Tegnap találkoztam lifetilt Bencével, kérdezte mi ez a mély kuss, és hogy fel kéne eztet számolni. Nézek kicsit kínlódva, mondom vannak dolgok amikről nem lehet írni, nem akarok megbántani senkit, nem tartozik senkire, minekírjamle. Aki akarja, és akire tartozott, már úgyis tudja, aki meg nem, annak meg kurvára semmi köze hozzá.
Aszondja erre, tudod, ha nem írod ki magadból, nem tudsz továbblépni, mondjuk speciel ezt nem tudtam, megy azért ez, csak kaparom még magam összefelé, tényleg, nem kell leírni.

Hát pedig posztot akar. 
Na jó, végülis ez egy közös pont, én is akarom, csajok is kérték már, hát tessék, itt van.

Egy ideje már nem írtam semmit, leginkább, de nem kizárólag azért, mert Á-val szétköltöztünk. Haza jöttem tehát, aztán bukdácsoltam tétován a zacskók és dobozok között és a legszarabb az az egészben hogy még most is van egy csomó elvarratlan szál ittottamott. Példának okáért Á-val együtt dolgozunk, frankón, egy szobában ahogy kell, és most még könnyű jóban lenni, de majd megnézem mennyire lesz természetes az a mosoly, ha lesz valamelyikünknek valakije. És most elég is lesz ennyi a szív dolgairól, nem akarom a posztot elblueslakodni.
Emellett banki törlesztésen meg kiccsaládon is parázok, mert a baj nem jár egyedül, meg hát miért csak a szíve fájna az embernek, ha a feje is fájhat? A nagy bukdácsolás közepette diettát egy darabig még tartottam, a vége felé azért kezdett elszabadulni a pokol, az uccsó héten pedig több szénhidrátot ettem mint az előző 2 hónapban összesen - most jövök rá a logisztika milyen kib@szott fontos, a hűtőmhöz példának okáért még mindig aknamezőn keresztül vezet az út, és ilyenkor olyan könnyen nyúl az ember valami más után (az én lakásomból ugye nem lettek kiszórva a bűnös étkek), - ma viszont kidobáltam (na jó, a drágábbakat csak eldugdostam :) mindent, ami tiltólistás diéta alatt. 

 Öröm az ürömben, hogy azért edzésekre - heti 2 kungfu, és most szombattól már jazzbalett is - eljártam, futni is futottam rendesen amíg le nem sántultam (említettem már h a baj szeret csőstül jönni?:) - ez utóbbiakban (már nem a sántulás, mintha kicsit szétszórt lennék ma...) nagy köszönet a közel s távol levő csajoknak, sokat jelentett, hogy nem hagytak még jobban megcsúszni, kérdezgettek, közös futást rendeztünk, még meg is lettem fenyegetve, hogy felfalnak a torokkapargatók, ha nem kezdem újra a blogolást.  Ez utóbbi úgy néz ki be is jött, mert most, hogy kezd jobban lenni a kificamított bal lábam, rögvest göthös is lettem - ha így jobban végiggondolom elég tajgetosz pozitív a lokális összkép :D

  No itt tartunk most, és ebből kéne kimászni. Vagyis először föl a mérlegre, ettől megmondom őszintén, rettegek, mert kis puhányuló külsőm nem sok jót sejtet. No de Rambó óta tudjuk, hogy a félelem a barátunk, így holnap a mérleggel és a centivel küzdök meg, fotó pedig akkor lesz, amikor találok hozzá egy fotóst. A diéta kifutását illetően Boszi javaslatát fogadom meg (bár többen is hasonlót ajánlottatok) - a diétázó fázis addig fog tartani, amíg el nem értem a megfelelő méreteket, időkorlát nincs. Mivel az már most látszik, hogy az eredetileg kitűzött 51 kiló sok lesz nekem, így 49 alá akarok lemenni + van egy konkrét farmer, amibe szeretnék beleférni. Bónusz körként pedig - mivel a combom alakul a legnehezebben, így - van egy titkos célom, ha elértem, majd mutatok róla képet. Addig nem, hiszen TITKOS:)

Hát ez a helyzet, the sheriff is back in town.  

* a broken flames-t Bencének ígértem meg, hogyaszondja ez lesz a poszt címe, ha törik, ha szakad. Hát tessék :)  
Meghallgattam az idevágó nótát is, de nem tetszett, így ezt fogadjátok inkább sok szeretettel:
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr313398851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.20. 19:46:31

Háháá, na végre!:) 49? vú! most mennyi az annyi kb?
A torokkaparós vádat elutasítom, mert a poszt megszületett, így nem én küldtem rád a jókismunkásokat:) Vagy lehet mégis? Visszahívom őket!:)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.20. 19:47:12

Jajj, ha tudnád miket zabáltam össze a rokonyoknál...rettenet!

PrettyWitch 2011.11.20. 20:40:00

Végre, végre, sheriff :) Üdv újra itthon :)
A lelki problémák ágyaznak meg a legjobban a szénhidrátoknak, ezért egyszerre kellene azokból is kijönnöd és a diétát is tartanod. Nem egyszerű, de te egy stramm csaj vagy, meg tudod csinálni! Az első lépés volt a szemét kidobása, és tudod te is, hogy ez nemcsak a kajára igaz, hanem mindenre, ami visszahúz. Kívánom, hogy a lehető legkevesebb sérüléssel túl tudj jutni Á-n, és hamarosan a "konkrét" farmerbe bújtatott lábaid előtt heverjenek a pasik :)

thatsme 2011.11.20. 21:38:00

én is csak annyit tudnék hozzáfűzni mint a többiek, hogy ne add fel, meg küzdj tovább, akkor is, ha minden rádszakadt épp. Sőt, én a helyedben már csakazértis végigcsinálnám, hadd lássa a srác, miről maradt le!

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.21. 09:28:09

Dejó, van poszt:)
Van az a pont ahol már csak a vodka segít, remélem neked (is) van egy üveggel a fagyasztódban:)

Schrödinger'sCat 2011.11.21. 10:05:22

Na, végre már :)
Én nem féltelek, olyan megnyugtató ember vagy (meg ne kérdezd, hogy értem meg mi a relevancia, mert én sem tudom konkrétan, korán van), meg erősnek tűnő, hogy tuti rendbe jön minden.

debramorgan 2011.11.21. 10:36:05

egyébként hozzátenném, élőben azért kurv* jó alakja van Leninek...:)
én is együtt dolgozom a barátommal, bár mi együtt vagyok, de nagyon át tudom érezni ennek a részét is, voltunk már összeveszve/vitatkozva...
a többit talán már elmondták mások..

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.21. 12:04:06

@PrettyWitch: Huhh, bocs, nem valaszoltam a turos sutire, NAGYON erdekel, de nem merem ezzel kezdeni a nagy diettazast, de nagyon-nagyon szepen koszonom a felajanlast:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.21. 12:10:03

@thatsme: nem opcio a feladas, nem vagyok olyan :)))

Mindenkinek nagyon szepen koszonom a biztatast:) de nem kell ám az extra figyelem, szerintem hosszu tavon igy lesz majd nekem jobb. Csak addig szar egy kicsit, de hat zsepim van, szem alatti korrektorom szinten, nagy baj már nem lehet :D

Titti: nem vodka, hanem becher és csak siman a hutoben, de a többi stimmt :D és bevallom nem mertem hozzanyulni. Mi van, ha ő az erősebb? :D

PrettyWitch 2011.11.21. 19:37:20

@Leningrad: Nem a diétát akartam bojkottálni, ez diétás süti :) És ha a diétás süti nem fér bele, akkor a becher sem! Na jó, de csak akkor, ha gyógyszerként fogyasztod.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.22. 11:30:01

A becher veketékneve ovka? Mert akkor nem innék veled olyan szívesen:D Mert az csak szlovák sítáborban jó, és egy hóember hasában hűtve.:) És utána is csúnya a reggel.
De belátom, hogy nincs itt probléma, aggodalomra semmi ok, limuzinsofőr vagy,és törperős, és mint ilyen nincs szükséged a piára:))

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.22. 21:24:10

@Titti_: az Ov (leanykori neven Ovka)es a csunya reggel is stimmel :)
Na megyek magukhoz is meg mindenhova nezelodni, egesz nap tanfolytam, nem vagyok update. Up2date. whatever :)

Seang Lee 2011.11.23. 22:11:05

en akkor is irigykedem. itt doglok a tv elott, jeg a terdem, combfeszites, elenged, hajlitas.. marmint ha menne az a hajlitas... enni eszem, tehat ott tartunk mint annak idejen ( Bence fele) dieta elott, kis gomboc vagyok. brrr... es a testmozgasom abban merul ki hogy elmankozok a meloba es vissza. jo lenne ha a cellulitisz a karomon lenne mind es nem a combomon... amugy 2 het alatt baromi sok izom eltunt a mutott labamrol es igy csodasan osszehasonlitato milyen a zsir a combon ha van izmod is azert es milyen amikor csont bor vagy es , hm. fat. nem szep. visszaerve. irigykedem hogy te ugralsz a balettben vagy az imadkozo saska pozban amikor kedved (szabadidod) vagy szaladgalhattok a szigeten :( en is akaroook!

Tomisz 2012.01.01. 03:00:37

Pesten kéne fotózni? Vagy mi a kritérium hozzá? Ezen ne múljon már? :))

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.01. 19:37:48

@Tomisz: óóó, egy fotós? :D
Igen, Pesten :) A kriteriumrendszer nem tul szoros, fotok keszitesere kepes embert keresek :D

Tomisz 2012.01.01. 23:40:03

Miután elküldtem láttam csak hogy régi a poszt, nem tudom tegnap kissé bódultan hogy kerültem épp ehhez... de akkor még aktuális ezek szerint? :D

Ha nagyon nincs jelentkező megbeszélhetjük, bár nem vagyok fotóművész, de egy szimpla kép csak sikerülhet. :D
Nehogymár ezen múljon a blog és a te sikered. :)
süti beállítások módosítása