Mehetek ugrálni a balettbe

 2011.10.28. 14:39

Most, hogy nekiálltam a kungfunak (amiről a kék-zöld foltok ellenére is állítom h zseniális választás volt), megkaptam egy régóta várt levelet:


Új teljesen kezdő JazzBalett tanfolyam hétvégén:

Indul: november 19.-én szombat 13.40-től, heti 1×120 perc
Órák: minden szombaton 13.40-15.50-ig


Na de. Most mi legyen?

Végülis a szombat pont beleférne, a balettban ugrálni nagy poén, de még +2 óra edzést sztem meredek lenne bevállalni a meglevők mellé... Na de akkor mit hagyjak ki? A 3 futás kell, különben nem lesz meg az alapozás a tavaszi futószezonra (és +marad a nagy seggem), a kungfu alap h marad, kizárásos alapon az 1 szem kondizós napomat kéne feladnom.

Amikor az is inkább kettő kellene legyen az egy helyett, ha már valami.

Ehh. Kéne egy időkibővítő kézi készülék.

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr863336235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.28. 20:12:36

1 voks a balettre!:)
Gondolj bele milyen szépek a balerinák, arányosak, izmosak, sokkal nőiesebb mozgás, és lehet 1000x inkább bele fogsz dögleni mint a kondiba:)

pöttyöstúrórudi 2011.10.28. 20:39:46

Nem semmi, hogy kungfuzol. Szerintem azt ne add fel, bátor dolog egy nőtől (:

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.28. 23:33:15

@Nyahu: Már jelentkeztem is rá, majd meglátom hogy birom, es igen, a kondi fog egyelore kimaradni, Bence azt javasolta a futas maradjon, emeljem 7km-re, meg a kungfurol is le akart allitan, merthogy izmot szedek fel vele, es most fogyni kene, de a kungfut nem adom :D
Meg elmegyek egy terhelese vercukorvizsgalatra is, hatha van valami oka annak h ennyire szarul viselem a szenhidratmegvonast :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.28. 23:37:44

@pöttyöstúrórudi: :) koszi :) vannak am meg lanyok a csoportban, nem gondoltam volna h 4-en is leszunk (persze fiu sokkal tobb van)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.29. 07:02:02

@Leningrad: Na ebben is van valami, mert kerül fordul rosszul vagy, tudod már mikor mész?
A kungfut semmiképp se add fel, nem értem miért akart róla lebeszélni Bence, mert hát a kondival is izmot szednél fel, nem? Azt meg szabad? Azért egy kungfu edzés sokkal összetettebbnek tűnik szimpla izomnövelő tevékenységhez képest.:)

Schrödinger'sCat 2011.10.29. 09:49:42

@Leningrad: remélem, nem derül ki semmi abnormális..

Schrödinger'sCat 2011.10.29. 09:52:45

Egyébként én már nem értem, ez hogy van. Mindenki azt mondja, hogy minél több izmod van, annál több zsírt égetsz egy ültő helyedben is akár.
De aztán mégis megoszlanak az emberek, hogy most akkor jó zsír alá izmot építeni (mert úgyis elégeted, ha folytatod az edzéseket), vagy sem, mert csak vastagodni fogsz és nehezebben megy le, és előtte fogyj.

Szóval valaki elmondhatná, ha olvassa ezt és tudja, hogy most melyiket illik figyelembe venni, vagy ízlés kérdése-e.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.29. 13:34:13

@Schrödinger'sCat: En is. Igazabol amire en gyanakszom h vagy erzekeny vagyok az alacsony vercukorszintre, vagy tul alacsonyra leengedi a testem, reggelente is fosul vagyok amig nem eszem valamit. Majd kiderul :)

Kondi: jaja, ezt en sem ertettem, bar tegnap Bence arra utalt tobbszor is, h pontosan azokat a gyakorlatokat kellett volna vegeznem konditeremben, amiket o mondott, nem eleg pl h fenek vagy lab, hanem csak es kizarolag az a fenek es lab amit o irt elo (nekem Istvan rakott bele plusszokat). Nem tartom magam hulyenek, de tovabbra sem ertem mi ebben a logika, hiszen nem az a baj h eldeformalodott vagy szar alaku a labam, nem nagy sulyokkal dolgoztam, alacsony ismetlesszammal, es arra direkt figyeltem h a mezoknak eloirt kardiot csinaljam.
Mindegy, megegyeztunk h kungfu maradhat ha nagyon szeretnem, es majd hosszabb tavokat kell fussak (egyelore 7 km, de ez legyen a minimum, inkabb 8,5). Egyebkent a heten megmozdult a sulyom, 52.7 voltam ma reggel, tadaaaam :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.29. 13:34:52

@Schrödinger'sCat: futasrol jut eszembe, jossz ugye nov 13-an? :) Futhatnank egyutt.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.29. 13:38:37

@Nyahu: Na bakker, az elobb direkt atneztem h hova irtad a kerdest, mert bele akartam tenni Cat valaszaba a te linkedet is, most mar mindegy :) Szoval meg nem tudom, egyelore az elhatarozas van meg. Nem szoktam am sokszor rosszul lenni, a dieta elejen voltam szarul edzés közben, de akkor tartottam a 800 meg 1100kcal-os etrendet (hogy az a ketto hogy kerult a napjaim koze, maig nem vagom:), meg most, ahogy a cuccokat szedtem. Ja igen, arrol meg azt mondta Bence h felejtsem el a 3x2-t meg 3x1-et, 2x1-et szedjek mindkettobol, szoval most retry.
A dietamat fel fogom tolni 1600kcalra, ja es neked is dicsekszem, a heten vegre megindult lefele picit a sulyom, nem sokat, fel kilot de en mar ennek is orulok, mint majom a farkanak :D

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.29. 13:45:34

@Leningrad: Yeah, fu***ng yeah:)))
Akkor mégiscsak jó ahogy csinálod, így tartsd meg, és uccu!:)))

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.29. 13:56:29

@Nyahu: majd azert ez hosszabb tavon derul ki:) Egyelore utanaszamoltam a kaloriaknak, es 1200-1300akat eszem, 1950-2100-akat egetek, ez tul nagy difi.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.29. 14:57:40

@Leningrad: A másikhoz pont erről írtam, csak közben még eszembe jutott, hogy akkor hogy a francba kellene csinálni? Pl ha én megeszek napi 2000 kcalt, ami már mondjuk lehet hogy sok, de a kezdősúlyomhoz lehet ennyit kellett volna enni, nade ott a bökkenő hogy hol diétás az az étrend ahol be lehet tolni majd dupla annyit amennyit most eszem?Addig oké hogy az összetétele más..gondol, gondol.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.29. 15:50:42

@Nyahu: Azert nem dupla annyit, meg hat nyilvan a sulyod is megy majd lejjebb, pl 70 kilóval mar csak 1470 az alapanyagcsere, nem 1600, stb :) Es igen, a minoseg sokat szamit, emlekszel, bigmac menu kolaval, alompitevel mar 1500 kcal (nuku go large), es hol van az még az egész napra jollakastol :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.10.29. 15:57:29

@Leningrad: Jaja, az nagyon durva, még szerencse hogy alapból hányingerem van a mekis kajától, szó szerint. Néha ha nem volt más lehetőség lecsúszott, de nem szeretem. a süti, csoki, keksz, tészta, na az az én gyengém. Legnagyobb bajom nekem az hogy szeretek enni, és nem csak akkor eszem ha éhes vagyok, sőt sokszor meg sem vártam h megéhezzek, csak ettem.
Az jutott eszembe, hogy addig kell fogynom, míg el nem kezdek hízni ettől az étrendtől:DDDD

Névtelen Géza 2011.10.29. 21:56:04

@Schrödinger'sCat: "Mindenki azt mondja, hogy minél több izmod van, annál több zsírt égetsz egy ültő helyedben is akár." - Igaz.

Valóban könnyebb úgy zsírt égeti, ha előbb felszedsz némi izmot, de ezt általában úgy csinálják, hogy diéta előtt tartanak 1 év tiszta tömegelést (így mondják, amikor több kalóriát viszel be mint, mint amennyi szükséges, de próbálod minőségi forrásokból, hogy minél inkább izomépülésre fordítódjon), hogy lehetőleg zsír már ne jöjjön fel, csak izom. Ezután kezdik a diétát. A gond ezzel, hogy amikor az emberek valamiért ráébrednek arra, hogy nem tetszenek maguknak, akkor már akkora a nyomás, hogy azonnal fogyni akarnak, és pszichológiailag nem bírják elviselni még egy évig, hogy bár tisztán kajálnak és sportolnak, mégsem fogynak. Ezért szokás mégis diétával kezdeni, hiába nem a legjobb megoldás.

A másik, hogy kezdőknél előfordul az, hogy a szar kajálás után ráállnak a minőségi kajákra és a sportra, ezért mivel elég fehérjét visznek be, és a tunyulás helyett sportolnak, a következmény, hogy izmosodnak valamennyire, és mivel elmarad a szemét kaja, fogynak is valamennyire. A kettő együtt meg nagyon látványos tud lenni. De ez csak a mozgás és a szemét kaja elmaradásának esete, ha már a tömegelésed is minőségi volt előtte, akkor a diétában képtelen leszel izmot felszedni, mert ahhoz kalóriatöbblet kell, a fogyáshoz pedig deficit.

Izmot diéta során általában veszít az ember (ha nem a szerencsés kezdők közé tartozik), ökölszabályként szokás mondani, hogy jó vagy, ha naturálban tömegeléskor 3 kiló izomhoz csak 1 kiló zsír jön, diétában pedig 3 kiló zsír elvesztéséhez csak 1 kiló izom elégetése társul. Ezért is kell a fehérjét minőségi táplálékból bevinni, és a diétában is keményen izomra edzeni, megelőzendő a bomlása.

Az izom kérdése szerintem hölgyek esetében is fontos, pl. fitnesz versenyzőn én még narancsbőrt nem láttam. Másrészt a csontvázadat az izmok tartják.

Egyébként az egész csak ízlés kérdése, valaki csontsovány akar lenni (pl. victoria beckham), valaki sportos (pl. oláh noémi).
süti beállítások módosítása