Bizonytalan dünnyögések

 2011.11.10. 11:33

Kezdem a jó hírrel: szombattól minden visszaáll a szokásos medrébe, lesz kajaírás, sportolás meg minden mint a búcsúban. Kakasnyalóka mondjuk speciel nem.

Amúgy az utóbbi időben néha már keresem a kandi kamerát, mert remélem, hogy ha nekem sz@r is, de legalább valaki jól szórakozik közben. A teljesség igénye nélkül egy kis ízelítő: tegnap eltűnt a havi bérletem (napi 6 átszállás az oda-vissza út a melóhelyre), tegnapelőtt majdnem elszakítottam a jobb bokám után a balt is, szintén aznap és tegnap összeszereltünk egy nagy IKEA-s szekrényt (2 forduló az IKEA-ban, mert néhány lényegtelen csavart, görgőt és ajtófelfüggesztőt kihagytak a csomagból), amit nemsokára szedhetünk szét (az egyik tükör tök torz a tolóajtóban, mondjuk ez még jól jöhet ha vándorcirkuszt nyitok:), hogy a lassan konstanssá váló érzelmi viharokat ne is említsem. Ja és persze otthon lakom már a kislakásban, körülöttem mindenhol csomagok és szatyrok és dobozok, amik között botladozva néha találok egy macskát is (legalább a sajátom), a harisnyák viszont az istennek sincsenek meg  - hazudok, ma is találtam egy 60 denes zöldet, amit viszont az első 10 percben téptem szét a bal lábamon - hogy a bánatba lehet egy 60 denes harisnyát elszakítani? Macskáról jut eszembe, remélem adtam neki enni ma reggel...

Nnna, de. Még ezt a 2 napot végigbénázom, aztán folytatom a diétát, vagyis épp ez a kérdés, hogy mi legyen. A 77. napon nem szeretném abbahagyni az egészet, mert egyrészt az utóbbi 1-1,5 hét teljesen kiesett, másrészt az otthon maradt farmerjaimat végigpróbálgattam tegnapelőtt, és teljesen feldobott hogy már majdnem feljönnek rám :D 
De csak majdnem. Szerintetek mi legyen? Toljam ki 90 napra a programot (az még 30 nap), kezdjek szombattól egy 2 hónaposat, vagy fejezzem be ezt a 77. napon, és utána kezdjek neki rögtön a következőnek? Nemtom mi legyen, az biztos h  zabálásra meg pihenésre semmiképp nem vágyom, mert szükségem van most keretekre a régi-új életemben. Olyan bizonytalan vagyok... vagy mégsem? 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr353367966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.10. 11:59:52

A búcsúban a faszalakú nyalóka a menő már nem a kakasos:P :)
Tényleg valami történhetett a mojo-ddal, mert csak szívsz, de azt emberesen mostanság:( Kell(ene) egy mojo helyreállító bebaszós estét tartanod, aztán pedig a diétát Karácsonyig, amikor is a legnagyobb meglepi a passzolós farmerek lesznek:)

thatsme 2011.11.10. 13:34:48

kakasnyalóka *.* Egyébként igaza van Tittinek, a kolbászfesztiválon is befigyelt pár faszalakú (hehe). De azt hiszem, akkor virágot vettem.

A folytatás meg szerintem attól függ, mi a célod. Hogy érzed? 2-3 hét alatt el tudsz jutni egy olyan állapotba, hogy azzal már elégedett vagy? Ha igen, akkor ennyivel told ki a programot.
Vagy úgy jártál, mint én, hogy még több hónap munka van hátra? Akkor pihenj egy kicsit, és utána kezdj egy újat.
De ha nem vagy elégedett, akkor ne hagyd itt abba, mert akkor nem fogod úgy érezni, hogy mindent megtettél a diéta alatt.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.10. 13:45:19

@thatsme: nem akarok semmikepp pihenni, az utolso dolog ami hianyzik az az, h most nekialljak eszegetni meg fekudni.
Bar most epp azon gondolkodom h en regebben is kb ezt csinaltam, eleg sokat sportoltam, es a rengeteg feherjetol eltekintve eleg hasonloan kajaltam (igaz, nem napi 5x). Szoval igazabol annyi a valtozas a program alatt h nem ehetek meg bizonyos dolgokat, amiket megkivanok, de pl ketpofara sosem zabaltam:)

Lehet az lesz, amit Titi irt, h hosszabbitas karacsonyig... A kerdesedre valaszolva sulyban meg 3-4 kilora vagyok attol, ahogy akar egy eve is kineztem, es az a minimum, ameddig el akarok jutni:)) Az pedig az en utememmel kb 2-3 honap.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.10. 13:52:14

@Leningrad: Mar a regebbent 1 evvel ezelottre ertem termesztesen, szoval abban a 10-15 evben amig tartottam a sulyom :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.10. 14:15:35

@Titti_: f@szóka: Mehehe. Amikor en voltam utoljara bucsuban, akkor azert csunyan neztek volna ha ilyat szopogatok. Igaz voltam vagy 10eves. :)))

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.10. 14:51:14

@Leningrad: hehe, én is még középsulisan voltam utoljára, akkor már az volt a menő:)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.10. 20:32:55

A pontosság kedvéért, fa-szárú kakasos nyalóka, és van egy ilyen az irodai tolltartómban már vagy 5 éve, biztos finom :DDD
Igazából nagy beetetés ez a lifetilt, nagyon úgy néz ki, hogy egyikőnk sem szeretne megszabadulni tőle, maximum csak kis időre. Kell megnevezni hogy 77 nap, vagy még 20 vagy 90? Ezért baromi bölcs leszek, és azt mondom,hogy addig csináld míg el nem éred amit szeretnél, karácsonyi pihenővel :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.10. 22:41:49

@Nyahu: Na jo, de akkor addig blogolgassam is magam meg az etrendemet? Romma unjatok magatokat :)

thatsme 2011.11.10. 22:51:58

na inkább ide írok, jövő csüt és péntek Debrának nem jó, de azt mondja, máskor mehetünk a héten. Nekem egyedül a szerda nem jó (röpiedzés), meg a szombat-vas ha nem muszáj ne azt válasszuk (röpi kupa, utána tuti rottyon leszek), de ha minden kötél szakad (remélem a bokád nem :/), akkor hétvégén is be tudom illeszteni, csak akkor biztos nem fogok hópihekönnyen 30:00-kor célba érni :D (a mostani 39 perc volt, de sokszor belesétáltunk). Szerintem fasza volt csak hideg (Debrának síkabátban :D meg a barátomnak aki mégis eljött, én jól elvoltam), de basszus megverem Tomit, ha nem enged sapka nélkül futni... na, off vége :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.10. 22:57:49

@thatsme: szerintem ha sosem hordasz sapkat akkor csak nem erolteti rad... Nekem van egy horgolt, halos, ha annyira akarja azt a fejedre biggyesztheted esetleg:D de annak meg semmi ertelme nincs :) A fuleidet csodalom h nem fagynak le, nekem mar 9-10fokban is sikongatnak a fulvedoert.

Jovo heten akkor pl a kedd? (hetfo nekem edzes) Holnap kiderul h a kungfut hogy birom, ha az megy, akkor megyek vasarnap tiltre, es ha megyek tiltre akkor kedd is jo - na ezt szepen levezettem :)
39 perc sok belesetaval nem is rossz.

thatsme 2011.11.10. 23:00:23

@Leningrad: hosszú haj a fagyálló fülek titka ;) vagy az is lehet, hogy már elhaltak a sok hidegtől :D nekem ink az orrom szokott jegesedni, de azzal meg nem nagyon tud mit tenni az ember az intenzív tenyérbeszuszogáson kívül.

kedd nekem oks, akkor hétfő kondi, kedd futás, szerda edzés :) ha úgy fogok futni az izomláztól, mint akinek tele van a gatyája, azért ne nevessetek ki :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.10. 23:10:09

@thatsme: jartam lovagolni, amilyen betyaros jarassal en utana kozlekedtem, nincs az az isten h barkit korberohogjek :D

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.11. 08:08:50

@Leningrad: Ha így lenne, akkor senki nem olvasna senkit....meg amúgy is mindenki hosszabbít, de ha jobban érzed magad attól hogy a napszám meghatározással adsz egy keretet a programnak, amit abban a pillanatban át lehet hágni ahogy az letelt és még nem vagy kész, akkor nosza:) (Ketket a keményfejű)

debramorgan 2011.11.11. 08:13:14

No, ide is jó reggelt! Leni, én isn összevissza szenvedek, hogy meddig tartsam, meg hogy legyen, mivel nekem is volt vagy két hét szarakodás, én azt csináltam, hogy hétvégére raktam magamnak egy all you can eat hétvégét, attól nem leszek 5 kg-al több, aztán most belehúztam. Én a helyedben kitolnám Karácsonyig, esetleg egy ilyen nappal most, mielőtt belehúzol, Karácsonykor meg elkezdeném a megtartót.
Az időpont megbeszélést próbálom követni, a lényeg, amíg thatsme is írt, hogy nekem csüt-péntek nem jó, vasárnap meg estefelé vagy reggel, esetleg.

debramorgan 2011.11.11. 08:13:56

@debramorgan: ja, és. nálunk a búcsú sztárja a FEKETE f*sz alakú nyalóka volt:)))

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.11. 08:17:12

@thatsme: Nekem hosszú a hajam, mégis fázik a fülem:) Amúgy a sapka azért is jó, mert felfogja az izzadságcseppeket és nem kell kergetni őket. A menetszelem még gyenge h az vigye ki:DDD

thatsme 2011.11.11. 11:20:23

@Nyahu: nem szoktam izzadni :) (télen legalábbis soha)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2011.11.11. 12:51:15

@Titti_: az nem fasz alakú, hanem faszárú :D

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.11. 12:56:22

@thatsme: Alapjáraton a hidegben én sem, de ha futok akkor igen:)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2011.11.11. 12:59:43

Szerintem se hagyd abba, nyomasd Karácsonyig. Ünnepek alatt egy kis bejgli, szalon(na)cukor, tőtöttkápi, szóval ott úgyis lesz egy kis elcsúszás. Aztán januárban meglátod, hogy állsz. Egyébként a héten írom a kajanaplót, 1500 kcalnál nem viszek be többet, hát nagyon durva :) Na de majd Karira én is hazamegyek végre és Anya főztje majd megdobja a CH bevitelem és jól elkezdek fogyni. hehe.

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2011.11.12. 01:03:36

jaj, most látom, hogy kiraktál, éljenek az amazonitaszok:) nagyon köszönöm :)

B.-né Erika 2011.11.12. 14:46:45

Ahogy te érzed, és nem elég a 70 nap? utána kis szünet 2 hét, ha nem érted el a versenysúlyod/álomsúlyod, akkor folytatod. Bár bele esik a karácsony, ott is kis oda figyeléssel menni fog. :)

Seang Lee 2011.11.13. 06:40:48

szerintem vegyel repjegyet valamelyik fapadra es latogass meg.ugyan most privat varos korbevezeto allapotban nem vagyok de fozok finom angol kajat. egy het itt es siman belefersz majd a farmerokba :)

PrettyWitch 2011.11.13. 09:42:36

Én máshonnan közelíteném a témát: szerintem lődd be, hogy alakban, kilóban, centiben meddig szeretnél eljutni, és addig csináld, utána pedig igyekezz megtartani. Nem a 60-77-90 stb. nap a lényeg, hanem az, hogy elérd a célodat :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.14. 22:23:35

@PrettyWitch: Ez nem is rossz otlet. Holnap meg tanfolyok, most meg beesek az agyba, de holnap delutan megszabom az uj parametereket :)

@Seang Lee: LOL :D Koszi a meghivast, most banknak gyujtok varazsbabra, pedig nagyon csabito az ajanlat :D

@borboleta: Igazan nincs mit, es eljenek! :D

@Titti_: @Nyahu: Kepzeljetek csajok, ma uj becenevet kaptam edzesen, Pukkancs... De hat mit csinaljak, ha fiut kapok parnak, muszaj erolkodni egy kicsit:)))

@debramorgan: @thatsme: ugy dontottem h megjavult a labam, megyek holnap 7kor en is :D

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.15. 07:39:11

@Leningrad: jólvan Pukkancs:D most elképzeltem ezt az erőlködést, inkább vicces lehetett:D

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.15. 08:38:15

@Leningrad: Háhá, gonosz énem kicsit máshogy realizálta a pukkancskodást, de nem kevésbé arcpirítóan vicces:)))))
Tök jó lesz nektek a futás, irigykedem, már mondtam PrettyWitch-nek is, ma én is megyek de egyedül:(

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2011.11.15. 11:36:04

Itt a kajanaplóm. Tanulságos. Ha túl kevés kalóriát viszel be, és sokat sportolsz, nem fogsz fogyni! De mi a megoldás?
rabbitshoe.blogspot.com/2011/11/ria-ria-kaloria.html

PrettyWitch 2011.11.15. 13:14:06

@borboleta:
Szia! Bénáztam, nem tudtam nálad kommentelni, úgyhogy ide írok.
A futáshoz nem tudok hozzászólni, csak kapkodom a levegőt, hogy mire vagy képes...
A kalóriaszámoláshoz viszont talán, mert én is küzdök vele már egy ideje. A táblázatod alapján úgy tűnik, hogy az ebéded kevés, és az összkalória is kevés ahhoz a mozgásmennyiséghez, amit csinálsz. 1200 kalória azoknak az adagja, akik ülőmunkát végeznek, és nem sportolnak szinte semmit.
Nem írod külön a fehérjét (én sem), de nekem többen azt jelezték, hogy nagyon kevés fehérjét eszem. Mivel rajtam bőven van még felesleg, és 5 km lefutása is kihívás, valószínűleg ez engem egyelőre még kevésbé érint, de neked lehet, hogy sokkal fontosabb.
Más "okosságot" nem tudok, de vannak nálam sokkal tapasztaltabbak, majd ők :)

szancsurrr · http://egyensulyt.blog.hu/ 2011.11.15. 19:34:26

@PrettyWitch: Futni júliusban kezdtem, de teljesen elkapott a gépszíj. Én vagyok az élő példa, hogy bárki le tudja futni a maratont (én 13 hét alatt készültem fel):) A titok: ki kell tűzni a célt, belerakni a fejedbe, azzal kelni és feküdni, feltölteni érzelemmel és csinálni. Ez persze mindenre igaz, nem csak a futásra:) A futást egyébként elvileg szép lassan, fokozatosan kell elkezdeni, szóval az én példám eléggé extrém...

Igen, nagyon keveset eszek, de az a fura, hogy nem vagyok éhes, pedig heti minimum 50 kilit lenyomok.. hihetetlen. A fehérjével kapcsolatban igazad van, én is arra gondoltam, hogy abból tuti nincs elég, pedig az izmokhoz az kell és olvastam, hogy jobban telítenek a fehérjedús ételek mint a CH-ban gazdagak. Most akkor erre is külön oda fogok figyelni... köszi a segítséget!

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.17. 07:47:19

@Leningrad: Pukk pukk pukkantás:D (az erőkifejtés hatására) :DDD
süti beállítások módosítása