Just did it

 2012.04.02. 16:52

 

Bakkkkkkkkkker, meglett és nem fogott be a záróbusz, mehehehhhhhe :D

Nettó idő: 01:21:11 (06:49-es km-ek), átlagpulzus: 158 bpm.

Így utólag befigyelt egy kis szánom-bánom, mert szerintem túl óvatos voltam a 160 alatti célpulzussal, és nem futottam igazán ki magam. Mentségemre szóljon hogy hipochonder vagyok így edzettem már vagy 3 hónapja, és ebben az ütemben voltam biztos, hogy végig bírom. 
Azért kicsit szégyelltem magam amikor a cél előtt sorra haltak meg körülöttem az emberek, én meg vidáman beszélgetve fordultam rá a hídra. Egy versenybe talán mégiscsak illik egy kicsit belehalni. Vagymi.


Úgyhogy el is határoztam hogy a héten egyik nap kipróbálom azt a pózt, hogy felteszem 180ra a riasztást, és megnézem mit futnék pulzuskontroll nélkül. Most már kíváncsi vagyok (na nem mintha amúgy nem:)))

folyamatos jövő:
17. Coca-Cola Testébresztő Női Futógála (május 20.)

19. K&H olimpiai maraton váltó (június 10, a Futós Csajokkal váltóban)

27. Nike Budapest Félmaraton  (szeptember 9.)

és végül egy célfotó:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr694356555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.04.02. 19:04:16

A legjobb az, hogy szegény pasi majd belehal melletted, te meg mosolyogsz :)

Köszi a stabil tempót, nélküled kb. 8 km magasságában kifogytam volna a szuszból.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.04.02. 19:49:41

@PrettyWitch: vagy futottal volna egy sokkal jobb idot... :) Legkozelebb batrabb leszek. Szerdan van kedved tesztelni egyet?

PrettyWitch 2012.04.02. 20:00:46

@Leningrad: Vagy felmostok a földről a Parlamentnél :) jobb volt ez így.

Szerdai tesztelésben benne vagyok, csak előre félek, mi lesz, ha semmi nem korlátoz majd téged :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.04.02. 20:04:03

@PrettyWitch: radvetem magam es...
Ja nem, az egy masik thread :D:D:D:D

Szerintem az a legvaloszinubb szkenario h a sziget felenel hivhatod ram a mentot mert kitor rajtam a balkarzsibbadas, meg a ketoldali hipochondria :)))))

PrettyWitch 2012.04.02. 20:06:14

@Leningrad: Tudom, mit csinálunk! Felengeded 200-ra a pulzusmérő csipogóját, és nálam lesz az óra, így nem tudod, hol jársz, én meg ha lesz olyan, hogy 180 felett, akkor majd elkezdelek aggodalmas arccal figyelni = te vidoran teljesíted a távot, és az aggódás miatt engem visz el a mentő :)

beacska2012 2012.04.04. 06:39:40

A futast en is imadom, kikapcsol, ellazit es egy kicsit csak a gondolataimmal lehetek, klassz az oldalad.
higgymagadban.blogspot.com/

B.-né Erika 2012.04.05. 15:21:49

És tényleg semmi fáradság! az arcodon. :) Én meg még a 3,2-nél is úgy meg tudtam magam hajtani, hogy, olyan fejet vágok :O :DD
bár nekem mindig felmegy a pulzusom olyan tartományba amit épp csak túl élni lehet :) de élvezem a futást én is és ez a lényeg :)
a képeken látszik te is :)
süti beállítások módosítása