Heartbeats (keepalive)

 2011.09.20. 00:11

Iszonyat fáradt vagyok, bár ez most nem a diéta, egyszerűen csak egész nap eksön volt, cserébe van új gardróbszekrény, meg össze is van szerelve, meg ki is van mosva, pakolni meg pakoljon bele ma éjjel már a jónyavalya.

Szóval ez egy heartbeat poszt, röviden a triviák:

Ma reggel 54 kilósan keltem, lehet elmúlik holnapra, de ezt a számot már úgy fél éve nem láttam mérlegen, úgyhogy most örülünk, Vincent. Tegnapelőtt családlátogatások, borkóstolás, tegnap családlátogatások, edzőterem (hegymászás). Ma meló, szekrényszerelés, könyvporolás végtelennek tűnő órákon át, majd egy órás lábedzés Estvánnal. Szerintem holnap fókamászásban megyek be dolgozni. Diéta rendben. 

Kérem kapcsolja ki.

Ui: fokhagymás pirítósról álmodozom, velőscsontvelővel.
Hol késlekednek ilyenkor a jótündérek és aranyhalak?

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr373239894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seang Lee 2011.09.20. 11:13:08

juuj rantott velo, nyamm. en turogombocrol almodozom, de ha akarnek se tudnam itt megcsinalni (szerencsere :) viszont tok es zoldbab foezelekrol is almodozom es ha minden igaz mar csak 2ot kell aludni es anyukam+nagyi jon, megfozi (es hoz hozza normlais tokot, zoldbabot) :)Mint mondottam Rekkat melegszivvel ajanlom mindenkinek. rendesen megdolgoztatja a csipo-comb-hasat.Ma mar (2-3 nap utan) nagyjabol tudok jarni, bar tegnap este meg mindig a meghuzodott mindketoldali far-jaim miatt minden megfodulasnal felebredtem a fajdalomra es jo ha 3-4 orat aludtam rendesen... oh, well. holnapra elmulik es megint nyomok egy Rekkkkat. Aztan elvileg pentektol ujra hivatalosan is gym!mindekinek kitartast!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.21. 20:29:10

@Seang Lee: Hajra! :) Aztán Rékával majd csak óvatosan :)
Én úgy tűnik beleértem a vágyódó korszakba, szinte bármit megennék ami nem csirke :))) (érdekes, a túrót pl még nem utáltam meg, pedig egész nyáron ettem azt is.)
süti beállítások módosítása