpótol a Xing Ji alapállás felvételében mutatott teljes és tökéletes tehetségtelenségemért. Az alapállás, mint a neve is mutatja, az egész rendszer alfája és omegája, nekem meg szalagszakadt a jobb bokám, és egyszerűen nem tudom annyira behajlítani hozzá, amennyire kéne. Sőt fele annyira sem. Na de majd idővel - megjegyzem ez már a második téma, amiben komolyabban számítok a segítségére, jobb lesz ha összekapja magát:)))

Emellett most futok heti 3x, ezt szeretném hogy legalább ennyi maradjon, mert kevesebbszer nem nagyon érdemes. A távval már nincs gond (uccsó 2 futás 7,7 és 8,2 km), a pulzusomat kéne még levinni, mert egész nevetséges sebességgel (8.5 kmph) is verem a 160-at.

Enni igyekszem nem össze-vissza, és rémesen, de mostanság nem ez a fő problémám, ráadásul az itt-ott elejtett megjegyzéseimből páran már sejthetitek, h tulajdonképp kezd nagyon nem tetszeni a "vigyük le diétával az alapanyagcserénket a béka segge alá, hogy majd pufirizsa formát ölthessünk két szalámis szendvics elfogyasztásától" koncepció. De erről majd írok később, ha nem leszek ennyire dekoncentrált.

Ja igen, és beadtam a CHF->HUF lakáshitel konverziós papírokat is, meg ígértem Nyahunak egy posztot "ha nem jól pörögsz, nem lesz nercbunda" címmel, just for the record. Jaés, jaés, thatsme-vel és Debrával meg megyünk futni jövő hét csütörtökön a szigetre. Jó lassan, mert öreg már a néni ;)

Igazából ez a legjobb dolog az egész blogolásban, már nem konkrétan a nercbunda meg közös futás, hanem h "talalkozhattam" egy csomó emberrel, akikkel amúgy valószínűleg sosem, és lehet együtt okoskodni, meg kibeszélni, meg futni, meg viccelődni... Ez benne a legjobb.

 

Ennyi volt mára, a következő bejelentkezésig mindenkinek a legjobbakat!

 

Na és szegény letörölt kommentek egy része:

Szerző: borboleta

Szia! Nagyon tetszik a blogod, meg ahogy írsz:) Ne add fel! (És ezt mondom magamnak is: annyit sportolok (heti min 55-60 k futás, heti3x vízilabda, heti egy-két bicaj) és olyan aszkéta módon étkezek, hogy nem értem, miért nem vagyok már Lara Croft??? cicim már semmi, de az oldalháj még befigyel... Szóval kitartás, mert a kemény munka mindig megtérül:D

Szerző: Nyahu

Vééégre poszt!:))Fotót kérek majd az első jazzbalettről, kell e beszerezni tütüt?:D Cipőd már van?
Futás verinájsz, csak így tovább!:)Méreckedés, képek mikor lesznek?

Szerző: Leningrad

@Nyahu: tutrol nem szol a fama, cipocsket kell szereznem, igen. 
Meredzkedes es fotok hetvegen, de csodakat most nem varok, mindegy, elkoltoztem, innen mar csak jobb lesz, ezzel biztatom magam (egyelore nagysagrendekkel szarabb:))

 

<borboleta, a futóamazon köszöntése>


Végre képek, ideje volt már:) Nyema tudok okosat mondani neked, majd jobb lesz egyszer csak, addig öld magad futásba. :)

 

@Leningrad: én most ez előtt a rejtély előtt állok tanácstalanul :rabbitshoe.blogspot.com/2011/11/etelbevago-kerdes.html
(Azért nem fogyok, mert túl keveset eszek és túl sokat mozgok?!)

@borboleta: :) Na most nemtom hogy en inspiraltalak-e, vagy magadtol jutottal ugyanahhoz a cikkhez, de ugyanezt boncolgattam itt:

malackacico.blog.hu/2011/10/26/a_jo_a_rossz_es_a_keves
ugyanis teljesen megallt a fogyasom, ahogy elkezdtem tobbet edzeni.
A valasz arra, hogy miert vagy meg eletben az szerintem, h az alapanyagcsered mar reg nem 1400, hanem bevagta a veszfeket, es jo ha 800-at fogyasztasz alapjaraton.
A jo hirem, h kevesebbet kell koltened kajara, a rossz, h ha nem a fenyevove valas volt a cel, akkor at kene gondolnod a dietad :)

 

@Nyahu: Jaja, az lesz. A siromra rozsa helyett futocipot es labszaguzo sprayt tegyetek :D

@Leningrad: Valamelyik futós blogon találtam a cikket, de úgy látszik, mindenhol kísért :)

@Leningrad: Okké, meglesz!:) Büdispré külön unicum lesz:)

<itt valami okosság volt arról, hogy Unicuuum? Akkor most halálra igyam vagy halálra fussam-e magam, mert nem mindegy>

 

@Leningrad: Ajjj Te, kiforgatod a szava:P:) De inkább a sprét:) Az viccesebb:) Mint halálnem, nem tudom melyik lenne a csúnyább:D


A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr393365691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debramorgan 2011.11.09. 14:44:24

ööö, ugye tudod, hogy nem jövő, hanem most csütörtököt beszéltük?:) 11.10

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.09. 14:46:29

@debramorgan: tudom, de ez egy mult vasarnapi poszt, csak megette a blogmano.
(na jo, nem, en csaptam ra tul sokszor a torli? biztos? kombokra :)

debramorgan 2011.11.09. 14:47:43

@Leningrad: oké, és bocsi:) bár valamit gyanítottam a törölt kommentekből, hát de mondom csak szólok...:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.09. 14:54:03

@debramorgan: nem, nem, tudom h holnap lesz:) Amugy most mar sokkal jobb a labam, a doki ugyan 2 hetre eltiltott a futastol meg a kungfutol, de ha nem fog fajni en ugyan megyek :)
süti beállítások módosítása