Kingfu

 2011.10.10. 17:29

Én leszek a nap hőse, ha elmegyek a mai fél 8-as kung-fu start edzésre, mert momentán, és kb reggel óta majd megdöglök, úgy fáj a fejem. Ajjjjajjjjajjj.

----Update----

Én vagyok a nap hőse! :)))
  Az edzés tök jó volt, a karomat konkrétan alig bírom emelni, az "és most lemegyünk fekvőtámaszba, most jobb karra helyezzük a testsúlyt, most pedig a balra, majd újra jobbra" résznél konkrétan már csak röhögni tudtam (magamban) és hengergőzni (magamon kívül). Viszont a hasizmomnak pl meg sem kottyant a hasazás, érdekes, amikor István fogja munkára, akkor káoszhalál van. Ha 8-10-et bírok a gyakorlataiból egy szettben (mint ahogy nem bírok), akkor már öröm van és bódottá. István király.

A statikus állás (széles terpeszben combhajlítás majdnem vízszintesig, törzs egyenes, kar magad elé kitartva, mintha egy fát ölelgetnél, na és maradj így amig a mester magyaráz, majd mindenkit egyesével beigazgat - 13man voltunk, csak szólok) nagyon fosatós. Azért alapjában véve elégedett vagyok, 35 éves létemre szerintem a 4 lányból én voltam a legedzettebb, ami persze még mindig semmi a fiúkhoz képest. Félek is h ha vége lesz a start programnak, akkor megpróbálnak beszervezni a rózsaszin csoportba, legalábbis mintha erre utalt volna a mester h lesz egy csoport főleg lányoknak, kevésbé praktikus részekkel, azaz kevés verekedéssel és sok formagyakorlattal, jujjdejó (nem). Attól tartok hogy ennyi erővel mehetnék ugrálni a balettbe*.
Jó, igaz hogy a srácok sokkal erősebbek, és visszahúznám őket, de egyelőre kicsit sem vonz a nőicsoport gondolata.

Most ennyi, egyelőre nem tudok többet írni, ja igen, az ujjaimait is szétvertem egy kicsit a páros öklözős gyakorlatok során.

 
 

*korábbi kommentből:
"Gondolkoztam rajta nem túl fiús-e ez így *már kungfuzni*, sőt még egy jazzbalett tanfolyamot is kinéztem, de az nem indult el. Amikor kérdeztem az egyik haveromat h szerinte melyikre menjek, annyit válaszolt lakonikusan: Nem akarok beleszólni, de amerre halad ez a világ, lehet hamarosan zavargások lesznek itt. Oszt ha megtámadnak, mit szeretnél inkább csinálni, eltáncolni Csajkovszkijtől a Diótörőt, vagy tökön rúgni a csávókat, aztán futni?
Meggyőzött. :D"

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr13292197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.11. 08:48:47

Én se akarnék csajok között kungfu balettozni, ha játszhatom izmos jófej fiúkkal is:P :DDDD
Ezt a rózsaszín csoportot úgy képzelem el, hogy az övetek rhózsaszín, és kötelező az azonos színű bazinagy szalag a hajba, hipp hopp kislányok:DDDDD

thatsme 2011.10.11. 12:33:43

hát, a barátom olyan helyen edz (igaz ő aikidot), ahol vannak fiúk lányok vegyesen és nemigazán vannak tekintettel a nemre, szal püfölnek mindenkit rendesen :D hasbaököl meg combonrúgás az alap, és a lányok is lemennek nyaranta a "túlélőtáborba" (edzőtábor), ahol elvileg ordibálnak veled és szarrá dolgoztatnak és 40 fokban futsz 20 km-et hegyre föl nehéz zsákokkal, meg ezek után biztos nyers húst is esznek (kinézem belőlük :D:D), szóval a lényeg, hogy minden tiszteletem az ilyen lányoknak :)
bár nem is tudom, hogy a fiús verekedéstől vagy a rózsaszín tütübalettől félnék jobban :D én békés típus vagyok, ezért röpizem, ott csak a labdával lehet konfrontálódni :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.11. 16:08:12

Petya baratomnak meséltem a kungfu startos élményeimről, többek között azzal is eldicsekedtem h látszólag én voltam a legerősebb a csajok között, pedig már nem vagyok mai csirke. Mondom izgatottan h ez biztos azért van mert már kondizok egy ideje, mire ő: vagy mert a többiek csak 7 évesek voltak?
Meghalsz.:DDDD

Kávé=) 2011.10.11. 17:57:37

Egy ideig én is jártam boxolni, fiúk lányok vegyesen voltunk, de azért próbáltak mindig lányokkal összetenni, de az volt a vicces, hogy a fiúk lettek lecseszve minden egyes alkalommal, mikor a lányok jól csináltak valamit, a "Még a csajok is meg tudják csinálni" mondattal megfűszerezve :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.11. 18:22:16

@Kávé=): gondolom a sracok orultek, es nott a nepszerusegi indexetek :D Sima box volt? Most neztem meg az oldalad, hallod hihetetlen vekony derekad lett! :)

Kávé=) 2011.10.11. 22:14:52

@Leningrad: Igenigen, nagyon értékelték a jelenlétünket:D Aha sima box, de nagyon szerettem, csak az edző már folyamatosan versenyekre akart beszervezni minket, aztán úgy már nem igazán volt kedvünk:D
Jajj köszönöm, igazából a comb meg a fenék még a kényes pont, onnan megy a legnehezebben :D

Seang Lee 2011.10.16. 22:38:16

Halllo! I am back :)
es (majdnem) tul az elso dieta napomon. :) nahat,nahat , kungfu lett a vege? sok lanyt ismerek, kungfuznak. nem tom mennyire szeretned komolyan csinalni, es melyiket csinalod,csak ne jarj ugy mint az egyik jobaratom. huszon par eve kungfuzik (imadkozo saskas felet, asszem) es kb 5 eve eljott a mester kinabol, megnezte oket es aszonta amit csinalnak az szar :) ugyhogy azota a kinai csoka idejar neha edzotabort tartani hogy hogy is kell ezt ,meg ok jarnak ki hong kongba. lattam videokat hogy edzenek, es hogy 60 folotti kinai urgek mikre kepesek (foleg ez a kinai mester, ez is boven a 60-ban van benne). duuuurva. ugyhogy ha cisnalod a kongfut rendesen, nem csak kis hupli lesz a tricepszedbol, hanem mint a haverom ugy fogsz kinezni mint az anatomia atlasz izomtan resze :) es en naagayon irigykedni fogok!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.17. 00:03:42

@Seang Lee: hát velkámbekk!:) te is fogol blogolni?:) Egy olvasód már tutira lenne:)
süti beállítások módosítása