Mivel az edzéseknél (az I/O boxban) írok amolyan szösszeneteket, így nagy a kísértés, hogy blogolni már ne is blogoljak semmit. Bevallom hulla is vagyok a dologhoz, így lehet kicsit puritán lesz a poszt, kicsit sárga, kicsit kurta, de legalább a miénk. 

Hírek röviden:

1. HCA és CLA repül, maradt az IMA. Pedig bizisten csupa jót írtak róluk a neten, a CLA-t még rák ellen is bevetették tudósemberek.Beve(te)ttem hát én is szombaton, 3x1, 3x2, trallala, vasárnap reggel hányinger, délután hányinger, hétfőn hányinger, 2x beszédülés, kedden reggel hányinger, edzés előtt (még otthon) beszédülés. Lehet csak véletlen és tragikus az események egyidejűsége , de nekem ez épp elég volt ahhoz h széles ívben dobjam a cuccokat a p*csaba. Nem, ennyire nem sürgős a dolog.

2. Pedig lehet rászorulnék, István megítélése szerint ha rendesen szeretnék leszálkásodni (mondjuk annyira, h abból elindulhassak valami fitness-modell testalkat felé), akkor 50 kiló alá kéne mennem. Mondjuk úgy kettővel. Ez persze nem ért nagy meglepetésként,  most 53 vagyok, a cél 51 volt, de láthatólag nem 2 kiló felesleg van még rajtam. Sebaj, zsírégetők nélkül is menni fog :)))

3. Ma rosszul lett egy csaj az edzőteremben, vagyis már az öltözőben. Állítólag délben evett utoljára (csak a miheztartás végett, én este 8-ra mentem edzeni), és ránézésre akkor sem disznótorost. Nnna ez az amit nem szabad, egyrészt nem szép dolog fosatni a többieket (gondolom mindenki rárongyolt kifelé menet a kajapultra), másrészt a disznótorost kellett volna választani meg nem is értem hogy képzeli valaki h 7 óra nemevés után elballag edzegetni. Létfenntartási ösztönök? Józanparaszti? Valami? *Dohogás vége.*

Mára ennyi. Úgy járok mint egy felhúzható bádogcsirke, és holnapra ehhez csatlakozik majd a brutális karizomláz. A csirkék élete nem könnyű.

Címkék: előmeneteli jelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr883330248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.26. 08:24:54

Szeva Pipi:)))
Unokahugom kiskorában mindig azt mondta a csirkelábra hogy csirke keze:D Szal csirke kezed izma lázas lesz:D

Egyébként ne bánkódj a pirulák miatt, nélküle is menni fog, amúgy sem szedheted életed végéig. :)

pingvinmadár 2011.10.26. 09:26:24

A bádogcsirke helyett a bádogpingvint javasolnám.:)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.26. 11:36:04

@Nyahu: hehe, a hires csirkekéz törzs :D
Amugy nem bankodom olyan szornyen, bar nagy remenyeket fuztem hozzajuk :) Hogy majd mostantol tudok dieta mellett gondolkozni, pl. Nekem ez a legszarabb resze, birnek siman kevesebbet enni, de teljesen elhulyulok olyankor, es ez meloban sajnos nagyon latszik... Meg hat nem voltak olcsok sem. Gondolkozom h felajanlom valakinek, de milyen ugy ajanlani h "tessek, en is ettol hanytam":)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.26. 11:36:33

@pingvinmadár: badogpingvin a tied, nem akarom lenyulni :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.26. 12:54:21

@Leningrad: Hehehe:DDDDD
na ja:) tartsd meg, próbáld ki egy hét múlva hogy akkor hogy reagász, ha akkor is hányás lesz a vége, akkor ugorj oda valaki pufihoz a buszmegállóban pl és add oda, h tessék látom rádféne, nem méreg:D

_Mulder 2011.10.26. 13:07:23

Fasza pedig pont most rendeltem barátnőmnek CLA-t, remélem nála nem okoz hányingert.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.26. 13:49:28

@_Mulder: egy csomoan szedik, siman lehet h nekem volt csak pechem, es reagalok szarul. Meg az is lehet h a HCA okozta. Az is lehet h veletlen, egy het mulva ujra probalom, ahogy Nyahu javasolta. Szoval semmi panik (limuzinsofor vagyok).

Most nezem h az elozo kommentben ugy nez ki, mintha a nekem-et nagybetuvel irnam. Jelentem nem vagyok ekkora onimado gyoker, csak a pl utan volt egy mondatvegi pont :D

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.26. 13:51:07

@_Mulder: Mindenesetre ha asszonypajtasnak bejon, nekem meg jovo heten sem (tovabba ti is Pesten vagytok) akkor szivesen atnyujtom neki a dobozkam :D

_Mulder 2011.10.26. 14:08:02

jolvan, meglátjuk nála mit vált ki, pénteken jön elvileg a csomag.

thatsme 2011.10.26. 15:56:25

@Leningrad: mi van ezekben a szerekben amúgy? l-karnitin, vagy mi a hatóanyag?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.26. 18:13:09

@thatsme:
www.getfit.hu/cla-p-46.html
www.getfit.hu/hca-p-10.html

itt minden le van irva. Megneztem direkt a shopbuilder oldalan is, egy masik ceg hasonlo termekeit, rakerestem a neten, angolul is, mellekhatasokrol nem nagyon irtak... I feel special.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.28. 23:44:57

@_Mulder: Beszeltem Bencevel, azt mondta az adag, amit Moni javasolt nekem, profi fitnessmodelleknek valo, akik mar kemenyen gyurik az ipart, es az is oket. Azt ajanlotta 2x1-et szedjek mindkettobol (nektek ugyan most csak CLA lesz), egyet reggeli utan, es egyet ebed kozben. Gondoltam hatha nektek is jol jon az info, en elkezdem holnap eszerint szedni.
süti beállítások módosítása