edzések 2.

 2011.12.04. 21:41

2012.01.03(H) fegyencedzés
*fekvő lépés1, középhaladó
  húzódzkodás lépés1, haladó
  guggolás lépés1, középhaladó*



 2012.01.03(K) futás
* 6,3 km (google maps szerint csak 6,2), 47 perc, mocsokszar ido volt. Max HR 175(van egy meredek szakasz, ott sikerült ezt abszolválnom az 5. körben), AVG HR 163.  A polár óra szerint 417 kcalt égettem (pulzus+súly+kor alapján)*

 

 

 
 


 2012.01.04(Sz) futás
* Szigetfutás Boszival, Debrával, Thatsme-vel és P-vel. 5.75 km, 47 perc, kb 1 perces megállással a hídról lefutva (Boszi pulzusmérés). Max HR 163 , AVG HR 156.  A polár óra szerint 381 kcalt égettem*

 

 

 



   2012.01.05(Cs) futás

* Ma csajokkal futottam volna, de kétszer nemet mondtam, meg 2x igent is, csak nem ebben a sorrendben, így végül otthon kötöttem ki . Nekik 2 szigetkör lett, nekem meg 6.8 km, vagy 7, vagy 7.1 (ugyanis a technika itt összeszólalkozott magával, egy tömbkört -amiből 8-at futottam- a Runkeeper 895-re mér, ha berakom route-nak, akkor 850-nek, GoogleMaps meg 880-nak:) Végülis mindegy, nem ez a 2-300 méter számit, csak bosszantó hogy nem tudni mennyi az annyi.
AVG HR 153, MAX HR 161, összidő 53:55, elégetett kalória 417 kcal, ennek 40%-a zsír (ez utóbbi értékek az órából).

Ja igen, köcsög RunKeeper meg beszivatott, a 2. körnél vettem észre h nem mér semmi, mérgemben majdnem a földhöz b@sztam, csak azért nem tettem mert drága, és végülis úgyis én fizetnék érte:) Úgyhogy ez a futás 2 részletben marad az utókorra, kézzel szerkesztettem hozzá a route-ot*



2012.01.07(Szo) futás
*Bréking nyúz: napvilágnál futottam! Weird, annyit mondhatok :)
Amugy ennyit az elorelatasrol: elmentem gondosan tegnapfutni, mert vasárnapra mocsokszar időt mondtak, erre tessék, ma is sütött a nap mint a bolondgomba, sebaj, ennél nagyobb atbaszasban ne legyen reszem:P
Runkeeper szokás szerint racsalt kb 15m-t körönkent, azaz ugy 120m-rel kevesebb volt a tav, sebesseg ezek szerint cca 8+kmph, azaz kb 7.5-es kilométerek, ez kicsit magasabb mint a szokásos, de valszeg az is benne volt, hogy nem meló után, hullafáradtan futkároztam.
Órából adatok: 422 kcal, 35% zsírból, AVG HR: 155, max HR: 164 (csak az emelkedő végén ment 2x 160 fölé)*


 Ezzel a hétre meglett a 25km.


  2012.01.10(K) futás
 

*Bitang nagy szél volt + fel vagyok fázva, vagy nemtom mi bajom van, de majd leszakad a derekam. A 4. körben majdnem megálltam, Kéknek is megígértem megállok ha fáj, de aztán elmúlt a derékfájás (majdnem), meg a combhúzódás, így toltam 8 kört + egy kicsit. Ez a 880-as körökkel számolva ~7100m, a sebesség tehát nem annyi, amit a RunKeeper ír, hanem csak olyan 7,8kmph. Evvan. - hahhha, rajottem hogy lehet leszedni a rosszul mert pontokat a terkeprol, egy zseni vagyok :D

445 kcal, 35% fat, AVG HR: 157(84%), MAX HR: 165 (88%)
pulzust néztem, 162-ről 128-ra ment le 1 perc alatt, 120-ig 2 alatt, aztán amíg hazasétáltam kb 120 maradt, leülés után a 10. percben (stoppert inditottam azonnal megallaskor) 95-re esett vissza, ez kb 15-tel magasabb mint a nyugalmi pulzusom*

a méricskéléshez kerestem most "szakirodalmat" is: ezek szerint a puluzsom jó ütemben nyugszik meg, és a 160-as csipogó is oké (155-ös edzéspulzust feltételezve)


    2012.01.12(Cs) futás

* tök jó dolog az előre kitűzött km cél, anélkül tuti ma nem vonszolom le a seggem a szemerkélő esőben, hányingerrel küzdve, pedig végül csak az első 2 kör volt vészes, utána szinte jólesett.
426kcal, ennek 35%-a zsírból, AVG HR: 152 - RunKeeper nem értem miért számol ilyen bazi sok kalóriával, és most elfelejtettem átállítani az órám alapján*


2012.01.13(P) kungfu, 2h

*első edzés az idén. Konkrétan a kezemet csak vállig bírom emelni, olyan hát- és karizomlázam van. Az edzéseink mostantól 2 órásak, 1.5 óra stílusgyakorlat, fél óra erősítés*


2012.01.14(Szo) futás

*Nem mentem volna le ma sem, ha nincs a 25km-es korlát, mert nagyon görcsölt a hasam. A 4. körben volt egy pár perc, amikor azt gondoltam, jó lesz nekem a 4km is mára, de végül végigtoltam, és meg is érte, kaptam ajándékba egy kis hóesést.
A futócuccom pont jó volt a mai időre, a (két) futónadrág viszont vékony lesz ha egy kicsit is hűl az idő, erre valamit ki kell találnom.
A futást ma amúgy jól bírtam, a szokásos sebességemmel, vagy egy picit gyorsabban is 151-es AVG HR es 160-as maxHR jött össze. Pihenés, kicsit több kaja, tiszta levegő?
A szeles szakaszon ma is durva (és jeges) szél volt.
Óra szerint 411kcal, ennek 40%-a zsírból*

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr683437544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.01.04. 13:24:21

erről a fegyencedzésről nincs kedved írni majd kicsit bővebben (ha lesz rá időd)? :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.06. 10:20:48

@thatsme: Rajottem h eloben valaszoltam csak erre, szoval igen, van rola kedvem irni, csak egyelore ido nem akadt.
süti beállítások módosítása