Szünet (szinkópa-tá-tá)

 2011.11.01. 16:55

Majd jelentkezem (nem, nem szedtem fel 5 kilót a hétvége alatt, nem is szándékozom, sportolok tovább, kaja változik, de az írás most nem fog menni). Szerintem kb 1 hét amíg rendeződnek a dolgok, ha minden jól megy utána egy fotósorozattal nyitok. I/O boxot töltöm lehetőség szerint.

Addig is a legjobbakat, kedves mindenki. 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr893345317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2011.11.01. 18:45:39

tititá :D nekünk legalábbis ez volt :) akkor addig ha más nem az I/O-t olvasom, így is elvonási tünetekben szenvedek, mindenki hallgat, mint a sír :/

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.01. 18:49:06

@thatsme: Sőt titájti :) Dörrenj rajuk, ne hallgassanak :)
Nekem nem lesz egy ideig netem, csak melohelyen, nekem van felmentesem, en keszultem tanarno, teeeenyleg.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.01. 22:20:32

@Leningrad: bar most még írhatnék, ha jobban belegondolok, csak az elmúlt pár napról nagyon nincs kedvem :( Pedig tök jó lenne olyanokat elcsacsogni h a kungfutol körben tökre kemeny lett a felsotestem, meg ugy nez ki nem fikkanok ki a hosszabb tavu futasoktol, meg jovo hettol olyan luxus dolgot is fogok enni idonkent mint a banan (junius ota csak almat ettem, parszor kortet, es egyszer dinnyet, semmi barack, semmi banan, ja par szem szolo is becsuszott - legjobban a rengeteg gyumolcs es zoldseg hianyzik, juniusig vegan koszton voltam az ido nagy reszeben, irdatlan sok zoldseg es nagyon keves hus), meg irni a kis terveimrol, de ez most mind nem megy, mert mert mert. Mert.
Majd egyszer talan irok a dologrol.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.02. 09:14:23

ejnyee, sokáig nem kapsz felmentést! mijaz hogy nettelenségre fogjuk a szótlanságot? Hát kivel fogok én csacsogni egy hétig?:P Legyél tisztességes dolgozó és netezd el a munkaidőd egy részét:D és ha szükségét érzed megtámogatjuk a lelked a mert mert mert-ekre is szívesen ájtink.
(énekből mindig nagyon szar voltam, én csak csápolok inkább a sarokban) :)))

2weeksinhawaii 2011.11.03. 18:54:57

Várjuk a fotó sorozatot, HAJRÁ:)
süti beállítások módosítása