Minimál(lat)

 2011.11.22. 21:25

Most jöttem meg futásból. Öten Szigeteltünk, Boszi, Thatsme, Debra és Tündi, aki Debra barátnője. Meg persze én. Mínusz 2 fok van, a keleti oldalon szembeszél, de mi rendíthetetlenek vagyunk, mint a kőszikla, vagy méginkább mint a jéghegy a Titanic alatt (megyek is a kádba leolvadni), úgyhogy végig toltunk 1,5 kört + 1 homerunt. Pontosabban Boszival mentük ezt a távot(ha jól értettem lifetime longest run!:), a TDT trió egy kört vállalt, mivel ők nem az Árpád hídnál laknak. Mindenki nagyon ügyes volt, Thatsme félholtan is eljött futni, Debra a táv első felét végre megállás nélkül nyomta, Tündinek meg külön gratula, először futott velünk, többször bele kellett sétálnia a távba, de ilyenkor hátulról löködtük + fenyegettük (tényleg) és így futva ért be a célba :) Jó velünk futni, na. 

A futófelső és a softshell túrakabát frankón vizsgázott, csak az arcom néz ki úgy, mintha bohócnak festettem volna magam. Mondjuk ez a múltkori "kungfu panda" sminkhez képest még mindig kutyaf@sza.
  Reggel volt méredzkedés, már csak mérlegen, mert a szalagot nem sikerült megtalálnom a költözés óta. Eszerint 53,3 kiló vagyok, ami elvileg csak +10deka lenne az előző hivatalos méréshez képest, de centikben szerintem közel sem állok ilyen jól, szóval ez még az ún. korai öröm.

Időközben a szalag is meglett (minden nap pakolok egy kicsit), így holnap szerkesztek egy fasza táblázatot, aztán gyűlhettek fölém sírni.

Mi más volt még? A bal bokámat már megint megpróbáltam kificamítani, de nem sikerült, a tegnap esti pálinkakúra pedig levarázsolta a vödröt a fejemről, így úgy tűnik semmi akadálya a csütörtök esti közös futásnak. Örülünk, Vincent.

Aztán mára ennyi. Mondtam h minimálposzt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr873404465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2011.11.23. 00:21:21

Szuper volt veled futni, valóban életem leghosszabb futása volt, és nem éreztem azt a végén, hogy bele akarnék pusztulni. Remélem, a bokád továbbra is jól van, és csak ijesztgetett hazafelé.
Nem hinném, hogy a centik sokkal rosszabb eredményt mutatnának, ha a kilókban csak ennyi változott, mindenesetre kíváncsi vagyok az eredményedre. Nekem a centizés valahogy nem jutott eszembe, olyan macerásnak tűnt, és a kiindulási állapotban úgy éreztem, hogy akár 10 cm változás sem lenne látható... most meg már nincs kedvem elkezdeni.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.23. 09:49:45

Nahát, beindulta posztgyár, jee:)))
Hogy én mennyire irigy vagyok ezekre a közös futásokra *.*
De azért örülök nektek h ilyen jól összeállt a kis futócsapat:)
A távhoz pedig külön grat, főleg Boszinak, mert azt tudom hogy te már futottál többet is. Azért a mínuszkettő az zorall.
A kilószámláló nem is rossz, a centit meg vágjad!:)

Teleszkop 2011.11.23. 11:12:02

Sziasztok! Követem azt hiszem mindannyiotok blogját, ha kedden vagy csütörtökön futtok, szívesen becsatlakoznék valamelyikbe! Erről most lemaradtam, de amúgy is 7-ig dolgoztam sajnos.. szóval ha nem zavarok, akkor lehet én is jönnék, sőt, még az is előfordulhat, hogy hoznám az egyik barátomat is, aki szintén most kezdett el odafigyelni, le is dobott rögtön 3kg-t :)

PrettyWitch 2011.11.23. 14:11:30

@Teleszkop: Szia! Szerintem a lehetőség mindenki előtt nyitva áll, úgyhogy én azt mondom, gyere, gyertek nyugodtan, de majd a blog tulajdonosa is nyilatkozik :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.23. 18:55:38

@Teleszkop: perszepersze, gyertek csak, holnap 7-tol indulunk a Margit szigeti lejáró melletti futószőnyegen, a pesti oldalon :)
(Illetve mi Boszival futva érkezünk az Árpád hídtól)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.23. 19:16:40

@Nyahu: mehehe, az kene, oszt a vegen majd nem er korbe :))) Jaja, -2 nem rossz, nem is gondoltam volna amugy, amikor nem fujt a szel akkor nem volt veszes (azert a lassu szakaszok vegere mar befagyott a s.ggem :)))

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.23. 19:17:46

@PrettyWitch: pedig sohasem keso, es mostantol lehet kiloban kevesbe is lesz latvanyos, szooooval... adjak neha kolcson egy agyonkopott centit? :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.23. 19:18:24

@PrettyWitch: Ja es igen, jolvan, a terdem hisztizik, ugyh kimarad a mai futas,nehogy a holnapi lassa karat :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.24. 08:07:29

Egyébként minden tiszteletem a tiétek csajok. Sötétben, hidegben, a büdös városban, betonon futkározni sokkal sokkal megerőltetőbb mint amit én csinálok. Ha ma mentek akkor vmi extra bundát is dobjatok magatokra, nem tudom ott mi van, de itt jégkorszak:S

debramorgan 2011.11.24. 10:20:28

@Teleszkop: héhé, és akkor jössz?? most olvastam, hogy jönnél:))

Teleszkop 2011.11.24. 14:10:16

Sziasztok!

Köszi a kedves fogadtatást! A mai napra nem készültem fel sajnos (mindig a munkahelyemről kell indulnom), deee ha tudjátok a jövő hetet, akkor pl. kedden nagyon szívesen csatlakoznék, és akkor azt a napot fent is tartom erre :)

Köszi:)

PrettyWitch 2011.11.24. 18:19:49

@Teleszkop: Írj valamelyikünknek e-mailt, várhatóan kedden 7-kor menni fogunk.
süti beállítások módosítása