Bálnák a parton

 2011.10.20. 23:49

Képek nem születtek az utóbbi időben, de hamarosan megszűnik ez az áldott állapot, szombaton reggelre ugyanis fotózkodást tervezek. Na nem valami nagy örömmel, mivel így ránézésre pont -2 kilót fogytam az utóbbi időben, de majd a mérés úgyis megmutatja mennyi az az annyi. 

Bevallom, egy kicsit gondterhelt vagyok, mert igaz, h volt kb 4 nap, amikor sokkal lazábban vettem a kajálást (+otthon feküdtem, felváltva bőgtem és aludtam), de ez alatt nem fél pizzák meg krémes torták betermelését kell érteni, hanem hogy pl ettem 1 szelet kenyeret a gulyásleveshez, amit száraz marhahúsból csináltam, 2 szem krumplival, répával, fehérrépával, és abból is a krumpli A tányérján landolt. Vagy pl ettem egy szelet sütit, de akkor kihagytam az uzsonnát. Szóval nem kérdés h egyáltalán nem a diéta szerint táplálkoztam (bár napi 5x), de azért nem raklapnyi hideg- és melegélelem eltüntetését kéretik vízionálni. Ehhez képest majdhogynem pufirizsa alakzatba rendeződtem, bár lehet csak a kétségbeesés beszél belőlem. Hogyaszondja nehogy már pár nap ennyire hazavágjon, amikor amúgy nagy élvezettel (nem!) tömöm magamba a sózott túrót, paprikát, kefírt, sonkát, csirkét, broáf. Pedig de, így fest a dolog.
    Régen azért ez könnyebb volt, lányok, minél hamarabb tessék formára fogyni, mert tuti h a korom miatt is másztam most a szopófára; tudom, van aki egy életen át szív, de nekem egy évvel ezelőttig nem volt ismerős az érzés. 

Zsírégetőket (HCA, CLA) már bespájzoltam, de eddig nem kezdtem el szedni, holnap abba is belevágok, ahogy a futásnál is fel kéne venni a fonalat (igen, ez is lehet a gond, tudom), a hideg időben elkényelmesedtem, az utóbbi időben csak kungfuzni és edzőteremben voltam. Kungfu hétfő-péntek másfél óra, edzőterem kedd, csütörtök - ebből  a  héten a mai nap kimaradt, mert 10 után jöttem meg melóból, már este 10 után. A keddi nap trénerrel zajlik, most bicepsz-tricepsz-comb volt, mindig az kerül majd terítékre ami nem dolgozott annyit előző nap edzésen, csütörtök elvileg kardió - lett volna, kárpótlásként felfutottam most este párszor a lépcsőházban, tudom h lószart sem ér, de 10 után a zuhogó esőben már nem bírtam magam a futásra rávenni, a konditerem meg zárva.

Szóval jelentem megfeneklettem, de nem adom fel :D

A heti 4 zárthelyi mozgás mellé beteszek még két futást, elkezdem szedni a hárombetűseket, és mostantól pontosan tartom a diétát, hátha a HCA-val megtámogatva már elég lesz a szénhidrát az agyamba.

Mára ennyi, szorri hogy nem akadt jobb hír. Metálosként kicsit röstellem az ajánlást, de most épp ilyen a  kedvem, hát hallgassatok ti is szívszaggatóan szép zenét. 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr353318926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.21. 07:50:48

Előző bejegyzéshez írt kommentemet akár törölheted is, mert itt leírtad amit kérdeztem:)
Relative sokat edzel, sztem ha szeded a pirulákat akkor az majd megkönnyíti a fogyást. ésésés várom a szombati képeket, nagyon!:)

thatsme 2011.10.21. 20:01:25

én is várom már a képeket :) a zárthelyi mozgást olvasva hirtelen azt hittem, te is a zéhá időszak miatt vagy kiborulva :D:D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.21. 22:35:36

@thatsme: jah, en is rohogtem miutan leirtam, gondoltam is h legyen csak siman zh, de aztan ellenalltam a humorharoldkodasnak.
Viszont most elegge el vagyok kenodve, nem mehetek abba a kungfu csoportba, amiben a haverom edz, mert ott nem latnak szivesen lanyokat, mivel a lanyokkal nehezebb edzeni (vigyaznak rajuk es ezert). :((( En meg nem csit akarok harmonizalni es szep formagyakorlatokat vegrehajtani, kifejezetten NEM ez a resze erdekelt a dolognak. Ha ez erdekelt volna, taicsiznek...
Ehhhh, lehet megis muszaj leszek mashova menni, pedig tokre megszerettem mar a helyet.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.21. 22:37:18

@Nyahu: Wow, ez tok jo ar... Hetvegen futok egy felderito kort az intersportban, megnezem a sajatmarkas cucc mennyibe kerul meg egyaltalan felmerem a terepet :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.22. 07:50:40

@Leningrad: Még színre is tetszik ez a fekete-ződ cumó, csak hát mit tudjam én, hogy rám jön-e az L-es?O.o
Semmiképp sem maradhatsz a kungfus csoportodban?:( Ez olyan tré, ha bevállalod hogy csépelhetnek mint egy fiút? Csak 100 kg feletti pasik járnak oda?Biztos vannak kisebbek is akikben kárt tehetnél:))) Mondjuk egy 100 kilós hímegyedben is, ha elvéted a rúgást, hupsz:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 09:11:27

@Nyahu: kétszer is megkérdeztem a mestert, egyszer sem mondta konkrétan h nem mehetek, csak h majd kerdezzem meg Andit h az ő csoportjaban van-e hely. Pedig én úgy vettem észre kedvel, és szokott sokszor dicsérni, hogy rendesen hajtom végre a gyakorlatokat. De hát gondolom nem akar gyengeket és pláne lányokat a csoportba.
A mostani csoportban van olyan fiú akit lefarasztok gyakorlas során, de abban a másikban gondolom erősebbek vannak, és persze, tudom h lánnyal nehezebb mert nem lehet pl mellbevagni, de... de:( Nekem kifejezetten az tetszett h kemények az edzések, és nem is értem miért gondolja h jo lesz nekem a tancolas amikor kifejezetten abban (már a formagyakorlatos mozgásban) vagyok a legbenabb...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 09:15:37

@Nyahu: néztem tegnap, van igazi boltjuk, esetleg elmehetek megnézni, lemeregetni neked. Csak előtte odatelefon h van-e. mivel ez nem női fazon, szerintem esélyes h neked az M-es is jo lesz... mivel levegővel is szigetel, nem szabad sztem nagyon nagyot venni, de lehet ezt csak én hiszem.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.22. 09:18:20

Bocs a typo-kert, ágyból, telorol potyogok. Kép majd akkor lesz, ha A felébredt:)
Mondjuk aggódom, hetfo óta vacakol a hasam, szerintem most is fel van puffadva, jól fog kinézni:(

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.22. 09:41:10

@Leningrad: Ezt így kerek perec mondtad már neki?:)Hátha lehet a lelkére beszélni...

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.22. 09:45:50

@Leningrad: Köszi, de nem akarom hogy ilyenekkel fáradj, majd ha elhatározom magam megyek és beszerzem:) Tuti nem jó rám az M-es, utálok kabátot vásárolni. Tavaly is qvára megszenvedtem vele, mivel kihíztam a kedvencemet, de mire találtam olyat ami méretben jó, és aláfér egy vastag pulóver is és nem szűk....hát nem részletezem, rémálmaimban jöjjön elő megint :S
süti beállítások módosítása