Kill -9

 2012.02.01. 22:43

Csak a processz számát nem tudom, ezért nincs még az egész lelőve a pics@ba.

Motiválatlan vagyok, azvan. Próbálok néha a képekre gondolni, április! stúdiófotók! 35!  (ez nem faktoriális), ehhbejólesz szépen elspájzolva majdazutókornak. De rá kell jönnöm, hogy igazából nem érdekel, szarok én az utókorra. Amióta nincs Á, és nem azon kattogok h atyaúristen, biztosazabajhogyelhíztam, valahogy nem ráz meg, hogy versenysúlyhoz képest hol van még itt fél kiló, meg ott fél kiló, amottan meg két centi. Gatyák rámjönnek, felsők jók, nincs még haspólós szezon, és különben is, faszán néz ki a hasam már egy jó ideje. Meg hát haspólót se hordok, de ez most mindegy is.

Szóval van minden, mint a búcsúban, csak épp kedv nem akad.  Futni szeretek, kungfu még mindig nagy láv, a diétás kajálástól viszont durván két hete sikítófrászt kaptam. Úgy kezdődött, hogy beszereztem egy felfázással kombinált kismedencegyulladásba oltott rettenet derékfájást, egy darabig futkároztam is még vele,mert hülye azért nem vagyok, aztán már ülni se tudtam, csak jajongani. Meg enni. Merthogy rámtörtek a rég elfeledett ízek.
Én tavaly június óta nagyjából lifetilt szerint eszem, még amikor nem voltam programban, augusztusban, vagy az ünnepek alatt is. Nem ettem 3/4 éve vajas-mézes kenyeret. Se májkrémeset. És úgy egyáltalán, két kezemen meg tudnám számolni hányszor ettem bármiféle kenyeret is. Nem csúszott le egy gyümölcsjoghurt sem - ezt speciel nem volt nehéz megállni, mert előtte se volt nagy kedvenc, nem szeretem a szétcukrozott dolgokat. Főtt krumplit is csak sátoros ünnepnapokon. De most. A múlt héten. Hát majd megvesztem bármelyikért, mindért, most azonnal kell, lehetőleg egyszerre. Egy darabig szégyenlősködtem, egykisez, egykisaz, végül hétvégre konzultáltam Boszival, és arra jutottunk hogy itt most enni kell ezeket, nincs mese, ha rámtört rámtört, egyem, hétfőtől majd folytatom rendesen.

Elmúlt a hétfő, folytattam rendesen, de a kedv csak nem jött meg. Csinálom ímmel-ámmal, de ki kell jelentsem: semmi kedvem a diétához. Látszik ez a posztolási kedven is, mióta húzom már ezt a kis bejegyzést, oszt minek, hiába, mostanra sem lettem okosabb.

2 hét összevissza zabálás eredménye +80 deka, de ettől sem rettegek, mert megettem mindent mostanra ami hiányzott, a centik meg mellesleg egy helyen moccantak: mellesleg. Visszament 92-re. Ójajj, most mi lesz.


Szóval itt tartunk most.
Nem mondom hogy mondjátok mit tegyek, mert nyilván ezt nekem kéne tudnom, de úgy vagyok vele, mint a viccben: hogy mi az az apátia? Nem tudom, és nem is érdekel. 

Hát így telt el az elmúlt 2 hét, vagy inkább egy hónap: átvonultunk FBra a gittegylettel, találkoztam a csajokkal, futottam (a lebetegedés miatt csak szumma 69.7 kilcsit), edzettem, majd föld, kaland, ilyesmik. Csak épp a diéta nem érdekel, és ez lehet már így is marad.

 

PS: fenntartom a lehetőséget hogy az baszott be, h odakinn farkasok futkároznak, én meg nem futkározom, ergo hiányzik a mozgás, és ettől a bemorc. Majd kiderül.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr74046326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2012.02.02. 09:00:47

Tudom, hogy nem kellenek vélemények, de nem kell már fogynod, szuperül nézel ki.
A heti mozgásmennyiséged, és az amúgy is odafigyelő étkezésed simán elég a súlytartáshoz.
Szerintem:)
Vágasd le a hajad, attól jobb kedved lesz:)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.02.02. 09:32:24

Poszt, poszt, poszt:) De azé ezt én már mind tudtam, szóval nem is baj hogy nem blogolsz:)
fogj be egy futkározó farkast, az tuti jókedvre derít:)

B.-né Erika 2012.02.02. 15:26:04

@Titti_: ez így igaz :)fodrász, hajfrissítés és csííííz :)
új pasi!!!! és mindjárt több kedved lesz mindenhez, ne morci- morci, fő a pozitív ++++ hozzáállás, és mosoly.... a többi meg majd jön...

PrettyWitch 2012.02.02. 19:33:42

Igazából te titkon elégedett vagy magaddal :) Ami nagyon helyes, mert lehetsz is. Jól nézel ki, és én már nemcsak futós cuccban láttalak, szóval elhiheted :)

Barátnőm szokta mondani, hogy tudja, hogy csak 1-2 kg plusz van rajta (és tényleg), és mivel ez nem olyan sok, nem bírja rávenni magát a fogyókúrára. Nálad kb. ugyanez a helyzet. Akkor ne kínozd magad! Egyél egészségesen, és ne sokat, és ha érzed, hogy elindultak vissza a dekák, na akkor már motivált leszel a diétában.

Tudom, hogy ez hülyén hangzik, de ha csinos vagy, akkor miért szenvedj azért, hogy egy paraszthajszállal még csinosabb legyél? Ha nem szenvedésként élnéd meg, vagy szükséged lenne rá, nem beszélnélek le. De ha egyszer besokalltál, akkor adj magadnak egy kis pihenőre lehetőséget.

loseismorethanhesitate · http://loseismorethanhesitate.tumblr.com/ 2012.02.02. 20:15:51

van olyan opcio, h ne dietazz, de gyere velem inni/mocorogni/egyeb es blogolj?

Névtelen Géza 2012.02.02. 21:09:24

Ha lassan 1 éve csinálod, akkor nem csoda, hogy besokalltál, a gyakorlatban hosszú távon úgy szokták ezt kivitelezni, hogy március-április-május diéta, nyáron beleszarás, haverok, buli, fanta és az elismerő pillantások begyűjtése. Ennyi kihagyás után általában már vágyik az ember valami mozgásra, így ősszel jöhet a formálás, amihez még jó is egy kis kalória-plusz, tehát nincs gond a vajas-mézes cuccból, télen takar a kabát is, utána kezdődik elölről az egész körforgás. Így 3 hónap böjttel ki lehet húzni 1 teljes évet. win-win.

thatsme 2012.02.04. 00:54:34

@PrettyWitch: sajnos (vagy nemsajnos?) velem is ez van :D úgy érzem, azért a 2-3 kilóért nem érdemlek újra 70 nap szenvedést :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.10. 11:11:39

@Titti_: nem merek rosszkedvűen vágatni, mert úgy végzem mint brittniszpírsz (és most nem arra gondolok bikanyakam lesz meg zacskómellem:)

@PrettyWitch: hát most pihenhetek, de már kezd belőle kicsit elegem lenni. Meg nem szeretném h meglóduljon a súlyom felfelé, szerintem most ez épp az a határ, amikor minden ram jon mar, nem szeretnem tavaszra bukni :)

@Névtelen Géza: Valoszinuleg igazad van, bar nem terveztem korforgosat csinalni. Az a baj, h a fejemben meg mindig az van, h tobb mint 10 even at fixen tartottam a sulyomat, kis teli-nyari ingadozassal. Most mar tobb mint egy eve leraktam a cigit, igazabol titkon azt remeltem, hogy visszaall az a helyzet ami elotte volt, azaz hogy nem kell specko program, csak sportolok es odafigyelek mit eszem. Egyelore ez meg nem jott el...

@thatsme: 70 napot nem is kene, vagy hat nemtom. En max egyszer akarom magamrol lepucolni a zsirt, ha normal eletmod mellett visszajon ram belole, akkor az marad, nem akarok egy eleten at jojozgatni.

@loseismorethanhesitate: de lehet :) Varj. Megse. Blogolni nemtom lesz-e kedvem, nem akarok konnyelmuen igergetni!

@Nyahu: Hat ezaz, meg azt is tudjatok ha eltusszentettem magam a FB miatt, nehez ide ujat irni :)

Bohumil Stejskal 2012.02.10. 19:08:26

Mindig is mondtam, hogx a túlzásba vitt diéta a nők agyát megbomlasztja. S lám.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.10. 23:15:56

@Bohumil Stejskal: probalok rájönni mire celzol, de nem megy:)
Kisegítenel kérlek?

Bohumil Stejskal 2012.02.11. 10:24:59

@Leningrad: Egyszerű. Már régesrég tökéletes az alakod, az arányaid, az indexeid. 1-2 kiló ide vagy oda nem számít.

Idézek Prettytől:

"de ha csinos vagy, akkor miért szenvedj azért, hogy egy paraszthajszállal még csinosabb legyél?"

S te még mindig a szenvedéssel vagy elfoglalva, ahelyett, hogy örülnél, és elégedett lennél magaddal, élnéd az életed lazán és vidáman.

PrettyWitch 2012.02.11. 11:24:18

@Bohumil Stejskal: Ezt most én sem értem, nekem olybá tűnik, mintha Leni épphogy nem szenved a súlyán úgy, mint mások.

Én is idézek: "En max egyszer akarom magamrol lepucolni a zsirt, ha normal eletmod mellett visszajon ram belole, akkor az marad, nem akarok egy eleten at jojozgatni."

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.13. 10:43:11

@Bohumil Stejskal: :)
amikor leraktam a cigit 13 ev utan, felpattant ram kb 9 kilo. Az uccso 3 meg az istennek sem akar lemenni. Ami csak azert kinos, mert 20 eves korom ota fixen 48-52 kilo kozott mozogtam, igy a teljes ruhataram erre van optimalizalva.
A "szenvedes" celja tehat h az alakzatomat es anyagcseremet kb ugyanazon a szinten hagyjam, ahogy vilageletemben kineztem.

Nincs az a tevkepzetem, hogy +2+3+5 kiloval szarul neznek ki, mert eleg szerencsesen hizom, sot, tudom azt is, hogy egy csomo sracnak jobban bejon a nagy cici mint a teljesen lapos has. Na de en megszoktam magam valahogy, es azt szeretnem vissza. Nem szenvedek, s itt is csak toprengek eroltessem-e a dietat, vagy fekudjek ra a sportokra inkabb, hogy celomat elerjem.

En biztos nem szeretnek egy eleten at fogyozni, ahogy Bence ajanlja, szoval ha ugy erzem h mindent megprobaltam es nem megy, vagy ha leadom az uccso par kilot, es instant visszajon, akkor majd nyilvan megszokom h en igy nezek ki mostantol es kesz.

Szerintem teged az zavar, h nincs rajtam orvosi ertelemben vett sulyfelesleg, es megis dietasblogot irok, vagyis epp nem irok :) Get over it, nem azert csinalom mert ugy kepzelem h enelkul ne lennek szuperszexi vagy epp szeretheto. Ertem? :)

Bohumil Stejskal 2012.02.13. 19:26:58

@Leningrad: Nemcsak ez zavar. Hanem az is, hogy szerinted most jó, rád jön a ruhatárad már, de ha visszaugrik 1-2 kiló az se baj.
Ha ez nem baj, akkor nem kell erőltetni, legfeljebb ruhatárat cserélsz.
Ha pedig mégis baj, akkor folyton ezen fogsz görcsölni, hogy ez az állapot megmaradjon, mert ilyennek szoktad meg, és akkor mégis "egész életes" fogyókúra lészen ez.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.02.13. 19:36:20

@Bohumil Stejskal: "Ha ez nem baj, akkor nem kell erőltetni, legfeljebb ruhatárat cserélsz."
Azert megprobalni meg lehet, ugye? :)

Szerintem te is az a tipus vagy, aki a vitatkozas kedveert vitatkozik (a masik ilyen pölö en vagyok:)), mert azon tul, hogy homalyos joslatokba bocsatkozol afelol, hogy "folyton ezen fogsz görcsölni", nem sok konkretumot hoztal meg fel. Ez adrenalinlokethez eleg, de egy jo vitahoz picit sovanyka (hogy a dietas vonalnal maradjunk:)))

Orulok h igy is tetszem neked, tenyleg. Magamnak is tetszem. Megis az a csuda dolog esett meg, hogy szeretnek 50 kilos lenni ujra. Ha ez nem sikerul, es egy ev mulva meg mindig arrol megy itt a szo, hogy hogy lehetne elerni, akkor visszajohetsz kirohogni, en meg lesunyt fejjel hallgatom, jo? :)

Szerintem bennem nincs gorcs azon kivul, amit belem latsz - mondd, mi problemad miert latsz te gorcsoket? :))

(peace & love.)

Bohumil Stejskal 2012.02.13. 19:51:18

@Leningrad: Tudtam, hogy így fogod értékelni. Nem a megpróbálással van gond, mert meg kell.
De úgy nincs értelme megpróbálni, ha utólag értelmetlennek érzed, az esetlegesen sikertelen próbát.
Tulajdonképpen most jöttem rá, hogy óvó szavakat intéztem hozzád:D
A homályos jóslatok, mindennapi sokéves tapasztalatból adódnak. No meg abból, hogy úgy gondolom, ha kiküzdötted, hogy ötven kilós legyél, akkor nem fogsz egy lazát legyinteni arra, hogy " 2 hónap alatt híztam egy kilót" . Vagy arra még lehet, hogy igen, de a második kilóra már nem, és akkor kezdődik az újabb 1000 napos diéta :)
Egyébként miért csak 1 év múlva jöhetek vissza? Ha 5 hónap múlva 6 kilóval nehezebb leszel, akkor nem röhöghetlek ki?:)

Ez tetszés dolgot nem tudom honnan veszed, egy szóval sem írtam :P
süti beállítások módosítása