Welkámbekk

 2011.10.17. 22:35

Élek, élek, élek. Ez az egyik legjobb, amit jelenleg elmondhatok magamról. De azért csak elmentem kungfura, mert milyen már edzést kihagyni csak azért, mert fel van baszva az agyam vagy mert szar a világ, és egy kicsit én is szar vagyok, szóval elballagtam edzésre kedvetlenül, most meg csak pislogok kifele a testemből, mint béka a kocsonyából. Egy elégedett béka (a kocsonya -úgy érzésre- speciel stimmel). Szóval a kungfu edzés frankó dolog, sokkal jobb mint a futás vagy a kondizás, engem legalábbis nagyságrendekkel jobban kikapcsol.

Amúgy ma gyakoroltunk ilyet is: 
 

 

csak mi nem fán, hanem az edzőpartner vállán, és egyelőre nemhogy egy koporsóból, de a klubhelyiségből sem egyszerű kijutnom (kifelé nyílik, kifelé nyílik, kifelé nyílik!)

Egyelőre ennyi, el se mondanám miket ettem a sírás-zokogás napjaiban, mert velem együtt sírnátok, az fix.
 

Ja igen, ma találkoztam Bencével, és kaptam fehérjét, ami lassan kezdett elfogyni,  meg CLA-t és HCA-t, ami sose volt (nb: big hála h elcipelte a környékre a cuccokat), kiváncsian várom, milyen lesz zsírégetővel a világ. Eredetileg nem akartam ilyesmit szedni, de ad1, kb azonos maradt a testzsírszázalékom, ami nem igazán tetszik (tehát arányaiban ugyanannyit fogytam izomból, mint zsírból), ad2  munkához jól jönne a HCA szénhidrátok zsírrá válását gátló hatása - ha a vérkeringésben marad, hátha több jut az agynak. Unom már a zoknilétet.

 

Ui: a zokniról és Pöttyös bejegyzéséről jut eszembe, szerintetek én milyen testalkat vagyok? (referencia) Elvileg a homokóra méretek stimmelnek (kicsit vastag derékkal), relative széles a vállam, szerintem könnyen izmosodom, meg csuklót is pont átérem, szóval lehetne akár mezomorf, de ahhoz meg nem járnak ilyen combok meg hátsó. Nemértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr593310540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frucsasz 2011.10.18. 15:08:41

Én a csuklóteszten félig mentem át. Balkezes vagyok. A balkezemmel a jobb csuklómat ismán átérem. A jobb kezemmel azonban a bal csuklómat éppenalighogydepont nem. Oka: a bal csuklóm mérhetően vastagabb. Rengeteget írok mind kézzel, mind géppel, és egyéb jellegű, a csuklót igénybe vevő tevékenységeket is folytatok. (Nem kell rosszra gondolni).

A fentiek ellenére endomorfnak gondolom magam. Kétlem, hogy pusztán egy ilyen teszt eldönthetné a testalkatot, sokkal több szempontot lehet és kell figyelembe venni.... Szóval sztem a csuklótesztnek ne higyj.

Ha már találkoztál Bencével: neked nem említette, miért is zárt be?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.18. 15:40:40

@Frucsasz:
elsőre ennyit írtam csak:
Hát. Nem tűnt épp agyonmotiváltnak, de remélem nem "bezárt", csak hallgat egy kicsit.
(...)
Bencére visszatérve, szerintem lefáradt most alaposan. Sok energiát beletett ebbe a dologba, a "rendes" munkája és az alvás rovására, meg persze gondolom nem adta fel a korabbi eletét sem:) A végeredmény meg a kiégés, azért az ő érdekében remélem h nem végleges.

Aztán elmentem az oldalára, és láttam h baszki, ez télleg bezárt. Így amit priviben akartam hozzátenni, csak neked, azt kiteszem ide, mert így gondolom, és ezt vállalom is.

--------
A privát véleményem meg az, hogy csalódott magában, jöttek a nehézségek, mindez olyan időszakban, amikor már ki volt égve. Szélsőségekben gondolkozik, és mivel most szétcsúszott (ami az ő előéletével szinte törvényszerűen következik be ekkora hajtás után), ezért választhat h szar embernek könyveli el magát maga előtt, vagy úgy dönt, hogy ááá, ez az egész egy szarság, én már leírtam és elmondtam mindent, amit akartam (nekem ennyit mondott tegnap).
Pedig nem kéne feladnia, és pl az én szememben ettől nem gyenge ember. Csak ember. Aki ráadásul valamit nagyon akart, és tett is érte. Ezért akármekkora hullámvölgyben is van, jár a riszpekt. Csak ez az a pont, ahol nem feladni kéne, hanem megzabolázni a dolgot.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.18. 15:45:55

@Leningrad: eredetileg szerettem volna egy posztot irni a LifeTilt jelenség egy kurva nagy buktatójáról, nem mintha nem lenne amúgy sok embernek tiszta, de gondoltam leírom. Csak a gondolatból nem lett eddig tett, ha meg tényleg bezár az oldal, talán nem is lesz értelme. Pedig valakinek ki kéne már mondania, hogy nem csak fekete van meg fehér, meg szar ember és erős, hanem - milyen meglepő -, mind emberből vagyunk, kicsit szarok meg kicsit erősek is, és ha nem megy minden faszán akkor nem az jön h eldobjuk a kapát-kaszát, vagy szarrá erőltetjük magunkat. Ha van egy célod, akkor nem tudod "elbaszni", max ha feladod. Ki nem tojja le ha épp lassabban megy, vagy nem max erőbedobással, a lényeg h sikerüljön, és az sem baj ha az odavezető út nem egy nightmare.

Szerintem a lifetilt programot bötüről bötűre rohadt fájdalmas betartani, van persze akinek megéri (playboy fotózás előtt például sokunk motivált lenne, vagy mittomén, testépítő verseny előtt), de a mindennapi életbe nagyon nehéz és rengeteg áldozattal jár pontosan ezt beilleszteni. Ha ráadásul egy szarnak vagy minősítve, ha ez neked nem megy (márpedig LT szerint annak vagy), az maga után húzza a bukást.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.18. 16:24:35

@Frucsasz: Amugy akkor szerinted endomorf vagyok, oke h nem hiszek a csuklonak, de nem tudom eldonteni minek szamitok :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.18. 22:00:27

@Leningrad: Nah, kibukhatott egy "csöppet". Egyébként nagyon egyetértek veled, hogy a lifetilt programot nem lehet egészében átvenni és végigtolni normális életvitel mellett, és vannak a fehéren és feketén kívül még árnyalatok. Remélem visszatér Bence, olyan kár lenne érte ha beletojna az egészbe.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.18. 22:04:40

@Leningrad: Bocs, hogy belepofázok, de sztem abszolút mezomorf alkat vagy, van derekad, segged, cicid, nem körtében jössz, a vállad kb olyan széles mint a csípőd. Legalábbis én így látom, hogy a "lifetiltes blogos" csajok közül ha te nem vagy mezo akkor senki. Ez a csukló átéréses teszt sztem nagy kamu, én átérem a csuklómat, de hát na, láttatok...:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.18. 23:00:37

@Nyahu: En is remélem, pedig néha csak bosszankodni jártam rá a cikkekre :))) De nagyon hiányozna :)

Mezo: Kösz szépen az elemzést :D én is erre gyanakszom, csak a példák között olyanok vannak mint Cameron Diaz, meg "szinte az osszes modell a divatházakból", na most alkatra én szerintem rohadtul nem modellforma vagy Cameron Diaz vagyok (lifetilt.blog.hu/2011/04/02/testalkat_edzestervek_noknek). Kicsit úgy jártam vele mint a tavasz-ősz-nyár-tél típussal, már rommá edukáltam magam h melyik tipusnak mi all jól, de az istennek nem tudok rájönni én mi a bánat lehetek :D

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.19. 07:58:42

@Leningrad: Akkor szerintem szarjál rá, mezomorf vagy és tartsd is magad ehhez :D
Még Bence is írta, hogy nincs "tiszta" testalkat, én sem tartom magam full endomorfnak, ha lenne mellem, és rádolgoznék derékra simán elmennék mezóba, mivel a vállam és a csípőm kb egyforma széles, végtagjaim hosszúak, kezem se pici. Diétában pedig inkább a megengedőbb mezósat csinálom(kevesebb ch-val), mert a másikat már sztem a 3. napon feladtam volna.

Frucsasz 2011.10.19. 16:37:31

@Leningrad: én nem tudom, mi vagy :) Pár fénykép alapján nem tudom megítélni, meg nem is értek a témához :) Ráadásul szerintem nem csak maga a test alakja, az arányai számítanak (főleg nem az, hogy mekkora a melled, az sztem tök lényegtelen, mindhárom testalkatban vannak nagy- és kismellűek egyaránt), hanem hogy milyen gyorsan hízol, fogysz, milyen gyorsan tudsz izmot építeni stb... Illetve nem egyféle vagy, mert szerintem a nők többsége kevert típus, mezo és endo között, a kérdés csak az, melyik dominál. Ebben Bence nem tudna segíteni? Ő biztos könnyebben megállapítja. Ha szenvedsz a fogyással, és ha egy szelet tortának már a gondolatától is hízol fél kilót, akkor inkább endomorf vagy. Ha ugyan hajlamos vagy a hízásra, de diétával és tornával nagyon könnyen leolvadnak a kilók, és könnyen épül az izom is, akkor inkább mezomorf. Ha meg Cameron Diaz vagy, akkor mocskosul irigyellek, te dög :)

Egyébként mind a Bencével kapcsolatos véleményedet, mind a lifetilt-jelenséggel kapcsolatban írtat tökéletesen osztom.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.19. 17:36:07

@Frucsasz: Nem hiába az álomméret a 90-60-90, és ezt bizony nem lehet elérni lapos mellel, úgyhogy most muszáj vitatkoznom egy picit:) Egyébként a többivel abszolút egyet értek:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.20. 23:34:13

@Nyahu: Szerintem Frucsasz ugy ertette, h az alkat meghatarozasanal nem szamit a mell, nem "az eletben" :)
Megkerdeztem Bencet, o is mezot mondott, csak tudnam akkor miert nem fogyok :) Biztos az oreg mezok mar ragaszkodnak a zsirjukhoz :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.21. 07:41:49

Öreg...:P Mondjuk a te súlyodból nagyságrendekkel nehezebb veszteni, mint mondjuk az enyémből. A centikkel mi a stájsz?Szeded a pirulákat?
süti beállítások módosítása