MUHHHAHHA, avagy sátáni kacaj

 2011.11.23. 20:08

Pedig már majdnem kész volt a (most már tudom, indokolatlanul) vidám, mrData című posztom, csak egy táblázatot kellett volna beilleszteni, az új mérési adatokkal.  No de hanyadik napon is járunk? Nincs az az Isten hogy én mégegyszer kiszámoljam az ujjacskáimon, az eredeti ütemtervem valamelyik dobozban, így google a mi barátunk alapon megtudtam, hogy két dátum egymásból kivonható, majd az eredményt number-re formázva meg is kapjuk az eltelt napok számát, ami nem más mint.... 

 

 

 

 

 

Azaz pont tegnap lett vége az eredetileg kitűzött 77 napnak.

Nem épp így terveztem. Most nem is írnék többet, beszéljenek a számok...

 

0. nap

11. nap

23. nap

47.nap

77.nap

tervek

valóság

Testmagasság 

157 cm

157 cm

157 cm

157 cm

157 cm

+18 cm

0 cm

Testtömeg

55.7 kg

54.9 kg

53.2 kg

53.2 kg

53.3 kg

- 4.7 kg

- 2.4 kg

Mell 

96 cm

92 cm

92 cm

90 cm

92 cm

-6 cm

-4 cm

Derék

73 cm

70 cm

67 cm

65.5 cm

66 cm

-8 cm

-7 cm

Csípő

85 cm

85 cm

82 cm

82 cm

82 cm

-0 cm

-3 cm

Felkar

29.5 cm

28 cm

28 cm

27.5 cm

28 cm

-2.5 cm

-1.5 cm

Comb  

60 cm

57 cm

56 cm

56 cm

56 cm

-8 cm

-4 cm

Bricsesz

97 cm

93 cm

91 cm

90 cm

90 cm

N/A

-7 cm

Fenék

97 cm

95 cm

93 cm

93.5 cm

92 cm

N/A

-5 cm

 Ahol

Derék: köldök fölött közvetlen.

Csípő: csípőcsontnál.

Felkar: befeszít, bicepsz bemélyedéshez teszi a szalagot, lazít, mér.

Comb: combtőnél a leghusibb részen.

Bricsesz (úgy is mint lovaglónadrág): szemből nézve a comb legkiállóbb részénél, körbe a két lábon.

Fenék: oldalról nézve a legkiállóbb részen körbe mérve.
 

Fotó nincs, mert nincs fotós meg elem a kölcsönfényképezőbe, de ezek szerint  megnézhetitek a 23. napi képeken, hogy hogy nézek ki. Úgy.

Nincs kedvem összegzőt írni, nem is úgy készültem.  Gondoltam itt majd mókás képek lesznek kungfuról, meg jazzbalettről, meg futásról, meg konditeremről, meg egy nagy tál spagetti is, fokhagymával, olívaolajjal, rákocskákkal (azt szeretnék majd enni egyszer, ha már lehet:), de legszívesebben egy ronda fekete varjú képét vágnám be, ha nem lennék rosszkedvű még ahhoz is, h egy ilyet keressek. 
*morcosan elvonul*

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr213406883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2011.11.23. 21:17:42

Kár, hogy ennyire elkeseredtél, pedig nincs miért. A centikben majdnem elérted a terveket, egy hajszál választ csak el tőle, és bár kilóban nem, de azt talán túl sokban határoztad meg az elején, a centikhez képest.

Futásról holnap, ha akard, csinálhatunk mókás képeket, de spagettivel ne kínozd az ide tévedőket :)

debramorgan 2011.11.24. 10:22:00

@PrettyWitch: amúgy eddig az összes futásnál akartam képet csinálni rólunk, de valahogy mindig elmaradt...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.24. 10:40:51

@PrettyWitch: A, ma meg mindig szar kedvem van. Foleg azert, mert rajtautesszeruen lett vege az egesznek, nem szamitottam pont most ra (meg ha nem is keszultem abbahagyni a 77. napon)
Meg mert kibaszas, h centikben sem latszik semmi, pedig a 23. nap ota szerintem nem keveset valtoztam. 1 orat lefutok gond nelkul, jarok kungfura, lenyomom a sracokat :D, elkezdtem jazzbalettet is, ugy sem hiztam fel kilot sem h kurva stresszes volt az elmult 3 het
es centiben megsem latszik a valtozas. Igaz, mittomen, 2 hettel ezelott jobban neztem ki, de szerintem akkor is siman jobb vagyok mint a 23. napon. Hat ez hogy van, he? :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.24. 14:22:04

@Leningrad: Úgy, hogy formálódtál, lehet hogy centiben nem látni, de mégiscsak menjél le a sarki boltba és szerezz 4 cerkaelemet a fotómasinába. Majd mi eldöntjük jól, hogy mi a pálya.:)
A magasságra van tuti módszer, eltöröm a lábszárcsontodat, és nyújtjuk, na?:)))

PrettyWitch 2011.11.24. 18:23:17

@Leningrad: Én a múltkor arra panaszkodtam, hogy 1 hónapja nem változik a súlyom szinte egyáltalán. Van az úgy, hogy stagnál hetekig, sajnos, de nem szabad elkeseredni miatta. Ahogy írod, az állóképességet nagyban fejlődött közben (lehet, hogy zsírból izmot csináltál ám, azért látszik jobban a centiken, mint a kilóban).
77 nap? Kit érdekel? A lényeg, hogy lenyomod a srácokat :)
Centizni majd lehet, hogy elkezdek, ha lesz egy nyugodt reggelem.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.25. 19:02:50

@Nyahu: kezdek felni toled :D:D:D:D
Amugy cuki lennek, 175 centis csaj, ebbol 65 centi also labszar, valld be, cirkuszban akarsz mutogatni!!!! :D
Fotos sajnos meg mindig nincs :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.25. 19:03:57

@PrettyWitch: na de mikor van az embernek egy nyugodt reggele, nem?? Ja, tudommar - holnap? :)))

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.25. 19:30:04

@Leningrad: Gólyalábú sanzonénekes lesz a számod!:))) Meggazdagszunk:))))

PrettyWitch 2011.11.25. 23:55:10

@Leningrad: Megint elfelejtettem, és most hazajöttem a szüleimhez, itt nem tudom, van-e mérőszalag. Mire lefogyok, majdcsak eljutok odáig, hogy lemérjem magam, de addigra minek :)
süti beállítások módosítása