Eszem f@szom megáll*

 2011.11.29. 02:02

Akarom mondani sok szeretettel üdvözlöm azt a cca 50 embert, akik valszeg ma a lifetiltről át fognak kattintani, amolyan felüdülésféleképpen.

Mivel úrinő nem káromkodik, ezzel máris pozícionáltam magam a blogtérben, szóval úrinő, az nem vagyok, ellenben én lennék az a csaj, aki pont 2,4 kilót fogyott az elmúlt 77 napban, továbbá - de nem teljesen mellesleg - igen mocskos szája van. Most 53,3 kilónál járok, ami 4 kilóval több a versenysúlyomnál. A gond az - mar azon túl, hogy 2 hónapja kb annyira kiszámítható az érzelmi életem mint a magyar költségvetés sarokszámai-, hogy a 30. nap környékén beleálltam stabilan az 53 kilóba. 
És innentől jött a vergődés. A számomra előírt súlycsökkentő diétát (800, 1100,1300, 1300 kcal) nem tudtam tartani, mert rosszul lettem edzéseken, remegett kezem-lábam, mellé bónuszként munkahelyen csak néztem ki a fejemből. Mivel programozó vagyok, így elárulhatom, nem pont ezért fizetnek. Ekkor még lájtosan kezdtem kombinálni,  2x35kalória (2 szelet Wasa "kenyér") és az edzések előtti uzsonna főtt zabpehelyre cserélése erejéig változtattam az étrenden. Így már nem voltam rosszul, bírtam az edzéseket is - 2 kondizás, 2 futás formájában.
  Közben vérszemet kaptam, nagyon élveztem hogy újra nem fulladok, ha felfutok a harmadikra, ja igen, merthogy az egész programot azért kezdtem el, mert le akartam adni a leszokáskor felszedett 9 (szeptemberben már csak 6) kilót. Szóval vérszem on, és ezen a ponton kinéztem egy kungfu edzést magamnak, heti kétszer másfél óra. Kb ekkorra tudatosult bennem, hogy bizony megállt a súlyvesztés, és a centik is csak lassacskán csökkennek. Ugyanakkor tapintásra sokat változott a testem, a bökkenő csak az, hogy nagyságrendekkel többen néznek mint tapogatnak (és ez jól is van így). Ennek a fázisnak több bejegyzést is szenteltem, innentől felfelé lehet olvasgatni. Végül erre jutottunk, de addigra már beütött a krach.

  A program vége észrevétlenül jött el, több szempontból is, egyrészt addigra túl voltam már egy szakításon és hazaköltözésen, s a dobozok egyikében lapult a kis táblázatom az időpontokkal, másrészt se súlyban, se centikben nem látszik változás a 23. (47.) naphoz képest (képek oldalt, a Képes Kónika boxban). Ugyanakkor a régi gatyáim már mind rámjönnek, így legalább télire nem kell bevásárolni :D

  Továbbra is járok rendszeresen futni, újabban már 8-9 kilométereket, kungfuzom heti kétszer, és nemrégiben belekezdtem egy kezdő jazzbalett kurzusba is. Mondhatnám, hogy minden adott a következő programhoz, ami akkor indul, ha kerítek végre egy bugyibanfotózós embert, csak épp azt nem vágom, hogy ha az előzőben csak stagnált a súlyom, akkor most mitől fog beindulni a fogyás. Igaz, most nem tervezek a végére 30 napnyi baszakodást, az lehet sokat lendít a dolgon.
  Sok fehérje, rengeteg víz alap, kevesebb CH-t nem nagyon tudok enni, mert teljesen betompulok, rosszabb esetben behypozok, így marad a több mozgás, a kisebb kilengéseket is mellőző (de az eredetinél kalóriadúsabb) diéta, vagy pedig keresek olyan munkát, aminél nem hátrány a bamba tekintet. Tippjeim már vannak.

Búcsúzóul pedig sokszeretettel:



*kitörő jókedvem oka, hogy egyik bloggertarsam 3 bejegyzest is szentelt annak taglalására, hogy ugyan megjelent egy 4500 fős látogatottságú blogon, hogy szakmányban önámít és bassza át magát, emellett pedig megtunkolták néhány személyes mondattal is, őt porba döngölendő, de ez nem baj, hanem azabaj, hogy ő rámismert az egyik mondatban és az is baj, hogy nem tőlem tudta meg, hogy van véleményem, mégpedig az, h becsapja magát a méredzkedéssel. A dolog szépséghibája, hogy de, bizony tőlem is megtudta ugyanezt, méghozzá live, csak "akkor nem értette az oxigénhiány miatt", és amúgy sem ÚGY értette, és a többit meg amit mondtam, azt meg egyáltalán nem is úgy gondolta. Oszt egyre folytatódott a siránkozás hogyaszondja hátbatámadtak!, ezt mondjuk nem vitatnám, hátba hát, de nem onnan. Éberség, elvtársak, éberség.
Amikor a helyzet kezdett rá nézve kellemetlenül alakulni (értsd: egyre nehezebb a fejet a homokban tartani), akkor pedig egy huszárvágással eldugta a kommenteket, és levonta az egyetlen lehetséges végkövetkeztetést: a nők (mert közben más is kommentelt hozzá témába-, és húsbavágóan) természettől fogva mind irigyek rá, továbbá szemetek, és amúgy sem látták csak fényképről vagy sötétben. Kapjukbe. Innen jön a különösen brilliáns rész. Ezért, hogy kiszúrjon velünk, nem tesz fel magáról többet beállított, meg ruhás meg hajfotós képeket, amiket annyira szeretett és többé nem fut velünk (lesz még egyáltalán velünk? :( ), és a diétát is tartja most már tényleg bebebe - az egész hozzáállásról a viccbeli bakter jut eszembe ahogy a vonat után kurjant, amikor az levitte mindkét lábát: "- Hát a f@szom nem kéne?".
Helyzetfelismerés fail :( Odáig sem jutott el, h nem mi voltunk, akik ki akartunk vele baszni.
Igazából tököm tele az egésszel.
 

** A teljes képhez tartozik, hogy fehérjeturmixon és A/Z vitaminon kívül más tápkieget nem szedtem, csak két napig a program közepén, amikoris vagy CLA-tól, vagy a HCA-tól, de igen szarul lettem (hányinger, szédülés, kis rózsaszín elefántok - na jó, az utóbbi nem). Ez ne paráztasson be senkit, én ezeket a cuccokat elég nagy dózisban vettem abban a pár napban magamhoz, merthogy sportolóknak való mennyiséget javasoltak belőlük. Aztán úgy éreztem van épp elég bajom ezen kívül is, nem hogy kísérletezzek, mennyitől nem vagyok rosszul. 

A bejegyzés trackback címe:

https://malackacico.blog.hu/api/trackback/id/tr553420340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PrettyWitch 2011.11.29. 10:32:47

Leni, úgy gondolom, hogy sokmindenben igazad van, de a stílus kicsit erős volt. Elmondtad az észrevételeidet személyesen is, szerintem segítő szándékkal, sokkal finomabban, nekem akkor úgy tűnt, hogy nyitott fülekre találtál. Ha ennek ellenére nem fogadják meg a tanácsodat, vagy nem értenek vele egyet, kár felhúzni magad rajta, és vitatkozni, pláne ilyen stílusban, mert az csak az ösztönös védekezésre és bezárkózásra fog vezetni.

Írtam Debrának is, lépjetek ezen át, nem ér az egész ennyit. Két teljesen különböző ember vagytok, akiket a mozgás köt össze. Akkor koncentráljunk erre :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 10:49:54

@PrettyWitch: Nem én hoztam fel a dolgot, Bence mutogatott Debranak mondatokat, bizonyitando, hogy mi mind utaljuk. Debra az egyik mondatban ram ismert, ami nem csoda, mert ugyanebben a stilusban irok. Ezek utan nem megkerdezett, nem Bencere haragudott h atbassza, hanem irt 1 (aztan 2, majd 3) vadaskodo posztot. Ennyi, te tudod h eloben sem szoktam finomkodni, de attol a halalhorgestol, amit o muvelt, mar nagyon hanynom kell. Nem az lenyeg, h mi tortent, nem az, h Bence ki akarta robbantan a tarsasagbol, vagy hogy nyilvanosan az onamito szo szinonimajava tettek, hanem az, hogy leirtam egyszer mergemben azt a mondatot h "Debrara ejj de pipa vagyok
56 a combja, mint nekem??? Akkor eloben miert minimum masfelszer akkora az egesz csaj mint en, es nem hosszaban..."
A hulyenek nem szamit, h korabban meg en kertem Bencet h ne alazza meg, az sem, hogy mindezt eloben is elmondtam neki, harom posztot gyart a nyilvanos megalaztatasa utan arrol, hogy o hatba lett szurva.
Van, akivel nem tudok mit kezdeni, ez ilyen. Ami kulonosen tetszett, azok a kovetkeztetesei.

"Bence egyébként sokszor elég paraszt, ez van. Abban segít talán, hogy felhagyok a sütikkel ismét:) De szerintem ettől még nem volt mindenben igaz, de abban szintén segített, hogy folytassam ezt, és abban is, hogy rájöjjek, majd~ mindenki egy hülye picsa, akik úgy alkotnak véleményt, hogy nem is láttak, vagy csak sötétben, de olvassák a blogot."

Es most jo fej leszek, nem vagom be azt, amiket Bence irogatott rola. Szerintem instant jegyet valtana a Dunaba.

Telleg kurvara elegem van.

PrettyWitch 2011.11.29. 11:08:16

@Leningrad: Nyugi, mondtam, hogy nem ér ennyit az egész vita, ne húzd fel magad. Este megbeszéljük, most muszáj dolgoznom is :)

thatsme 2011.11.29. 11:49:48

50? jó vicc, hozzám 250-en jöttek :D vágtam is egy o.O fejet :)

thatsme 2011.11.29. 11:56:15

a wasa kenyér csak 35 kcal? bakker átvertek, az enyémre 60 volt írva :@
bocsi, csak olvasom és közben írom amit gondolok. de akkor inkább megvárom a végét, és csak akkor küldöm el a hsz-t.
a pyruvat-ot nem próbálod ki? nekem semmi bajom nincs tőle, mondjuk nem tudom, mennyire segít és mennyi a saját érdemem.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2011.11.29. 12:26:17

@thatsme: pyruvattal kapcsolatban, az elejen sem volt semmi, amikor elkezdted szedni? (mellekhataskent) gondolkodom, hogy elkezdek en is szedni valami ilyesmit, es velemeny erdekelne :)

thatsme 2011.11.29. 12:32:07

@ajmfebulosz: semmi káros mellékhatása nem volt, talán annyi, hogy kevésbé fáradok, de ez meg nem negatív :)

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.29. 12:36:43

Ejj, tudod hogy egyet értünk, azóta már nyilvánosak lettek újból a kommentek, de megmondom őszintén én már belefáradtam a témába, teljesen felesleges ezen vitázni. Mindenki tudja a tutit, magában elraktározta kit hova tegyen az ügyben, vagy hova ne. A konzekvenciák levonattak, Bence nem egy megbízható fajta, leginkább a blogja és programja népszerűsítéséért bármit megtesz. Debra meg Debra.
Nagy levegő, 2 leszarom kapszula, és a valódi élet folyik tovább.

ajmfebulosz · http://diajmfebulosz.blogspot.com/ 2011.11.29. 12:51:27

@thatsme: rendben koszi, penteken kezdem magamba dobalni, majd leirom, mire jutok :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 13:08:38

@thatsme: na az baszna be. Remelem csak azert neztek ennyien, mert fokedvenc lettel :)))

PrettyWitch 2011.11.29. 13:21:53

@Leningrad: @thatsme: Húha, most nem tudom, hogy gratuláljak-e vagy aggódjak :)
Ha jól láttam, a következőkben én is érintett leszek. Nem tudom, hogy akarom-e ezt...

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 13:21:59

@thatsme: attol fugg melyiket veszed, a Wasa fiber-nek ennyi az energiatartalma, a Wasa Original kicsit magasabb, nemtom fejbol mennyi, en a fibert eszem tobbnyire

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 13:22:54

@PrettyWitch: en is abban leszek erintett, elvileg Bence most irja. Kerdeztem igyak-e elotte kavet, nem valaszolt, szoval inkabb nem iszom :D:D:D

thatsme 2011.11.29. 13:33:50

@Leningrad: én a szezámosat vettem, akkor annak lehet tényleg 60.

thatsme 2011.11.29. 13:35:13

@Leningrad: főkedvenc, ja :D az én jutalmam annyi, hogy csak fele annyi negatívumot sorolt fel az előző fogyásomra, mint másoknak.

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.29. 13:50:10

A Bence kért engedélyt arról hogy közzé tegyen titeket?

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 14:13:06

@Titti_: az elsonel kirakott szo nelkul, aztan visszavonta a poszot, aztan mondtam h mehet. Most nem kerdezte, sztem nem is fogja.
En mondjuk nem tiltakoztam kezzel-labbal, ha akkor igent mondtam akkor most is mehet.

debramorgan 2011.11.29. 15:42:42

ó, gondoltam, hogy lesz egy "szapuljuk Debrát" hely:D alapítsatok klubbot;-) hála istennek nem idegen emberek véleményei határoznak meg, de légyszi, többet inkább az én blogomat ne olvassátok:) vagy vegyetek hozzá egy értelmező kéziszótárt, mert a lényegen MINDannyian átmásztatok:)

debramorgan 2011.11.29. 15:52:35

az a baj, Leni, hogy te mindennek a felét írod le. írod, hogy letiltottam a kommentek megjelenítését, de azt nem írod, hogy neked is megírtam, az nem volt szándékos, csak a hsz. lehetőségének letiltása. azt írod, én azt írom, nem teszek fel több képet, de nem olvastad végig azt a bejegyzést? mert volt tovább is!
valahol azt írtad, én mekkora gáz vagyok, mert azt akartam, mindenki miattam szervezze át a kedd estéjét, de azt kihagytad, hogy bocsánatot kértem, ha ezt gondoltátok, nem annak szántam, nem akartam, variálni.
azt írod, szeretek a hajamról képeket felrakni, talán 2 ilyen volt, de azt lehagytad, hogy azért raktam fel, mert valaki megjegyezte, hogy szép, és azért, mert poénosnak találtam, hogy csupán a szauna miatt begöndörödött annyira.
azt írod, öntelt vagyok, mert mennyi képem van műteremből, azt lehagytad, amit írtam, hogy leginkább a barátnőm miatt vannak és voltak ott, vagy mint összehasonlítás=motivációs kép magamnak.
kicsit olvass már gondosabban, kérlek.
azt, hogy mérek jól, mondtad, de bocs, én ezt nem vettem magam átvágásának, hiszen annyi történt, hogy 5 cm-el lejjebb mértem a combomat, mindig, ergo ha kisebb lett, cm változásban kisebb is lett.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 16:14:39

@debramorgan: nem en irtam a hajadrol, nem olvastam vegig a tegnapi 3 bejegyzesed, es legkevesbe sem updatelem a sajat bejegyzeseimet annak megfeleloen, hogy eppen mit magyarazol el, ne haragudj. Ha beszelni szeretnel velem, tudod a szamomat, mar igy is eleg nagy felhajtas csaptal ekorul a dolog korul itt a neten.
Abban amit mondtam, egy dolog banthatott jogosan, h mergemben azt irtam "pedig masfelszer akkora, es nem hosszaban". Ez geciseg volt, akarmikor bocsanatot kernek erte, es ha ez bantana, megertenem.
De te arrol irtal - eleg hosszan, tobb poszton at-, hogy nem mondtuk meg a velemenyunket a szemedbe, majd hogy hazudtunk, feltekenyek voltunk es hogy nem is erted. Ez pedig egesz egyszeruen nem volt igaz (hazudok, a nem erted resz nyilvanvaloan de). Ha igazsagtalanul cseszegetnek, belolem meg elojon a verhorcsog. Ez van.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 16:18:27

@Leningrad: ja, a mutermi kepekrol sem en irtam. Ez a baj a kurva hosszu kommentekkel, senki nem olvassa akkora figyelemmel oket, mint a megirojuk.

debramorgan 2011.11.29. 16:27:28

@Leningrad: ne már Leni. írtam ma neked minimum két levelet. ha érdekelne ez négyszemközt, gondolom reagáltál volna. pont.

PrettyWitch 2011.11.29. 16:40:09

@debramorgan: @Leningrad: Csajok. Az irány megvan: beszéljétek meg személyesen/telefonon. A bejegyzések és kommentek alapján történő kommunikáció (még az e-mail is) eleve kudarcra van ítélve.
Legyetek annyira felnőtt, vagány csajok, hogy megteszitek ezt a kezdőlépést, és én biztosan büszke leszek rátok :) (már ha ez számít bármit is)

thatsme 2011.11.29. 16:53:50

@Titti_: tőlem igen, és meg is engedtem neki. mondjuk sejthettem volna, hogy szapulás lesz a vége :D

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.29. 18:16:15

@thatsme: azért nem volt akkora szapulás dear favorite one :D különben meg szard le, mert lassan 2x kell rád nézni ahhoz, hogy egyszer meglássanak:)és mindenki úgy csinálja ahogy neki tetszik...

Titti_ · http://tittiolvastar.blogspot.hu/ 2011.11.29. 18:41:24

@debramorgan: ha végigolvastad a kommenteket, akkor láthatod, hogy ez nem "az" a hely.

Amiket itt most rákiabáltál MC-re azokat Ketket írta részben, ha nem tévedek (én figyelek).
Hagyd elmenni a vonatot, jobban jársz, ha forszírozod csak még rosszabbul jössz ki belőle.

Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2011.11.29. 19:24:12

Azt hiszem már mindenki hanyagolná a témát kedves Debra, csak valaki lovagol rajta, értő olvasást kérnék, nem MC-t basztatni azért amit én írtam.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.11.29. 21:18:43

@Nyahu: @Titti_: Csajok, igazatok van, viszont amit nem irtam meg (elmentem futni helyette)az h kozben beszeltem Debraval, bocsanatot kertem a masfelert, o a hirtelen posztolasert, mostantol ne foglalkozzunk ezzel a blogokon, oks?

Seang Lee 2011.12.01. 20:46:05

@Leningrad: hat en aszittem hogy tanultal a Bence szeretojenek (baratnoje/kitudja?) musorabol. nem er annyit a blogja hogy az onnan pattant picsakkal faraszd a lelki, mentalis esatobbi eleted. szerintem! focus focus on yourself! mert tudod: charity starts at... naugye. amugy meg tovabba nekem az a velemenyem hogy ezt a bence fele vagy akarmilyen fele dietat, programot szogre kene akasztani. marmint csinald ami jolesik de ne ekore szervezd a blogod. a helyzet az hogy szetem kurva jol irsz es ha mas perspektivabol irnal (ertem ez alatt hogy most abbol indul ki minden iras hogy csinalni kene a programot de nem megy vagy majd menni fog stb) sztem meg konyvet is osszeuthetnel. de tenyleg! irjal a mindennapjaidrol (de ne ugy hogy ja de ennyi centi se ment le ma vagy csak ennyi HCl, CCL, ACl bizbaszt vettem magamhoz) irj az emberekrol akikkel talalkozol nap mint nap, a melodrol, cicakrol mit muvelnek, magadrol ugy altalaban!

debramorgan 2011.12.01. 21:44:50

@Seang Lee: kedves seang lee. a bence szeretője titulust remélem nem nekem szántad, csak nem értelmeztem jól...picsa sem vagyok. mellesleg Leni megkérte, amit köszönök, hogy függesszétek fel az ez irányú megnyilvánulásokat, bár ez egy félig-meddig nyilvános hely, mégis.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.12.02. 10:41:26

@debramorgan: Nem rad gondolt, volt egy blogtrollom egy napra, rola van szo.

debramorgan 2011.12.02. 10:44:47

@Leningrad: ó, arról lemaradtam, de akkor jó. mármint nem a blogtroll volt az, hanem, hogy nem rám gondolt. bocsánat, van már üldözési mániám kicsit.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.12.02. 10:45:17

@Seang Lee: :) sziaszia, terded hogy van?
Nem szeretnem szegre akasztani a diatat, mert vannak meg celjaim, mindegy h most lifetiltnek vagy masnak hivjuk, az alapelvek adottak, es csinalni szeretnem. Debraval volt ugyan ez a khmm affer, de ettol meg a kis tarsasagunk nem hulye picsakbol all, hidd el.
:) blogolas... hat azert sztem annyira nem nagy durranas ahogy irok, de orulok ha szereted a stilust. Majd ha lesz idom(meg ihletem), gondozom a macskacico.blog.hu-t is, mert elvileg ott lennenek a mas iranyu irasok :)
Keretes irast szeretnek, igy ujra felhozom a temat: remelem jobban vagy a mutetek utan, es a kedved is kiviragzott.Ugyeugye? :)

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2011.12.02. 10:47:47

@debramorgan: semmi baj :) Olvastam epp a mai irasod, nagyon szurkolok. A tobbiek szerintem mindent leirtak.
Esetleg azt tennem hozza, h en azt vettem eszre, h ha nagyon elszantan csinalod az elejen amit elterveztel (legyen az barmi), mindent betartva szigoruan, kivetel nelkul, akkor egyszer csak bekattan valami az agyadban, es onnatol sokkal-sokkal konnyebb az egesz, mert mar el sem tudod kepzelni h ne ugy csinald.

PrettyWitch 2011.12.02. 21:06:31

@Leningrad: Ezt nagyon irigylem, mármint a bekattanást, én a mai napig el tudnám képzelni az életemet vajas-mézes kalácson...
süti beállítások módosítása