Alul semmi (Day 13)

 2012.01.15. 00:58

Körkérdés.

Futás mínuszokban:
 Ti mit fogtok felhúzni alulra ha durvább idők jönnek? Egyelőre bizonytalan vagyok, tavaly ugyanis nem futottam télen, tavalyelőtt meg nem volt még futóruhám, így a nehezét farmer+melegítő+harisnyában szenvedtem végig. Szó szerint, úgyhogy most valami szofisztikáltabb megoldás kéne.
Azon gondolkozom, hogy ha a mostani időnél hidegebb lesz, akkor felveszem a sígatyámat. Bár ezt előbb tesztelni kéne, mert 7-8 kilométer susogástól tuti becsavarodom.

 Ti hogy oldjátok meg?


(Ma elvileg még 0 fok volt, mégis a jeges szélben elkapott az alul semmi fíling, hiába volt rajtam a térd- és a hosszú futógatyám is. Felül nincs gond, póló, hosszú ujjú póló + széldzseki egyelőre teljesen jó, és van még tarcsiban egy softshell felsőm.)

Amúgy köszönöm, jól vagyok, bár a héten azt hiszem háromszor mentem úgy futni, hogy nem biztos, hogy kéne, és szarul vagyok, és majd max visszafordulok (nem tettem). Szóval háromszor. A háromból. Sebaj, van még egy nap hátra a hétből, azon lehet statisztikát javítani.

A tegnapi hosszított kungfu faszányos volt, igaz, most se feküdni, se mozogni nem tudok úgy hogy ne fájjon minden izmom. Bevallom amikor ecsetelte a mester, hogy a Xing Yi fejleszti a testtudatot, nem pont erre gondoltam. *vigyorog*

Holnap lesz a 14. nap, ennek örömére mérlegre pattanok és centivel körbetekerem magam, bár szerintem kb semmi nem fog látszódni, és ez még a jobbik eset.
 Sportot csináltam ugyan becsülettel, de a diétával 2.5 napon is megcsúsztam. Bűn és bűnhődés, ugye :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr713546633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2012.01.15. 09:08:02

Én eddig térdnadrág+hosszúnadrág kombinációban futottam, ötletem sincs, mit vegyek fel, ha még hidegebb lesz. Lehet kellene menni egy kört a Spuri futóboltba vagy a Decathlonba.
Kíváncsi vagyok az eredményekre!

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2012.01.15. 10:19:02

Ha nagyon hideg van, akkor én két nacit veszek föl, valami leggings félét alulra, és sima melegítőt felülre, attól függ milyen vastagat hogy milyen hideg van. Ha mozgás közben így is fáznék, akkor az jégkorszak és hülye aki kimegy futni system, sztem.

Délibáb 2012.01.15. 17:21:29

-5°C-ig sima pamut cicanaciban, alatta téli futónadrág (belül polar, kívül cicanaci), Decathlonban lehet kapni.

thatsme 2012.01.15. 18:18:00

Novemberben voltak rendesen mínuszok, akkor ha jól emlékszem Debrán síkabát volt, alul nem tudom, gondolom vastag melegítőnaci.
Én tavaly voltam -10ben, elment egy melegítőnadrággal, 1 póló 2 pulcsi, de arra emlékszem, hogy a sálat a szám elé kellett tenni, hogy ne fagyjon szét az arcom.

PrettyWitch 2012.01.15. 19:01:41

@thatsme: Rád nem szabad hallgatni, te -10 fokban is egy szál pólóban futnál, ha rajtad múlna :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.16. 00:10:15

@thatsme: novemberben en is futottam (veletek pl:)), de nem voltak ott minuszok, max ejszaka. Annal azert durvabb lesz telen.

thatsme 2012.01.16. 00:17:17

@Leningrad: egyszer mikor 2en voltunk Debrával volt -6 fok :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2012.01.16. 00:19:32

@thatsme: Ahham :) Nekem sima nacin tavalyelott a minuszok atsuvitettek, azt tudom. Biztos embere is valogatja, de azt utaltam, h jeghideg volt a combom-fenekem, csak a farmer-melegito-harisnya kombo segitett. Csak abban meg eleg tornabol felmentett mozgasa lesz az embernek :)

debramorgan 2012.01.16. 10:33:47

én mostanában cicanaci harisnyában és melegítőnaciban nyomom, felül egy sportmelltartó, trikó, egy vékonyabb hosszú ujjú, és egy vastagabb pulcsi, meg egy mellény
síkabát nem jött be, sokat visszavett az erőmből, ez a felállás viszont jó, nem voltam még beteg mostanában (kopp-kopp..), felfázva se, fázni se szoktam, de nem is érzem, hogy túl vagyok öltözve
a mínusz hatban se fáztunk amúgy (mondjuk az síkabis volt részemről), bár thatsme-ről ne beszéljünk, neki mindig elég egy pulcsi, bakker, kíváncsi vagyok, tavasszal miben flangál az utcán?:) bikini?:) de jó neked N., én nagyon fagyos vagyok
de tartósan -10 fokban én amúgy nem erőltetném, a szigeten még hidegebb van stb., de hátha nem is lesz ilyen pocsék idő

PrettyWitch 2012.01.16. 19:25:47

Ha mínuszok lesznek, akkor jég is lesz, ami csúszik. Olyan időben én nem merek elindulni futni, esni nem szeretnék. Akkor jön majd az edzőterem, meg az ellipszis tréner. Addigra mondjuk jó lenne Tamásból kiszedni, hogy az is olyan gáz-e és miért, mint a futópad.
süti beállítások módosítása