Same but different (Day 0.)

 2012.01.01. 19:23

Holnaptól indul az új, 90 napos program, a végén egy ajándék stúdiófotózással. Már az ajándékot én adom magamnak, a 35. születésnapom örömére. Mottónk: jobb későn mint soha :)))

Mi lesz más, mint az első programnál? 


Először is, remélhetőleg ebbe a 3 hónapba nem fog becsúszni egy fia szakítás sem, sem más random szívszaggatás, nagyon bizakodó vagyok, az alapok rendben vannak, tekintve hogy jelenleg se barát, se szabad vegyérték nincs:)
Másodszor, kezdettől fogva logolom a kaját és a sportot, hogy ha megint stagnálni kezdene a súlyom, könnyebb legyen megtalálni a hibát.
Kaja: a szokásos lifetilt (vagyis inkább low carb, high protein) alapok, előre megírt diéta helyett viszont mozaikozni fogok, a reggelik, tízóraik, ebédek és uzsonnák változni fognak. Úgy sincs túl nagy választék amiből lehet: sonka, csirke, hal, marha, tojásfehérje, túró, néha kefir, joghurt, alacsony GIs zöldségek, rizs, zabpehely, savanykás gyümölcsök - ezzel így kb be is zárult a kör. A vacsora mindig szójatej+vizes lassú felszívódású fehérje lesz.
Sport: marad a heti 2x1,5 óra kungfu, mellé kardiónak heti 25 km futás van előirányozva. Ha sikerül eléggé leszálkásodni (ez így az én esetemben minimum viccesen hangzik) a program vége előtt, akkor a fentiek mellé súlyzós edzések is csatlakoznak. Plusz kungfu miatt kell rendszeresen fekvőznöm és hasaznom is.

Centiket, kilókat holnap írok, fényképet kicsit később kaptok, de szerintem már tudjátok hogy kb hogy nézek ki :)*

Nem a diétához kapcsolódik, de szólok h az országos Kéktúrához keresek csapatot, ha van valakinek kedve csatlakozni, szóljon bátran. Szívem szerint már most télen mennék pár szakaszt. Gyertekgyertek.

Szintén offtopic, de tervezek egy icipici tetkót, csak arra nem jöttem még rá, hova lehet tenni ha lényeg, h én is láthassam (hát közepe nem játszik), és fehérgalléros melóval is kompatibilis kell legyen. Bokára nem szeretném, szívem szerint alkar belső felére rakatnám, de nem vagyok benne biztos, hogy bölcs döntés lenne.
 

Remélem 2012 frankón alakul, tele vagyok tervekkel, most viszont még visszadőlök kicsit, aztán megyek sétálok egyet a levegőn. 

Stay tuned. Holnap elkezdődik.
 

*update (jan.2.): röhögni fogtok, reggel mértem magam. 53,2 kiló. Majd a kezembe vettem a két bokacsizmát, úgy is mértem egyet. 53,9 kiló. Szóval nem a mérleg rossz, hanem ez valami vicc:)

üdv:

a lány, aki diéta alatt fixen 53,2 (http://malackacico.blog.hu/2011/10/22/lutra_album_day_47)


 

Címkék: etap2

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr263502011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.01.02. 08:44:53

De jó, végre lesznek újabb bejegyzések! Jó téged olvasni :)

thatsme 2012.01.02. 15:35:17

Csatlakozom :) Tetkó: alhasra, a csípőcsont környékére pl? mondjuk így: i205.photobucket.com/albums/bb200/bdeyoung/tat.jpg vagy kisebben

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.02. 15:48:31

kosz csajok :)
@thatsme: Hasra nem szeretnem tenni, szules utan rozsacsokorbol rozsabokor es hasonlo effektek miatt :D

Tomisz 2012.01.02. 16:36:33

Pedig legalább motiválna hogy mindig feszes kell legyen ott... :)

Amugy mit ábrázolna attól is függ, de csak van olyan testrészed amit nem mutogatsz az irodában állandóan mindenkinek. :P :D

PrettyWitch 2012.01.02. 16:51:55

@Leningrad: Én nem tennék, mert eltakarható, de általad is látható helyen a terhesség mindenképpen érinteni fogja (legalábbis nem tudok olyan helyet, ami a feltételeknek megfelel, és nem érintené). Na meg azért sem, mert fáj. Meg mert végleges: mi lesz, ha 10 év múlva nem tetszik?

Schrödinger'sCat 2012.01.02. 18:14:21

Milyen ez a Kéktúra? Lehet menni nyáron is, csak úgy, amikor vége a sulinak? Mondjuk még mindig nem vagyok egy nagy közösségi arc, de 2-3 éve érlelődik, hogy túrázni kéne..

Seang Lee 2012.01.02. 20:25:56

Lassan tul az elso napon :) En nem tudom mas hogy van vele de ha elhatarozom hogy most aztan dieta valahogy nem vagyok par napig ehes, aztan amikor a szervezetem rajon ennek fele se trefa akkor hirtelen kovetelni kezdi a regi szenhidrat mennyiseget es tok mindegy milyen gyakran eszem, ha az nagy reszben protein, nem eleg neki (allando ehsegerzet, brrr). ez kb a het masodik feleben fog eljonni. raadasul en futas helyett uszom, utana alapban is baromi ehes szoktam lenni... hat mindenkinek aki elkezdte ma, sok sikert es kitartast!

hortensia 2012.01.03. 09:55:04

kéktúra dolog engem érdekelne, régen túráztam már, valószínűleg most jobban is bírnám :))

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.04. 00:53:34

@Seang Lee: Hajra, nagyon szurkolok! :)) Te nem blogolsz valahol?

@hortensia: @Schrödinger'sCat: Van egy FB csoportom ra, beledobjalak titeket? :) Es Cat: igen, lehet csak bizonyos szakaszokra jonni, amikor neked jo :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.04. 00:56:28

@Tomisz: A, alig, mi egy mero fertoben dolgozunk... :D
@PrettyWitch: igen, az elobbivel van nekem is gondom. Az utobbi kevesbe izgat most (10 ev mulva lehet jobban fog:)
süti beállítások módosítása