Meggondoltam magam

 2012.05.03. 23:58

Inkább befizetek egy ilyenre:
Ultrahangos zsírbontó fogyasztás cellulite csökkentő ampullával 83% kedvezménnyel.
Szerintem nagyon hatékony lehet.

Na jó, igazából csak vicceltem ("- Édesapám, ez most vicc vagy komoly? - Komoly. - Akkor jó. Mert viccnek durva lenne..."), az viszont már nem vicc hogy ma futás előtt majd' felfordultam az éhségtől, főleg amikor a csajok elkezdtek fejben főzni, meg megosztani a kajaélményt amit napközben átéltek. Miközben nekem az volt a mai legnagyobb élmény, amikor végre elfogyott az a tetves rizs. Amúgy érdekes, napközben nem vagyok éhes, aztán este 8ra meg már a szemeim is kopognak, pedig futás előtt 1 órával beküldtem a CHból megmarad 30g zabot, meg a kórós zsírdeficit enyhítése végett 10 szem mandulát, úgy, hogy 4kor még uzsit is ettem. Kiértiezt.
Btw az istennek sem bírom összehozni a szükséges zsírmennyiséget (készételből kb egy étkezésből meglenne, ez egy vicc), azt találtam ki, hogy eszem majd zöldsalátát és jól meglocsolom olívaolajjal, vagy a kiló csirkét olajon sütögetem ki, nem sütőzacsiban. Vagy fogom és sunyimód leveszem 20% alá a zsír arányát (kreatív, igaz?).  Még nem döntöttem, de valami lesz.

Holnap reggel például rögtön reggeli, a tervek szerint 2 lágytojás s hozzá - lám, máris szivárognak be az engedmények - nem rizs, hanem egy szelet tömör rozskenyer, amit ma szereztem be. Izgatottan várom. 
Nagyon izgatottan.
Bár ha jobban meggondolom, ez tulajdonképp kicsit szánalmas.
:)))

Ja igen, ma ezt ettem, és ezt futottuk. A combom pedig egyre jobban méltatlankodik, szerintem nem tesz jót neki h rendszeresen b@szok lenyújtani, már sajnos nem _úgy_, hanem úgy, hogy elmarad. Pedig biztos vagyok benne hogy jót tenne. Bármelyik.

Nite-nite.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr824487509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.05.04. 00:55:07

megint majdnem sikerült belőnötök 7:02-re :DD btw max respect a rizsért, én heti 1 tasakot nem bírnék leküzdeni.

esetleg segít ha tejberizsként eszed? reggel így csináltam: 150ml tej, 75ml víz, 40g basmati rizs, vanília aroma, édesítő, 125g túró belekeverve ha megfőtt. én diet lekvárt tettem rá, de neked pl. mehetne reszelt alma, láttam azt is szoktál enni.

Névtelen Géza 2012.05.04. 01:05:18

Zsírnak tipp: 1) tonhalról leöntöd a vizet, meglocsolod olajjal. 2) csirkére, rizsre utólag, jobban is csúszik (sütéshez nem jó).
3.) Kezdő-haladó módszer: fehérjeturmixba öntöd az olajat. 4.) Közép-haladó módszer: mosogató csap felett üvegből egy húzásra fél deka. (bme-sek előnyben). 5.) Profi-haladó módszer: szájban a zsírban oldódó vitaminok, leöblíted az olajjal.

Tomisz 2012.05.04. 08:56:00

Miért nem próbálod ki tényleg? Ennyiért szinte ingyen van még ha nem is csinál semmit biztos jó bizsergető érzés... meg placebo! :P :))

Tomisz 2012.05.04. 09:03:26

"Zsírra" meg próbálhatsz amugy olajos magvakon kívül lenmagolajat és tsai. :)

Bár szerintem a sótlan mogyoró, mandula stb az is jó.

Én még mindig azt mondom kevés a kalória és nem is egyenletes azért tippelem az éhségérzetet meg a szemkopogást.
Ja és a rizs mellé azért mutattam a zöldséget mert úgy gondoltam együtt eszed. Illetve oliva olajon "párolva-fonnyasztva" kicsit tökéletes plussz köret.

Próbáld meg a kalóriákat is egyenletessé tenni, minden étkezés kb egyforma kalória legyen. Pl 300kcal per evés, 3 óránként.
Ezáltal biztosítva hogy egész nap folyamatosan van üzemanyag és zéró éhség.

Tomisz 2012.05.04. 09:05:40

Mármint össze is keverheted akár a rizzsel a dolgokat (vagy pl rizottó jellegű kaják)... illetve fűszerezhetet is hogy ne legyen egysíkú egy ízű. Pl vegetával vagy hasonló.

PrettyWitch 2012.05.04. 10:26:46

Tomisszal értek egyet, annak nincs értelme, hogy 3 hónapon keresztül olyan ízetlen kajákat egyél, amihez már a második nap sincs kedved. Már az elején sem értettem ezt a rizsmániát, de gondoltam, ha szereted, akkor oké :) Nóri receptje is jó btw.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.05.04. 10:46:54

@PrettyWitch: nem mondta senki h izetlen kell legyen (nem is iztelen a hus:)), amugy a rizs melle paroltam a cukkinit olivaolajjal, az a nehez inkabb h letoljam napkozben azt a rizsmennyiseget, amibol eleg CH lesz.
A rizottos dolog jo otlet, legkozelebb mar fozes kozben osszeforgatom a dolgokat.

Nori receptje jo, csak en nem iszom tejet, es nem szertem a tejberizst (ezt mar beszeltuk egy csomoszor:)))), a rizsmaniarol meg pont veled beszeltuk a legutobb h kis mertekben liszterzekeny vagyok, a kenyer- es tesztafeleket ezert sem eroltetnem, illetve a krumplit meg a szaponoinok miatt hagynam ki, vagy legalabbis nem tennem tul gyakoriva. Marad a rizs meg a zab, meg neha rozskenyer.
A rizst majd nem sima vizben, fozotasiban fozom, szerintem ugy ehetobb lesz.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.05.04. 10:50:18

@Tomisz: :))) latom vagysz egy ilyenre. Mikor lesz a szulinapod? :)

Jaja, a kaloriaelosztason mar en is gondolkoztam, foleg az a necc h a kaloriak nagy reszet 10 es 17 ora kozott eszem meg, mikozben hajnali 1ig ebren vagyok. Ezen meg dolgozom. A rizs eloizesitese jo otlet, a zoldsegeket vagom hogy ertetted, es ugy is eszem, mar egyutt a rizzsel :)

Tomisz 2012.05.04. 11:40:10

@Leningrad: Általában mikor túlzásba viszem a lábedzéseket... akkor mindig újjászületek. :)))
Pedig ahhoz képest elég pálcika lábaim vannak. :( :D

De kipróbálnám tényleg márcsak a poén kedvéért is. :P

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.05.13. 22:53:50

@Tomisz: es honnan szeretnel fogyni vele??? :)))
Amugy nagyon sajnalom h nem tudtam kimenni.(derekszogben kozlekedem a lakasban, es nemreg viszonylag komolyan felmerult a lehetoseg h a sajat furdokadamban toltom a kovetkezo par napot, de szerencsere sikerult kezelni a problemat:)))
Nem akarsz eljonni vmelyik esti futasunkra? :))

Tomisz 2012.05.14. 15:10:40

Alhas, ugye ami mindenkinél probléma szinte egy picit, mint utolsó lépés. :)))

Elképzelhető, bár még nem tudom mikor pontosan de majd a közeljövőben lehet róla szó, ha be tudom illeszteni a napomba.

Majd a Nórínak írok FB-n hogy vegyen fel és akkor te is kapcsolatba léphetsz, ez kiment a fejemből tegnap. :))
Vagy ha megtalálsz akkor úgyis lehet egyből.
süti beállítások módosítása