I/O box született jobbszélen

 2011.10.24. 23:32

Nyahu kisasszony meginspirált, tegnaptól van egy új box oldalt, neve I/O, és egy ideig ebben lehet követni mit falatoztam és (természetesen kizárólag a mozgás öröméért) miket sportoltam. A célom ezzel a boxszal, h kiderítsem mit, merre kell változtatnom, hogy a diétám sikeresebb legyen, ezt pedig "érzésre" azert elég nehéz. Szóval, mostantól mindent könyvelek, időnként - ha összegyűlt pár napnyi adat, azért kalóriatáblázatokat túrni nem a legpompásabb szórakozás, és nem tenném napi rutinná - pedig pontosan utánaszámolok h az elmúlt időszakban mennyi volt az annyi.
Előre szólok h a vasárnapi kajálásom valódi kommentmágnes, hát ez van, egy kedves barátomat tudnám csak idézeni:

- :D
- mi lenne
- ha nem ezt a napot rakná ki elsőre?

Na de én olyan vagyok h úgyis kirakom. 

Ui: ezt a jo kis alakformálásról szóló linket pedig Dave-nek és az ő kiváncsiságának köszönhetjük. Szegényebb lenne ennyivel a blog, ha ő fejből tudná, mi is az a metabolikus edzés :D

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr183327695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.10.25. 13:08:04

uuh hogy lehet ilyen király dobozkákat megjeleníteni oldalt? vagyis megjeleníteni még sikerül csak írni nem tudok bele :(

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 13:32:42

@thatsme: este majd leirom, jo? Postba pl az oldaladra, es max majd letorlod ha jol megertetted :)
Annyit arulj meg el h uj vagy regi admin feluleted van-e? (en valtottam az ujra par hete, de nem tetszett, most a regit hasznalom). Csak h tudjam melyikre magyarazzam el :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 13:35:55

@Nyahu: :))) kinyomtatod te, vagy adjam fel postan? :)
http://4.bp.blogspot.com/_NqFVTzCJCZc/SUp3auUlcBI/AAAAAAAAAtc/clMHaybqo4M/s400/raffaello+balzo+-+niccolo'+castelli.jpg

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 13:36:58

@Leningrad: termeszetesen nem posztba, hanem kommentbe :)

_Mulder 2011.10.25. 15:15:11

ez a box jó dolog én is kirakom majd :D, amúgy jók a képek :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.25. 20:01:07

@Leningrad: ööö, kinyomtatom én ha adod hozzá az életre keltő kódot:DDD

thatsme 2011.10.25. 20:56:15

@Leningrad: ahogy látom, nekem régi van, de ha nem mondod, észre se vettem volna hogy lehet váltani. Nem olvasgattam még soha a fenti rizsát :D
meg próbáltam olyat is, hogy oldalra egy doboz és abba a sok blog amiket olvasok (a tiétek), de egyszerűen nem tudtam beleírni abba a dobozba.
A megjelenítés/oldaldobozok/keltetőből próbáltam áthuzigálni a hasábokba, de nem jött össze a beleírás.
Nah mostmár hogy tudom, hol tanultál egyetemen, már kérdezni is félek ilyen témában, mert biztos nagy ökörség :D tudom én magamról egyébként, hogy sügér vagyok hozzá, még a saját gépemet sem mertem egyedül újratelepíteni :P

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 22:26:34

@thatsme: igen, nagyon fontos szegyenkezni, ez alapelvaras, az ne zavarjon h en az elso percben magamra robbantanam nalatok a labort :D
Irom am a bejegyzest neked csak most jottem meg edzesrol, es alig birom a billentyuzet fole emelni a kezem :):):)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 22:48:26

@thatsme: Nnno, akkor irom ide, az a legegyszerubb.
A mi blogjaink kitetele:
1. menj be az admin feluletre
2. Katty a linkek fülre
3. Linkblogok alfül, ott bejelölöd h új linkblog. Adsz neki nevet, pl dietazok blogja, vagy amit akarsz :) Ezzel létrehoztál egy új kategóriát
4. Katty az új linkek fülre, ott létrehozhatsz minket egyesével.
Felülre írod a nevet, amit a dobozkádban szeretnél látni, alulra az url-t. A szövegrészt hagyhatod üresen nyugodtan. Ezután jobb oldalt látsz egy rádióboxot, ami fölé az van írva h linkblogok, alatta meg kiválaszthatod h melyik típusba tartozzon a friss linked. Válaszd ki a frissen létrehozott típus nevét.
Ezután publikálhatod a linket (ha csak ment&bezárra nyomsz, akkor nem lesz látható a dobozban).
4-es lépést ismételgesd addig, amíg az összes linket meg nem csináltad.

Ezután:
5. Megjelenítés főfülre megyünk, ott kiválasztod az oldaldobozok fület.
6. Keltetőben ráböksz arra, hogy linkblog, ettől létrejön belőle egy példány, ceruzával szerkesztheted.
6.a. Először is adsz neki egy nevet, amit szeretnél látni a dobozon (gondolom ez a része, ami már ment magadtól is, de azért leírom h meglegyen egyben).
6.b. típus: linkek
6.c. kategóriából kiválasztod a nemrég létrehozott kategóriádat
6.d. címkék most üresen marad, darabszámot állítgathatod, meg rendezd ahogy szeretnéd.
6.e. elküld gombra rányomsz.
7. az így létrehozott elemet áthozod középről, a keltetőből a célkeresztre bökve, és elhelyezed a többi dobozod közé oldalra, ahová szeretnéd.
8. felül, az oldaldobozok fül alatt nem sokkal van egy Ment gomb. Arra ráböksz. És már kész is a linkgyűjtemény. Ha szeretnél még hozzáadni bármikor linket, akkor elég csak a linket létrehozni az Új linkek fül alatt, beállítani a típusát, publikálni, és máris látható.

Mivel egy ilyen dobozban csak egy típus lehet, így hozhatsz létre még külön típusokat (pl a nem diétás oldalakról), ilyenkor értelemszerűen 3-tól kell újrakezdeni.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 22:51:39

@thatsme: Érdekel a többi doboz is, pl a képgyűjtemény meg az I/O box? :) Ezek picit másak, de nem nagyon.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 22:58:34

Képgyűjtemény, vagy pl fontos posztjaid összegyűjtése:
1. Admin felület/Megjelenítés/Oldaldobozok
2. A keltetőben linkblogra bökés, majd az új linkblog szerkesztése cerkával.
3. cím szabadon választott
4. típus: bejegyzések
5. kategória: blog
6. címkék: na és itt kell megadni majd azt a címkét, amit ezekre az összegyűjteni vágyott posztokra majd teszel vagy tettél. Pl beírod h képek.
7. Elküld
8. Kihúz a szélére, elhelyez
9. Fent a fülek alatt: ment.

Ha a bejegyzéseken nincs címke, akkor utólag kell rájuktenni, odamész a bejegyzéshez, szerkeszt, és a poszt szövege alatt ott van h címkék, oda lehet pl space-el elválasztva beírni az általad kívánt kulcsszavakat, pl a képeket tartalmazó poszt alá azt h képek.
Ment, stb :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.25. 23:04:35

Remélem minden érthető :)))

Az I/O dobozban meg annyi a csavar, h a benne levő posztokat amikor létrehoztam, akkor nem blog-on hagytam a rádiódobozt (a bejegyzés létrehozásakor van jobb oldalt egy olyan választási lehetőség h blog vagy oldal). Ezt átállítom oldalra, így amikor azt mondom h posztolom, akkor létrejön maga az oldal, lesz URL címe is, adminként látom a bejegyzések között, de nem jeleníti meg a blogban, azaz az xxx.blog.hu-t ha beírja valaki, nem lesz ott új posztként. Én ezek után létrehoztam rájuk egy-egy linket, típusuk i/o, és beletettem őket egy linkblog dobozba a fenn ismeretett módon, csak most a szöveges részbe is írtam kis magyarázatot, és a szövegdobozban bekapcsoltam h mutassa a tartalmat (ott ahol kérdezi h pontozott legyen-e meg ilyenek). Ezt lehet másképp is, pl a képgyűjteménynél ismertett módon, csak a 4. típus: bejegyzések után 5. kategória: oldal-t kell kiválasztani (de akkor majd ha lesz több oldalad is, akkor megjelenik a dobozban mind, én ezért választottam inkább az önmagamra linkelő megoldást).

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.26. 11:40:16

@Nyahu: IDDQD, bar asszem az konkretan az örökélet volt :D

thatsme 2011.10.26. 15:41:43

@Leningrad: nagyon sokszor köszönööööm :) egyet már csináltam, igazából a 4. pont kivételével a többit talán én is kitaláltam volna, de így sokkal gyorsabb és bénázásmentesebb volt! :)

a képet meg majd meggondolom, ha kicsit több időm meg szabad agykapacitásom lesz, akkor elolvasgatom és megcsinálom :)
jaja IDDQD nekem is megvolt, bár a sims2-es motherlode-t (sokpénzcsináló) gyakrabban alkalmaztam :D
süti beállítások módosítása