Tartozom még a programkezdő méricskéléssel, sőt olyannyira tartozom, hogy konkrétan nem mértem le magam az első napon, most meg már basz mérhetem, ebből már nem lesz első napi. Egész konkrétan pedig a megfelelő időben csak a súlyomat sikerült megtudnom, a többi paraméter a 3. napról, azaz máról való. 

Íme az igazság táblázata:
 

 

első vége

3. nap

tervek

Testmagasság 

157 cm

157 cm

157 cm

Testtömeg

53.3 kg

53.2 kg

49.9 kg

Mell 

92 cm

91/73 cm

88/70 cm

Derék

66 cm

66/64 cm

63/62 cm

Csípő

82 cm

82 cm

82 cm

Felkar

28 cm

27.5 cm

26 cm

Comb  

56 cm

56/48 cm

52/46 cm

Bricsesz

90 cm

91 cm

86 cm

Fenék

92 cm

92 cm

88 cm

 

 Ahol az "első vége" az első program végét, azaz 2011 november 23-át jelzi, a 0. napnak pedig 53,2 kilóval vágtam neki, azt tehát leszögezhetjük, hogy a súlytartás (ahogy már  diéta során is:)) remekül megy. A mai napon ugyan 52,1-nek mértem magam, de ez csak a CH megvonás miatti vízvesztés lehet, így nem ezzel fogok számolni az összegzőkben.

A mérési pontok a szokásosak:

Mell: mellcsúcson és a mell alatt mérve. Ez utóbbit azért méregetem, mert a kettő aránya az igazán fontos. 
Az első diéta során mellből keveset fogytam, 96/77-ről 92/74-re, tehát egy jó része ennek hátból jött le, viszont van egy pont (régebben 50 kiló alatt, és főleg ha 48 alá mentem), ahol ez durván átfordul. Azon a ponton mély tisztelettel le fogok állni a súlycsökkentő diétával, és igyekszem csak futással formálni a seggem, mert mert. Szerintem értitek.

Derék: köldök fölött közvetlen. A második szám a felsőtest legkeskenyebb részén mérve.

Csípő: csípőcsontnál.

Felkar: befeszít, bicepsz bemélyedéshez teszi a szalagot, lazít, mér.

Comb: combtőnél a leghusibb részen. A második szám kb a comb közepén, egy anyajegynél, azaz az egyenes szakaszon.

Bricsesz: szemből nézve a comb legkiállóbb részénél, körbe a két lábon.

Fenék: oldalról nézve a legkiállóbb részen körbe mérve.
 

A "tervek" szekció ezúttal nem hasraütésszerűen készült, próbáltam felmérni mennyi (ledolgozható) felesleg van még rajtam. A felsőtestnél a 63-mas derék kb a csúcs, nincs már túl sok zsír rajtam, és mivel alacsony vagyok és viszonylag izmos, ez nem is lesz sokkal kevesebb (van ugye némi alapfelszerelés, aminek el kell belül férnie:)
A comb-fenéknél pedig lehetne jóval kisebb is az a szám, a felesleg legalábbis engedné, de próbáltam reális maradni, hogy ennyi idő alatt (és 3 leadandó kilóval) mi az a körfogat-csökkenés, amivel már elégedett lehetek.

Ez most ennyi, kép továbbra sincs, de ha jól látom, kb az első diéta 23. napját lehet nézegetni, nagyjából úgy festhetek.

Este futás, és megjegyzem nagy szerencse, hogy az első posztban örvendeztem, miszerint idén nincs sírás-picsogás, mert eddig 3-ból 3 bőgős nap. Mielőtt megfikkantom magam a futással, igyekszem egy nagyot hidratálni :)

Címkék: méretek etap2

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr813519612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.01.05. 12:57:05

Ez egészen teljesíthető tervnek tűnik, és te az a mázlista vagy, hogy ha ezt eléred, akkor kész is vagy :)
Jó volt a tegnapi futás, remélem, ma is jössz!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.05. 15:31:24

@PrettyWitch: 8ra erek pont haza, ugy szamoltam, szoval nem tudok menni:( esetleg olyat tudnek, h arpad hidnal csatlakozom, mert pont ugy ertek oda :D de szerintem a hazak kozott fogom tolni a kis 900-as koreimet. Csorogj ram ha vegeztel, es turmixolunk :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.01.05. 20:27:23

A mell alatti körméretet én is le fogom mérni, mert ott jobban kijön ha hátból megy a fogyás.
Teljesen reálisak a tervek!:))
Hajrá-hajrá:)

Bohumil Stejskal 2012.01.21. 09:40:54

Hajrá, de mi értelme gebének lenni?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.21. 23:54:03

@Bohumil Stejskal: En sosem leszek skinny :) gombolyure vagyok osszerakva.

Bohumil Stejskal 2012.01.22. 01:30:51

@Leningrad: Milyen gömbölyűről beszélsz? Teljesen normális alakod van.
süti beállítások módosítása