Bréking nyúz

 2011.10.07. 08:53

Breaking news, fantasztikus hírek!

Ma reggel a tükörben felfedeztem, hogy bizonyos szögből nézve, megfelelő fényviszonyoknál kezd egy hupli kirajzolódni a tricepszemen. Ez azért hihetetlen és fantasztikus, mert még "bombanő" koromban (azaz kb 9 hónappal ezelőttig, mielőtt leraktam a cigit, elkezdtem szedni újra a fogigátlót és összeköltöztem volna nonstop torkoskodás céljából  A-val:), sőt, a képeket visszanézve 44 kilósan, diplomaszerzés után kislányformára fogyva sem, szóval nagyjából sosem volt igazán formás a felkarom. Na nem mintha máris az lenne, de tricepsznél megjelent a Hupli!

Éljen István*, és éljenek a konditermi gyakorlatok!!! És persze háromszoros hurrá Malackacicónak :)

Legyen szép napotok!

 

*István pici, szőke, és csúfondáros mosolya van. Egy metálbandában is játszik, de amikor épp nem ezt teszi, terem- és személyi edző abban a fittness-klubban, ahová járok. István egy egész kicsit szadista is. Amikor kérdezi egy gyakorlatnál, hogy nekem ez így jó-e, akkor már fix, hogy hamarosan nagyon nem jó lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr893284325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pingvinmadár 2011.10.07. 15:41:37

István jó arc, csak szóval kell tartani a gyakorlatok között és akkor lehet pihenni.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.08. 09:25:05

Hip hip hurrá:) Mikor lesznek fotók?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.09. 08:31:25

@Nyahu: Sajnos csak kedd reggel, nincs sajat fenykepezom, mindig ugy kell kernem, es hetvegre nem sikerult :| Ugyhogy hetfon hozzak.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.10. 14:13:27

@Nyahu: :( meg annal is tutibb, ahogy szeretnem, csutortok reggel lesz eloszor gep +
reggeli fotos egyben. Ma viszont megyek eletem elso kung-fu edzesere :)))

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.10. 14:37:37

@Leningrad: Nagggyon kíváncsi vagyok:))
Kung-fu, wow:) Honnan jött az ötlet?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.10. 14:45:21

@Nyahu: :) már rég szerettem volna valami küzdősportot, anno a vívás nagyon jól kikapcsolt, mert ott nagyon kellett koncentrálnom. Se a futás, se a testépítés nem tudja ezt, én meg amúgy is olyan kis vérhörcsög típus vagyok, jó lesz ez :D Gondolkoztam még krav-magán és kempón is (úgy látszik a K betűre bukom:) de aztán ez nyert. Majd írok róla este, ha életben maradtam :D

Az igazsághoz tartozik, h gondolkoztam rajta nem túl fiús-e ez így, sőt még egy jazzbalett tanfolyamot is kinéztem, de az nem indult el. Amikor kérdeztem az egyik haveromat h szerinte melyikre menjek, annyit válaszolt lakonikusan: Nem akarok beleszólni, de amerre halad ez a világ, lehet hamarosan zavargások lesznek itt. Oszt ha megtámadnak, mit szeretnél inkább csinálni, eltáncolni Csajkovszkijtől a Diótörőt, vagy tökön rúgni a csávókat, aztán futni?

Meggyőzött. :D

Schrödinger'sCat 2011.10.10. 18:30:49

@Leningrad: ahahaha :D ezen jót röhögtem.. én már nem tudom, mióta tervezem, hogy elmegyek thaiboxolni, de még mindig nem lett belőle semmi. Mondjuk pont azért, mert én csak elméleti vérhörcsög vagyok, gyakorlatban meg úgy megijednék bármilyen támadástól, hogy viperával hasítanám szét az egyén fejét. És még le is fújnám a sebet paprikasprével. Van mindkettő :D. Nemtom. Az nem jó, ha valakit agresszívvé tesz a félelem, nem? Na, mindegy. Majd írj róla, milyen volt :] (ha túléled. :D)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.10. 22:30:40

@Leningrad: Ehm, :)))A haver igencsak igazat szólt:) Így fej nélkül is sokkal jobban el tudlak képzelni kung fuzni, mint balettozni:) Várom a beszámolót!:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.11. 00:47:52

@Nyahu: hölgyem, a beszamolója előállt :)
És még szép hogy jobban el tudsz képzelni, a balettben fontos a látvány, ha már fej nélkül kell, akkor inkább kungfuzzak mint balettozzak :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.11. 00:51:10

@Schrödinger'sCat: Ijedtedben péppé vered?:D "Milyen a barátnőd? -Á, olyan kis ijedős..." :)))

A viperáról nem először írsz, neked van olyan? o.O

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.11. 08:47:27

@Leningrad: Oh, nagyon köszönöm, már nézem is:)
Az ellenfeled ki se mer állni ha meglátja a véres csonkot a fejed helyén:DDDD Kicsit jobban megütnek, már spriccel is a vér széles sugárban a nyakadból, khm vámpírok előnyben:)

Schrödinger'sCat 2011.10.11. 13:28:46

@Leningrad: hátöhm.. maradjunk annyiban, hogy ismerem a boltokat, ahol lehet kapni (időközben leesett, hogy nyilvános helyen beszélek büntethető dologról, szal..).

Egyébként nem vicceltem, elvileg van, aki leblokkol, ha támadják, és van, aki agresszívvé válik (néha indokolatlanul erősen és gyorsan agresszívvé). Ilyenekből vannak az olyan ügyek, hogy a sértett szerez valami eszközt, és "úgy megijedtem tőle, hogy halálra vertem". A jelenség létezik, adrenalin hatására megnő valahogy az erő. Vagy inkább a kontroll tűnik el a saját erőd felett, és hát sok állat is támad, ha sarokba szorítják. Szóval van ilyen, én meg pont ez a típus vagyok. Legalábbis kevés számú tapasztalataim alapján, amiből remélem, több nem lesz.

A kungfu amúgy jónak tűnik. Volt egy ismerősöm, aki wing tsun-ozott, ő mesélte, hogy néha olyan durva edzéseik voltak, hogy 39-40 fokos láza lett még aznap este, a zúzódásokról nem beszélve. Nem emlékszem, hogy attól-e, mert szétverték, vagy eleve beteg volt, csak edzésen még rátett egy lapáttal az állapotának.. de kegyetlenek bírnak lenni.
süti beállítások módosítása