A harmadik napon

 2011.09.08. 23:06

Nem lesz így jó ez a blognapló-dolog, amire végre hazaérek kb az uccsó amihez kedvem van az az, hogy leüljek és meséljek. Érdekes kontrasztként munkaidőben bezzeg jönne az ihlet. Na mindegy.

Ígértem hogy mérünk segget, mivel saját mazzagom még mindig nincs hozzá, az edzőteremben kértem egyet. Megvan tehát az uccsó paraméter is, a fenekem a legcsúcsosabb résznél pont akkora, mint szemből a legkiállóbbnál, azaz: 97 centi. Megdöbbentő, de úgy tűnik tényleg homokóra-féle vagyok. Ja igen, és ha már akadt centim, kipróbáltam a vágyott 65-ös derekat, nem esélytelen ha lappadok is egy kicsit. Csak zsírból fogyva nem fog menni.

Mi mást ígérhettem? A diétával még mindig lógok, az érdeklődők és tűkön ülők addig nyugodtan művelődjenek Bence oldaláról: 

http://lifetilt.blog.hu/2011/02/04/tudatos_taplalkozas_l

http://lifetilt.blog.hu/2011/02/08/tudatos_taplalkozas_ll

http://lifetilt.blog.hu/2011/02/18/tudatos_taplalkozas_lll_a_nok

Addig is, amíg lesz erőm írni az általam követett programról részletesen, előrebocsátom, hogy hihetetlen újításokon alapszik: kevesebb kalóriát fogyasztok, mint amennyi a testsúlyom tartásához szükséges, és mellé mozgok, tadammmm. Gondolom most mindenki rommá lepődte magát.

Heti 3 futás és 2 kondis edzés van betervezve az elején, hogy fogyjak, és még izmom is maradjon. Ugyanebből az okból kb tömöm magam fehérjével, és mellé iszom mint a gödény (2 palack 1.5-ös mentes vizet, meg meg ami a kezem ügyébe kerül), ez utóbbit azért, hogy a végén még vesém is maradjon. Kaja meg sport mellett annyi speckó női dolog van benne, hogy a saját külön bejáratú narancsligetemet nem bízom a sok vízre és futkározásra, masszírozgatom, kefélgetem meg kenek rá koffeines krémet (mint a sió derék őstermelői), ha az sem működik veszek szenteltvizet meg füstölőt, nagyon elszánt vagyok, NariLiget must die.

Amúgy ma egy kicsit elcsesztem a kajálást, lusta voltam csirkemellet sütni, megjegyzem már hányok a csirke gondolatától is, lassan három hónapja csirkét eszem pedig soha nem szerettem, szóval "véletlen" elmaradt a csirkés rizses csirke, és így alászaladtam a szükséges kalóriának minden utólagos trükközés ellenére.

A mai menüm (persze 5 adagra elosztva):


étel
mennyiség
Kcal
fehérje(g)
CH (g)
zsír (g)
rost (g)
Gála sonka
90g
81,72
16,2
1,8
1,8
0
paradicsom
3 db, 285g
57,084
2,84
11,36
0
2,84
bakony joghurt
2db
204,84
10,8
15,84
10,8
0
búzakorpa
1 kk=5g
8,5
0,75
0,75
0,275
1,25
kávétejszin
2 kk
17,4
0,33
0,49
1,5
 
nyírfacukor (xilit)
2 kk=10g
20
 
5
 
 
probiotikus zsírszegény túró
250g
193,775
35,25
9,5
1,25
 
fehérjeturmix
1 kanál
103
23,7
0,7
0,6
 
szójatej
1dl
44,2
3,2
3,8
1,8
0,5
wasa "kenyér"
5 szelet
175
7,5
25
2,5
12,5
zöldalma
2db = 2*182g
201,6
 
50,4
 
7,2
 
 
 
 
 
 
 
szumma
 
1107,119
100,57
124,64
20,525
24,29
 

Még mielőtt bárki halálra rémül, normális esetben ezt nem számolom végig, van egy 4 napos étrend, amit forgatok körbekörbekarikába, egészen amíg le nem fogyok a kívánt súlyra, vagy amíg már ránézni sem bírok, és muszáj váltani:)

Ma estére ennyi, naggyon szétszórtnak érzem magam, jobb lesz ez így mindenkinek.

 

Címkék: diéta méretek

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr93212612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.10. 10:46:59

@benedek bence: hát ez kellett, mint üveges tótnak a hanyattesés.
Amúgy nem pontosan a te étrendedet követem (nekem edzés elé kell a +CH, különben jön az ájulás, hányinger, lehet emlékszel), a futás-kondi maradt, de erről majd úgyis írok.

erdeitunder 2011.09.10. 16:27:12

Nagyon jó vagy, nehogy abbahagyd:) itt röhögtem hangosan a 175cm-n. Kissámli? mert hogy a cipősarok nem fedezné :)
Nagyon sok sikert és mindent mit szeretnél.

Seang Lee 2011.09.10. 18:39:59

na ahhoz kepest hogy nem akartal nagy felhajtast, most majd jonnek ide a jonepek :) Good Luck! (es nem mellekesen Bence a ti blogjatitokat hasznalja fel a sajat mellenek fenyezesere, megmentendo lecsengo nepszeruseget) so sad :(

Seang Lee 2011.09.10. 18:45:08

nade, apart from that: hogy halad a hetvege? mizu a krav-magaval? azon gondolkodom hogy jovo heten elkezdek uszni vagy lehet titokban (nem arulom majd el a dokinak) visszairatkozom a gymbe, csak light-os valamiket csinalni. itthon nincs lelki erom semmi seggtornahoz. de aztan lehet megint ezzel beneveznem a bal terdem egy negyedik menetre a kessel, es az ugye hianyzik a jofrancnak. nem tudooooom...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.11. 20:55:23

@erdeitunder: köszi:)
Esetleg piros kissámli, ráapplikált tűsarkúval, mert nem érdemes elaprózni:) Amúgy nem is értem miért indulnánk ki abból, hogy nem tudok mar nőni. Ez nem a megfelelő hozzáállás. :D

@Seang Lee: a krav-magárol még nem lett volna szabad árulkodni, héélo. A többit meg mar megbeszéltük:)

Frucsasz 2011.09.12. 13:38:50

Bár rohadtul elkéstem, de ha később kéne méricskélés: végy egy guriga cérnát. Tekerd körbe a mérni kívánt testtájat. Vágd el a cérnát ott, ahol egybeér. Az így kapott cérnahosszt mérd le a colstokkal, amid van (vagy a fém mérőszalagoddal, de akár vonalzóval is, csak akkor folyton vagdoshatod belőle a 30 centiket). Voila :):)

Amúgy kalappal. :)

Schrödinger'sCat 2011.09.13. 17:42:36

@Leningrad: hallod, én elcserélem a 173 centimet a diplomádra. Remélem, érzed, mennyire kihagyhatatlan ajánlat. Tűsarokkal 180 is megvan.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.14. 14:41:15

@Schrödinger'sCat: nem gondoltam volna h ennyien szeretnének zsebcirkálók lenni, előbb Seang Lee, most te... :)))
És nem őrültem meg, dehogy adom!! Még most, 9 évvel a megszerzése után is ébredek néha úgy h azt álmodom kiderül, hiányzik még tárgyam, és ezért visszavették... Vagy záróvizsgára kéne mennem, de nem készültem semmit...:D:D:D
Csak az 55 kilós testemen át!

Schrödinger'sCat 2011.09.14. 16:29:27

@Leningrad: nem mondom, hogy nem értelek meg a rémálmokkal kapcs. :D Nekem már most vannak..

De egyébként csomó évig magasabb akartam lenni (178 körül, vagy több), most meg már azon gondolkodom, hogy a kisebb lányokat a fiúk valahogy jobban bírják. Védelmező ösztön miatt, vagy nem tudom, de sok elég magas (nekem megfelelő magas, értsd: 190 +/- 4-5 cm) srác járkál 160 centis vagy kisebb lányokkal. Na, de mindegy. Ez van. Inkább menjek tanulni.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.09.15. 12:51:59

@Schrödinger'sCat: Lehet benne vmi, nekem nem is volt sokáig (10+ évig) 190 centi alatti barátom :))) Egyszerűen nem is vettem észre a fiúkat az alatt :))))
A rémálmokról: don't panic. A legtöbb tárgy összeáll vizsgaidőszakra, komolyan. Az első két félév elég nagy sokk, bár te már nem gimiből jössz, szóval gondolom nem új az érzés h itt tök más a tempó :)
Ha bármiben tudok segíteni, szólj :)))
Meg vizsgaidőszakban rengeteget segít h koleszos vagy, ott lesz minden helyben, tudtok együtt feladatozni ha nagy a gáz, fasza lesz, meglásd.

Schrödinger'sCat 2011.09.15. 13:04:01

@Leningrad: már oldódik a hadiállapot, szóval most épp nincs pánik :D De köszi még egyszer. A tempót ismerem, csak fényévekkel haladunk, és még fel kell vennem a ritmust.
süti beállítások módosítása