Közeleg halloween

 2011.10.29. 15:03

Hétfőn még megyek egy edzésre, és ha ott minden jól halad, akkor nagyon sminkelnem se kell az ijesztgetéshez :D 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délután tököt faragok, meg a diétámon. 


Változások (btw Bence rámskype-olt tegnap):

- heti 3 futás jó, de legyen min. 7 km, és ezt próbáljam majd 8,5-re emelni.  (info Bencétől)

- kungfuról megpróbált letiltani, merthogy izmosít, nekem meg fogynom kéne; kungfu végül (harcok árán, de) marad.

- megyek egy terheléses vércukorvizsgálatra + vérképre.

- 1600kcal-ra feltolom a diétámat (ezt én akarom, elvileg ennyi edzés mellett az is 400-500 kalória mínusz naponta)

- CLA-t és HCA-t újrakezdem, de 2x1 adagolásban, méghozzá úgy,  h reggeli után 1 és ebéd közben a második. A 3x1 CLA es 3x2 HCA profiknak való, akik egyrészt megszokták, másrészt nem kell feltétlen dolgozniuk diétázás közben (info Bencétől)

Jó pihenést és hosszú hétvégét mindenkinek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr973338146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pöttyöstúrórudi 2011.10.29. 18:24:54

Tényleg milyen foltos vagy (:
A terheléses vércukorvizsgálat nagyon gány. Legalábbis itt Pesten.Vízben feloldanak egy tonna cukrot. Förtelmes íze van. :D

Nekem a várandósság ideje alatt csinálták.

thatsme 2011.10.29. 23:18:39

na de ha kcaldeficitben vagy, akkor hogyan tudnál izmot növelni? bocs, lehet hogy hülye kérdés de szerintem a szervezet nem tud abból izmot csinálni, amit nem is kap meg...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.10.31. 09:47:32

@Nyahu: Kösz, igyekszik az ember... :)
@thatsme: nemtom, nem en talaltam ki:D En azon is dobbentem h akkor kondizni meg hogyhogy lehet, de arrol meg azt mondta Bence h csak pont azokat a gyakorlatokat, amiket o ajanl... Amugy ha nagyon szorongatnanak, en azt mondanam azert izmosithat, mert az ilyen tipusu edzesre esetleg visszavesz a szervezet az anyagcserebol (a jo, rossz es a keves c. posztban bevagtam egy cikket, abban volt szo egy maratonra keszulo norol, aki alacsony kcal dieta mellett konkretan elkezedett hizni), es az igy "megsporolt" energiat izomepitesre forditja.
Ami teny: vannak rajtam uj izmok, amik nem a zsirreteg alol bukkantak ki. Masik teny, h sokkal kevesebbet eszem, mint nyaron, amikor stagnalt a sulyom 55.5-en, es sokkal tobbet mozgok. Lehet a szervezetem mar teljesen visszakapcsolt.

kerdesek05 2012.01.30. 01:24:48

igazán szép foltok:)
süti beállítások módosítása