0. nap

 2011.09.05. 21:26

 

Hajónapló, csillagidő T-1.

Kapitány a hídnak, *adatátvitel*, avagy csapjunk a közepébe, és jöjjön a kendőzetlen valóság. Miből (miben) élünk, ugye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 hogy teljesen őszinte legyek, még két kép, leeresztett kézzel:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mint a mellékelt ábra mutatja, tulajdonképp megérné tarkóra tett kézzel flangálnom (kellemesen slankít, ugye), de tartok tőle, kínos feltűnést, netalántán pánikot keltenék furcsa szokásommal. Úgyhogy másképp oldom meg.

Mivel úgyis mindenki a képeket szereti nézegetni, amíg kinézegetitek magatokat, én írom a felvezetőt

Tavaly novemberben -13 év után- letettem a cigit, cserébe odaköltöztem A-hoz, iziben megkezdődött a habzsidőzsi, végre van kivel főzni, ollé, végül maradt a pizzarendelés meg az éjszakázás meló miatt, hiányoztak az otthon megszokott több órás séták, a vívást már Madrid alatt abbahagytam... Szerintem már sejtitek. Egyszer csak azon kaptam magam, hogy az egyetem óta büszkén hordott ötvenegynehány kiló helyett már pontosan ötvenkilenc vagyok. Ez magában nem taszajtott volna instant kétségbe', de az már bosszantóbb volt, hogy a nyári ruhák csak úgy combközépig jöttek rám. Jó esetben.

Itten valamit tenni kell.
Ekkor találtam rá Bence blogjára (ez ugye a lifetilt.blog.hu), ami nagyon megérintett, úgy éreztem, a fallokrata duma ellenére ez az oldal pont nekem szól. Amire észbekaptam, már bele is vágtam egy ottani programba. Ezt -4 kilóig csináltam kb egyedül, amikoris nagyon nyár lett, nagyon meleg és nagyon szabi, ráadásul piszkosul elegem a férfiúi önhittségből, úgyhogy... hát augusztusban megtorpantam.

Már akkor elhatároztam, hogy ha jön az ősz, akkor megkezdem én ezt a blogot, megjavulok, ígérem, becsszó, mondtam, és addig is járkáltam szorgosan (khmm khmmm heti 2x, khmmm, néha 1x) edzőterembe, néha futni, és ettem kb ami jólesett (meg a csirkét). Most meg kicsit morcosan nézem a képeket, és azon tűnődöm, mégis milyen természetesnek látszó pózban mászkálhatnék én az utcán legalább VÁLLIG emelt kezekkel. Hát itt tartunk.:) 

ha elkalandoztál, itt folytathatod!

Felvezetésnek elég is lesz ennyi, legközelebbre meg szerzek egy centit, és körbeméregetem magam, reggel pedig ráállok a mérlegre, merthogy ezt mások is így csinálják. A magasságomat már most elárulhatom, mert arra, hogy ez reggelig megváltozik, nagyjából elhanyagolható az esély, szóval: pontosan 157 centi vagyok.

Holnap tehát kezdődik a 77 napos programom. Hogy miért épp hetvenhét? Egyrészt mert ez egy szép meseszám, másrészt milyen menő már hogy prímszámok szorzata, de legfőképp azért, mert Bence programja -ami alapján nagyjából haladok- 70 napos. Na és úgy figyeltem meg Petránál (akit ő hozott formába), hogy a végén "csak még egy hét" hiányzott neki (legalábbis sztem e -vizsgázók közt közismert- effektus miatt halogatta Petra az uccsó képek közlését:)). Úgyhogy nálam ezen már ne múljon!:P
 

Mire is számíthat(t)ok? 

Úgy tervezem, hogy 11 naponta teszek fel képeket, hogy tartsam magamban a lelket közösen gyönyörködhessünk az elért eredményben, meg amikor épp van időm, írok majd előmeneteli jelentéseket is, amolyan ezt-azt csináltam, hogy bírtam, ilyesmik cuccot.

Célokat nem is írnék holnap reggelig, mert lehet nagyon meglepődőm majd a mérlegelésnél. Szép álmokat, és szurkoljatok! :)

 

Címkék: képek diéta begins

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr883205115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mileszebbol.blogspot.com 2012.03.14. 15:44:09

Szia, tudom ez egy nagyon régi bejegyzés, de illik az elejéről kezdeni, és megérte...
Hangosan nevetek :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.04.30. 02:13:47

@mileszebbol.blogspot.com: ó, hát ezt csak most látom. Pedig irtam volna h hosszan huzd el a nevetest, mert a kesobbi bejegyzesekben elvesztem majd legendas humorerzekemet ;)
süti beállítások módosítása