Tegnap férfiúi elnyomás, majd cenzúra áldozata lettem. Ennyit a szabad véleménynyivánításról meg akaratról (és igen, még mindig az a véleményem hogy f@szkivan).

A jó hír, hogy reggel mérlegre álltam, és 55,7 kg vagyok. A rossz, hogy ezek szerint a térfogatom egy jelentős része zsír, úgyhogy igazából tök felesleges kiló-célok megadásával pöcsölnöm. Mert hát ugye a "sok zsír le, izom meg föl" végeredményben és kilóban semmiben nem különbözik egy kis lájtos fogyástól. Most, hogy levezettem miért is teljesen értelmetlen a dolog, persze csak ideírom azt az álomsúlyt, mert kell hogy legyen valami célja az embernek, a "nézzek ki nagyon jól" meg nem elég definit. Meg legalább mérlegem, az van.

Merthogy a második rossz hír, hogy otthon csak fém collstokot találtam, amivel már első ránézésre esélytelen lemérni bármit a magasságomon kívül (azt meg ugye pont tudom), úgyhogy inkább kihagytam a vicces próbálkozásokat. A mai napon megpróbálok felhajtani egy női mérőszalagot, addig is álljon itt a legutóbbi konditermi mérés eredménye.

Testmagasság 
157 cm
(175 cm)
Testtömeg
55.7 kg
(51 kg)
Mell
96 cm
(90 cm)
Derék
73 cm
(65 cm)
Csípő
85 cm
(85 cm)
Felkar
29.5 cm
(27 cm)
Comb  
60 cm
(52 cm)

Zárójelbe a vágyaimat írtam le, és annyi a dologban a csalás, hogy a teremben a csípőt teljesen meglepő módon csípőcsontnál mérték, nekem pedig ugye alatta kezdődik a kuffer. Úgyhogy a kuffersorral még tartozom, NB.

Amúgy nem tudom a többi csaj hogyan választott magának vágyalakot, én a számokat hasraütésre írtam be, úgy hogy kb még ne nézzek ki gnómnak. Egyetlen kivétel a comb: a combtőnél mért érték az a bizonyos 60, míg az egyenes szakaszon most 52, így a vízióm tulajdonképp egy jamon serranora kevésbé emlékeztető combban csúcsosodik ki. Vagyis épp hogy nem. Ammen.

Holnap a diétáról írok, és segget mérünk.

Címkék: morgás méretek

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr213207788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása